למה לשווק את העסק המקוון שלך עם אודיו?

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ג'רמי א גיסלסון
בואו נודה בזה, שמירה על טריות תמהיל השיווק שלכם יכולה להיות אתגר אמיתי. עשית את דבר שיווק המאמר. תכננת קמפיינים לשיווק בדוא"ל, מבצעים, מיזמים משותפים, קישורים, ספרים אלקטרוניים, פרסום, מתנות, ואולי אפילו דיוור ישיר. מה שנשאר? מה אתה יכול לעשות כדי ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך, למשוך ולרגש אותם ולעודד תנועה וקידום? התשובה? שיווק אודיו. אפליקציה תמלול

הנה כיצד אודיו יכול לשפר את תוכנית השיווק העסקית המקוונת שלך.

שיווק עם אודיו מאפשר לך להתחבר באופן אישי לקהל שלך. פנה פעם לעמוד האחרון של ספר כדי לראות איך ה נראה? אני עושה את זה כל הזמן. מה לגבי ביקור בדף אינטרנט וחיפוש בדף אודותינו כדי שתוכל ללמוד קצת על מי מנהל את העסק? גם אני עושה את זה והייתי רוצה לחשוב שאני לא רק מציצן ושאני כמו רוב האנשים ואני רוצה להתחבר קצת לחברות שאני קונה מהן ומתקשר איתן.

כאשר אתה מספק אודיו בקובץ שלך, אתה נותן למבקרים את ההזדמנות לשמוע את קולך ולהתחבר איתך לכמה שניות. אתה יכול להשתמש בקובץ האודיו שלך כדי לומר שלום, כדי לספר להם קצת על עצמך ולמה יצרת את החברה שלך או כדי לקפוץ ישר למכרז ולספר לאנשים מדוע המוצר או השירות שלך ישנו את חייהם. כשהם שומעים את זה ממך, סביר להניח שהם יאמינו לזה.

הצעה אחת כשאתה יוצר את קובץ האודיו שלך היא לשקול להפוך את ההאזנה לו לאופציונלית. אני אומר את זה רק בגלל שאנשים רבים גולשים באינטרנט כשהם לא באמת אמורים. אולי הם בעבודה או בספרייה או אפילו בבית בזמן שהם צופים בטלוויזיה, והדבר האחרון שהם רוצים זה ללחוץ על האתר שלך ולגרום לקול שלך, נפלא ככל שיהיה, לשבור את השתיקה. זו מתנה מתה לבוס שלהם שהם לא עובדים וזה יכול לעצבן אם הם גולשים במיקום שקט.

כאשר אתה כולל קובץ שמע באתר העסק שלך, התחשב במבקרים שלך ואולי הוסף כפתור שהם צריכים ללחוץ עליו כדי להאזין לו. אפשרות נוספת היא לבדוק מה עובד טוב יותר, אודיו שמתחיל 30 שניות לאחר שהגיעו לאתר שלכם או אודיו שהם צריכים ללחוץ עליו. כך אתה יודע שאתה עונה על צרכי הלקוח שלך.

סיבה נוספת להשתמש באודיו היא שזהו אמצעי פנטסטי להציע מוצרים בחינם כמו הדרכת אודיו. MP3 חינם הוא סחר מצוין עבור כתובת דואר אלקטרוני. בנוסף, ישנם כיום אתרי אינטרנט רבים המבוססים על מידע המציעים טונות של תוכן כתוב וגם טונות של הדרכות אודיו. המבקרים יכולים ללחוץ על הקישורים כדי להאזין לחומר וללמוד, הם יכולים להוריד אותו למחשב שלהם כדי להאזין לו מאוחר יותר או שהם יכולים להעביר את קובץ השמע לנגן ה-MP3 שלהם ולהאזין לו כשהם ברכב. הם יכולים גם לחלוק את זה עם חברים ולהגדיל את החשיפה של החברה שלך.

הדרכות שמע מצוינות אולם מה לגבי ספרי שמע, דוחות שמע, ראיונות מוקלטים, סדנאות מוקלטות ועוד.

אודיו חסכוני להפליא.

למעשה, ישנם כלים רבים באינטרנט שהופכים את יצירת קובץ שמע והטמעתו באתר האינטרנט שלך כמעט ללא עלות. תוכניות שמע כמו Audacity, שהיא תוכנת קוד פתוח, מאפשרת לך להקליט ראיונות טלפוניים או שיחות ועידה ולשמור אותם כקבצי MP3. תזדקק לכמה כלים כמו ממיר פשוט, אבל הם בדרך כלל עולים פחות מ-$50.00.

בנוסף, זה עולה לך רק להפיק את הקובץ פעם אחת, אבל אתה תשתמש בו מאות, או אולי אפילו אלפי פעמים. וכאשר אתה יוצר קובץ אודיו בצורה של מתנת CD, עלויות ההפקה הן מינימליות ביותר. עם זאת, רוב האנשים מעדיפים קבצי אודיו דיגיטליים וזה יותר חסכוני עבורך. דבר אחד שיש לקחת בחשבון בעת ​​יצירת קובץ שמע הוא שהוא צריך להיות איכותי. אם אנשים לא יכולים לשמוע אותך או להבין אותך, או שהם שומעים את הכלב שלך נובח ברקע, אז אתה הולך לאבד את האמינות ואת האפקט שאליו אתה הולך. חברת תמלול דרושים

אחד היתרונות של אודיו הוא שקל להמיר הדפסה לאודיו. לדוגמה, נניח שיש לך דוח שהצליח כקטע תוכן, העברתו לקובץ שמע היא קלה כמו דיבור למיקרופון.

בעת הקלטת עותק מודפס, חשוב לוודא שאתה נשמע טבעי. דרך מצוינת לעשות זאת היא לקרוא אותו בקול רם כמה פעמים כדי להבין את העותק ולאחר מכן במודעות. קרא את העותק כאילו אתה מדבר עם חבר. הוסף צירים, הפסקות ואפילו בדיחה או שתיים במידת הצורך. אם אתה לא מרגיש בנוח עם המשימה הזו או שהפרויקט פשוט לא מסתדר כמו שאתה רוצה שהוא, שקול לשכור קול כדי להקליט את העותק עבורך.

זה גם ממש קל לקחת קובץ שמע ו להעביר אותו למוצר דפוס. לדוגמה, אתה יכול לראיין מומחה ולשווק את האודיו הזה, לתמלל אותו ולמכור את המוצר המתומלל או לתת אותו כמבצע נפרד. העלות היחידה שלך היא עלות התמלול – כ-$15 לשעה.

הפודקאסטים גדלים בצעדי ענק, עכשיו אתה יכול להגיע בקלות לקהל שלך מדי שבוע באמצעות הקול שלך, ולא באמצעות אימייל s. פודקאסטים הם ויראליים וניתן לשתף ולהמליץ עליהם מעריצים והם דרך מצוינת וחסכונית לתקשר עם הקהל שלך על בסיס קבוע.

יש כל כך הרבה סיבות להשתמש באודיו כדי לשווק את העסק שלך. זה חסכוני, קל לשימוש, אינטראקטיבי והוא מאפשר לך לתקשר ישירות עם הלקוחות שלך ברמה אישית יותר. זה כלי נהדר. כלול את זה בתוכנית השיווק שלך עוד היום!

סגור לתגובות על למה לשווק את העסק המקוון שלך עם אודיו?

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן