טל סמינרים ומדיה עשירה

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

פול ד' ריצ'רדסון
לימוד האומנות של אירוח סמינרים טלפוניים משלך הוא מקום נהדר להתחיל בו נוכחות עסקית באינטרנט. גם אם אין לך מוצרים משלך לשווק ולקדם, סמינרים טלפוניים הם אסטרטגיית הכנסה מוכחת. תמלול הרצאות

טל-סמינרים זועמים כעת להגברת החשיפה באינטרנט ומחוצה לו. בעלי עסקים גדולים וקטנים משתמשים באסטרטגיית טל-סמינרים כדי לשפר את הכרת המותג, לייעל את מערכות ההדרכה ולשווק ולקדם מוצרים מעפרונות ועד לנכסי נדל"ן של מיליוני דולרים.

לאחר אירוע הסמינר הטלפוני, ניתן לתמלל את קובץ האודיו המוקלט למסמך מודפס, לערוך ולפרסם אותו כדי לקדם את נושא הסמינר. וכאן הנוף החדש של שיווק וקידום מדיה עשירה מתחיל לעשות פריצות עוצמתיות לעסקים.

על ידי שילוב כל מרכיבי המדיה למסמך אחד חזק מאוד, נייד ואינטראקטיבי, בעלי עסקים, משווקים ומקדמים משנים את נוף השיווק באינטרנט. מסמך המדיה העשירה מספק לבעל העסק אבן יסוד מהפכנית שמובילה בסופו של דבר ליותר המרות שיווקיות ורווחים חזקים יותר בשורה התחתונה.

מסמך המולטימדיה האינטראקטיבי פונה ללקוחות פוטנציאליים עם קו הסיפור הכתוב (טקסט), כוחו של הקול האנושי (אודיו) והכוח החזותי של וידאו באינטרנט (מולטימדיה). וכעת זמינים בתמליל ה-PDF של הסמינר הטלפוני, טפסים אינטראקטיביים משמשים לסקר קהלים ולאסוף ולנתח נתוני תגובה. אסטרטגיית טפסים חזקה נוספת היא להטמיע טופס משיב אוטומטי בתוך תמליל ה-pdf teleseminar. הקורא רשאי לספק בכל עת את פרטי ההתקשרות שלו ולהפוך אותם לזמינים לבעל העסק מתוך תמליל ה-PDF של הסמינר הטלפוני. תמלול שיחה

אז, ניתן לשלב רכיבי מדיה מובהקים וחזקים מאוד למסמך אחד. מסמך מדיה עשירה מאוד בשיווק, קידום ויצירת הכנסות לבעל העסק.

לסיכום, ניתן לתמלל אירוע טל-סמינר לטקסט מקובץ השמע של שיחת הטל-סמינר. לאחר מכן ניתן להזרים את האודיו לתמלול ה-pdf teleseminar המספק לקורא אפשרות קולית להאזין לשיחה בזמן שהוא קורא. לאחר מכן ניתן להוסיף לתמליל גרפיקה, וידאו, טפסים אוטומטיים והודעת קריאה לפעולה ולייצר כלי שיווק וקידום עוצמתי באמת עבור בעל העסק הקטן ו/או היזם.

סגור לתגובות על טל סמינרים ומדיה עשירה

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן