יועצים חדשים – כתבתי את הספר הראשון שלי תוך 30 יום וגם אתה יכול

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

פול גודינס
כיועץ חדש, אני חייב לומר לך שהייתי מאוימת בכל פעם שחשבתי לכתוב את הספר הראשון שלי שלא לדבר על לכתוב אותו בעוד 30 יום. למען האמת, עברו 20 שנה מהמחשבה הראשונה שלי לכתוב אחד עד שלבסוף פרסמתי אחד. התכווצתי בכל פעם ששמעתי איזה מומחה או גורו אומר שהדבר הראשון שעלי לעשות הוא לכתוב ספר. מבחן תמלול

היו לי כל מיני ספקות וביקורות עצמיות שהחזיקו אותי. אם אתה משהו כמוני, אולי חשבת לכתוב ספר אבל פשוט לא הצלחת לגרום לעצמך לעשות את זה. אולי חשבת שאף אחד לא יקרא את זה, או שאתה לא מומחה או אולי אתה אפילו לא יודע איך להתחיל אחד שלא לדבר על פרסום זה.

במאמר זה מה שאני הולך לחלוק איתכם הוא תהליך פשוט שכל אחד יכול להשתמש בו כדי לכתוב את הספר שלו תוך 30 יום – מובטח!

פשוט בצע את השלבים הבאים:

1. כתבו 10/15 נקודות עיקריות – נקודות עיקריות אלו הופכות לפרקים שלכם, תחליטו אילו, נקודות עיקריות אתם רוצים לעשות. לא משנה מה אתה רוצה לכתוב עליך קודם כל, עליך לזהות את 10 – 15 הנקודות החשובות ביותר שלך.
2. כתוב 6/8 נקודות משנה – לכל אחת מ-10/15 הנקודות העיקריות. למשל אם אחת מהנקודות העיקריות שלך הייתה;

נקודה מרכזית – ירקות

o הירוקים
o פחמימות גבוהות
o דלות פחמימות
o עונתי
o מעובד
o טרי

3. שיא – אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר להשלים את הספר שלך היא לדבר עליו. קחו מקליט דיגיטלי מ-Radio Shack והתחילו עם נקודת המשנה הראשונה של פרקים. התחל לדבר על נקודת המשנה שלך, זהו, פשוט דבר על נקודת המשנה הזו. לאחר מכן עברו לנקודת המשנה הבאה, ולכל נקודה לאחר מכן. תמלול ראיונות מחיר

4. תמלול – עבור אל Guru.com או Elance.com ושכור מישהו שיתמלל את ההקלטות שלך. שלח להם את ההקלטות שלך ובתוך כ-24 – 48 שעות הם ישלחו לך את המילים הכתובות שלך.

5. ערוך – הכנס את התמלול שלך ל"תבנית ספר בסיסית" או ספר בגודל 6 X 9 או 8.5 X 11. ניתן למצוא תבניות אלו בכל רחבי האינטרנט, התחל ב- Lulu.com תבניות יתנו לך תוכן עניינים ופרקים וכו' עבור הספר שלך.

6. כריכה – לכו שוב לגורו או לאלנס ושכרו מומחה גרפיקה שיעצב עבורכם עטיפת ספר. הם יכולים לעשות זאת עבורך תוך 24 – 48 שעות.

7. פרסם – בחר חברת Print on Demand, אתה יכול למצוא עשרות באינטרנט, התחל ב- Lulu.com. חברות אלו ידפיסו את הספר שלך אחד בכל פעם של עשרות, זה תלוי בך. אתה רק צריך ליצור חשבון ולהעלות את כתב היד שלך אליהם כולל עטיפת הספר שלך ובתוך 2 – 3 שבועות ישלח לך ספר בדואר.

סגור לתגובות על יועצים חדשים – כתבתי את הספר הראשון שלי תוך 30 יום וגם אתה יכול

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן