שימוש בסרטונים ובלוגים כאסטרטגיית אינטרנט כדי להשיג מבקרים

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

Ajay Prasad
סרטונים הם דרך יעילה להעביר מסר ללקוחות שלנו ובכל זאת הם עדיין בשימוש. עם התפוצצות האינטרנט 2.0, רוב האתרים יכולים לתמוך בסרטונים וגם לארח אותם בזול. וולוג הוא קיצור של videoblog. זהו בלוג המשתמש בוידאו כתוכן העיקרי שכן מבחינה טכנית הוא מקושר בתוך פוסט וידאו בבלוג. וולוג מלווה בטקסט, תמונה ומטא נתונים נוספים כדי לספק הקשר לסרטון. בלוגים כמו בלוגים מתעדכנים באופן קבוע, כוללים בדרך כלל הרהורים אישיים, הערות ולעתים קרובות מנצלים את ה-RSS להפצה לאתרי אינטרנט אחרים ותוכנות אגרגטור (קוראי rss). גוגל תמלול

למה להשתמש בסרטונים?

אם לאודיו יש יותר השפעה על טקסט, הוויזואלי לוקח הכל. לוויזואליות יש יתרון חדש בכל הנוגע להמרות. זה מוביל ליותר התאמה אישית ומכאן למעורבות רבה יותר של הלקוחות.
כמה דוגמאות לסרטונים עסקיים הם:

o הצגת הדגמה של מוצר
o מצגת של שירותים
o מנכ"ל נושא נאום
o הסבר על הליך
o הצגת שימושים שונים במוצר
o סרטונים מהנים
o יצירת אינטראקציה
o שיתוף ורכישת ידע עמית לעמית

נעשה שימוש מועט בסרטונים קודמים בגלל שיקולי רוחב פס והגדלת זמן הטעינה. יתר על כן היה צורך בתוכן לצורך אופטימיזציה. עם זאת, עם הצגת פרוטוקול Sitemap של וידאו התאפשרה אופטימיזציה של סרטונים. יתרה מכך, כעת ישנם שרתי מדיה ייעודיים לטיפול בווגים ופודקאסטים

דרישות:

o מיקרופון התואם למחשב האישי שלך
o מצלמת אינטרנט המאפשרת לך להקליט וידאו ולשמור אותו בכונן הקשיח של המחשב שלך.
אוֹ
o מצלמת וידיאו
o תוכנת עריכת וידאו

איך זה עובד?

1. קבל מיקרופון: כדי להקליט סרטון, אתה צריך מיקרופון שתואם למחשב שלך.
2. קבל מצלמת אינטרנט.: אתה צריך להשיג מצלמת אינטרנט המאפשרת לך להקליט וידאו ולשמור אותו בכונן הקשיח של המחשב שלך.
3. הקדישו זמן להכנת תוכן הוולוגים שלכם: קח קצת זמן לחשוב על מה שאתה הולך לומר או לעשות במהלך הולוג שלך.
4. הקלט את הוולוג שלך: הפעל את המיקרופון, הפעל את מצלמת האינטרנט והתחל להקליט. שמור את הקובץ כשתסיים.
5. העלה את קובץ הולוג שלך ל-YouTube או ל-Google Video:
6. קבל את קוד ההטמעה של קובץ הוולוגים שהעלית. לחלופין, אם השרת שלך תומך במדיה מסוג זה, העלה אותו לאתר שלך.
7. העתק את קוד ההטמעה: ברגע שאתה מעלה את קובץ הולוג שלך ליוטיוב או גוגל וידאו, העתק את קוד ההטמעה ושמור אותו בהישג יד.
8. צור פוסט חדש בבלוג: תן לו כותרת רלוונטית והוסף תוכן כדי להציג את הוולוג שלך.
9. הדבק את קוד ההטמעה של קובץ הוולוגים שלך בפוסט החדש שלך בבלוג. השתמש בקוד ההטמעה שהעתקת קודם לכן עבור קובץ ה-vlog שהעלית, הדבק את המידע הזה בקוד של הפוסט החדש שלך בבלוג.
10. פרסם את הפוסט החדש שלך בבלוג. בחר את כפתור הפרסום באפליקציית הבלוגים שלך כדי לשלוח את הפוסט החדש שלך בבלוג עם הולוג שלך בשידור חי באינטרנט. כמה עולה שעת תמלול

החלטה על מארח וידאו: בדוק את הדברים הבאים

בדוק את שאר הסרטונים באתר. האם הם איכותיים וטובים בטעם, או קצת פרוסים ולא מתאימים? בחר אתר שאתה מרגיש בנוח לגביו.

בדוק את מגבלות גודל הקובץ: לאתרי אירוח וידאו באינטרנט יש מגבלות שונות בגודל קבצי הווידאו שהם מאפשרים לך להעלות. בדרך כלל תצטרך לדחוס את הסרטון שלך לפני ההעלאה כך שהוא יעמוד בדרישות גודל הקובץ של אתר אירוח הסרטון. אם אתה צריך לדחוס אותו יותר מדי, ייתכן שהסרטון שלך לא ייראה טוב במיוחד עד שהוא מתנגן באינטרנט.

שטח אחסון מוצע: האם יש הגבלה לכמה סרטונים אתה יכול להעלות לחשבון שלך, או כמה שטח אחסון אתה יכול להשתמש?

העלאת פורמטים: אילו פורמטים של וידאו האתר מקבל? רוב אתרי אירוח וידאו באינטרנט מקבלים מספר פורמטים של וידאו, כגון Quicktime, Windows Media, MPEG וכו'. אתה יכול אפילו למצוא אתרים המאפשרים לך להעלות ישירות ממצלמת הווידאו או מהטלפון הסלולרי שלך. אם זה חשוב לך, ודא ששירות אירוח הווידאו באינטרנט שבו אתה בוחר להשתמש מציע את התכונות הללו.

צפייה בפורמטים: באיזה פורמט מתנגנים הסרטונים באתר? פלאש הוא הסטנדרט עבור רוב אתרי אירוח וידאו באינטרנט, מכיוון שהוא מותקן ברוב המחשבים ומתנגן במהירות ובקלות. עם זאת, אתרים מסוימים מציעים פורמטים אחרים של וידאו, למקרה שתרצה לשתף את הסרטון שלך באתר שאינו משתמש בפלאש, כגון iTunes.

איכות דחיסה: אתרי אירוח סרטוני אינטרנט ידחסו מחדש את הסרטון שלך לפני פרסומו. חלק מהאתרים עושים זאת טוב יותר מאחרים.

הורדות וידאו: בגלל בעיות זכויות יוצרים, אתרי אירוח וידאו באינטרנט רבים אינם מאפשרים למשתמשים להוריד עותקים של הסרטונים באתר. ישנם אתרים מסוימים, כגון Google Video, המאפשרים למשתמשs כדי לשמור עותקים של סרטונים בשולחן העבודה או בנגן הווידאו הנייד שלהם.

יכולות עריכה: אתרי אירוח סרטוני אינטרנט רבים מציעים כעת תכונות עריכה. JumpCut מציע עריכה מקוונת לא ליניארית נרחבת, ואתרים אחרים נותנים לך את היכולת לערבב מחדש את הסרטון שלך או להוסיף כותרות, קריינות או תמונות.

קהל: לאתרים שונים יש קהלים שונים. אם הסרטון שלך מתמקד בנושא נישה, בחר שירות אירוח סרטוני אינטרנט שמשרת את הנישה הזו, אחרת YouTube.

שיתוף וידאו: רוב שירותי אירוח סרטונים באינטרנט מאפשרים לך להטמיע את הסרטונים שלך בבלוגים, בדפי אינטרנט אישיים ובאתרים כמו פייסבוק ומייספייס.

נגן וידאו: חלק מהאתרים יכללו פרסומות ליד נגן הווידאו, או שיציבו סימן מים של הלוגו שלהם על חלק מהסרטון שלך. זה אולי בסדר, אבל זה לא נראה כל כך מקצועי אם אתה שולח את הסרטון ללקוחות ויש לו לוגו גדול של "יוטיוב".

טיפים

o החליטו על מטרת הסרטון שלכם. אם זה כדי למשוך תנועה לאתר שלך, המארח נמצא שם. אחרת אתה יכול להיכנס לאירוח בחלק השלישי. כמו http://www.youtube.com.
o השתמש בכותרת עשירה במילות מפתח עבור הסרטונים שלך.
o הוסף מפת אתר וידאו באתר האינטרנט שלך. היכנס למנהלי אתרים של Google כדי ליצור מפת אתר וידאו
o תעתיק את הסרטון שלך. השתמש במתמלל אוטומטי או השתמש בספק שירותי תמלול זול במחיר סביר.
o שמור על משך הווידאו שלך בסביבות 5 דקות, לא יותר משיקולי רוחב פס וכדי לשמור על אפקטיביות.
o הוסף קריאה לפעולה.
o בדוק את הוולוג שלך לאחר הפרסום כדי לוודא שהוא עובד בצורה חלקה.
o כמה פורמטי וידאו פופולריים של הורדה-ראשון הם AVI, MPEG1, MPEG2 ו-MPEG4. להלן כמה פורמטים פופולריים של וידאו זורם: WMV (Windows Media Video), QT (QuickTime) ו-RealVideo (RM).

תוכנת עריכת וידאו

o iMovie: iMovie מגיע בחינם עם מחשבי Mac חדשים. iMovie מציע אפשרויות רבות לעריכת וידאו ואודיו, והוספת תמונות, מוזיקה וקריינות לסרטים שלך.
o Movie Maker: Movie Maker היא תוכנת עריכת הווידאו החינמית של Window, המותקנת במחשבים חדשים. השתמש בתוכנית כדי ליצור ולשתף באיכות גבוהה
o Avid Free DV: Free DV היא תוכנת עריכת הווידאו החינמית של Avid, והיא פועלת גם עם מחשבי Mac וגם עם מחשבי PC. זוהי גרסה מופשטת של התוכנה המקצועית של AVID, ומעניקה למשתמשים יכולות מוגבלות של עריכת וידאו ואודיו.
o Jump Cut: ערך מקוון, תוכנת עריכת הווידאו החינמית של Jump Cut מאפשרת לך לחתוך וידאו, ולהוסיף אודיו, תמונות, אפקטים וכותרות ישירות באינטרנט.
o Virtual Dub: Virtual Dub מציע יכולות עריכה פשוטות. אתה לא יכול להיות יצירתי מדי עם התוכנה, אבל אתה יכול להשתמש בה כדי לבצע עריכות פשוטות ונקיות בצילומי הווידאו שלך. Virtual Dub עובד עם Windows בלבד.
מקומות לארח את הווגלוג שלך

o ולוג חינם
o ארכיון אינטרנט

כמה אתרי שיתוף וידאו

o YouTube: YouTube הוא הגדול והידוע ביותר, והוא מציע תכונות רבות אם אתה רוצה לשתף את הסרטון שלך ולגרום לו לראות קהל גדול.

o Revver: Revver הוא אתר אינטרנט לחלוקת הכנסות, כמו גם שיתוף וידאו. מודעות המוטמעות בסוף סרטונים יכולות להרוויח כסף אמיתי למפיקים.

o Google Video: גוגל רכשה את YouTube, אך היא עדיין שומרת על כלי שיתוף וחיפוש משלה.

o Blip.tv: השתמש ב-Blip.tv כדי להתחיל תוכנית טלוויזיה מקוונת משלך.

o Jump Cut: הכניסה של Yahoo! לעולם של שיתוף וידאו חברתי, Jump Cut מציעה כלי עריכת וידאו מקוון אלגנטי, כמו גם את כל הפעמונים והשריקות להעלאה ושיתוף של הסרטונים שלך.

o Yahoo! וידאו: יאהו! לווידאו יש את כל התכונות הזמינות באתרי שיתוף וידאו גדולים אחרים. זה גם נותן לך את היכולת להעלות תמליל עבור הסרטון שלך, מה שמקל על מציאתו בחיפושים באינטרנט.

o My Space: אם יש לך דף My Space, יש לך פורום לשיתוף סרטונים בקלות באינטרנט.

o ביצת וידאו: העלה את הסרטון שלך, שתף אותו ואולי תרוויח ממנו כסף.

סגור לתגובות על שימוש בסרטונים ובלוגים כאסטרטגיית אינטרנט כדי להשיג מבקרים

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן