טיפים לשיווק שותפים למתחילים – 4 דרכים ליצור תוכן אם אתה "לא יכול" או שונא לכתוב

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ג'קי לי
שיווק שותפים יכול לכלול יצירת תוכן רב. בין אם זה פוסטים בבלוג, הערות בפייסבוק, מאמרים, דוחות קצרים או אפילו ספר אלקטרוני, יש הרבה מה לעשות. בדרך כלל רוב זה מגיע בצורה של כתיבה, וזה המקום שבו חלק מהאנשים נתקעים. תמלול לבית משפט

אם אתה מאמין שאתה "לא יכול" לכתוב או שאתה פשוט שונא לכתוב, ישנן כמה אפשרויות אחרות בכל הנוגע ליצירת תוכן ייחודי. היום אני הולך להראות לכם 3 דרכים בהן תוכלו ליצור טונות של תוכן מבלי לכתוב מילה.

1. סמינרים טלפוניים.

תפוס קו טלפון, הזמן כמה אנשים וערוך סמינר טלפוני, או ארח אותו בעצמך ואל תזמין אף אחד. אתה יכול לקחת שעה בטלפון לדבר על מוצר שותף, לסקור את המוצר, לעזור לאנשים להשתמש במוצר בפועל, או אפילו לעשות ראיון עם בעל המוצר.

ברגע שהטלסמינר שלך יסתיים, תוכל לגרום למישהו לתמלל את האודיו שלך ומשם האפשרויות אינסופיות. אתה יכול ליצור דוח קצר להציע לאנשים להצטרף לרשימה שלך, או שאתה יכול לתת אותו ולתת לאחרים לעשות את אותו הדבר, אתה יכול ליצור ספר אלקטרוני שלם, אתה יכול לשלוף קטעים מהשיחה וליצור פוסטים בבלוג וכן מאמרים.

אם אתה באמת לא רוצה לכתוב שום דבר, אתה יכול למיקור חוץ של כל הפעילויות האלה. הפעלת סמינר טלפוני היא כנראה אחד הדברים הקלים יותר לעשות בשיווק באינטרנט.

2. סמינרים מקוונים.

בדומה לסמינרים טלפוניים הם סמינרים מקוונים. הדבר המגניב בביצוע סמינר מקוון הוא ששאר האנשים על הקו יכולים לראות את מסך המחשב שלך. זוהי דרך מצוינת להוביל אנשים דרך משהו כדי שיוכלו לראות ממקור ראשון על מה אתה מדבר. אתה יכול גם ליצור הצגת שקופיות של Power Point ופשוט להציג את השקופיות בזמן שאתה מעביר את הסמינר המקוון שלך.

אתה יכול לארח סמינרים מקוונים בלא מעט מקומות בחינם. מהוובינר שלך תוכל גם ליצור תמלול, וליצור פוסטים בבלוג, מאמרים, דוחות קצרים ואפילו מוצרים. תמלול לסטודנטים

3. סרטונים.

מכיוון שמצלמות הווידאו החדשות הן זולות יחסית, קל לאנשים ששונאים לכתוב ליצור תוכן. בין אם זה מאמר, פוסט בבלוג, דוח קצר ~ כל מה שתרצה ליצור ~ תפס את מצלמת היפוך שלך ותתחיל לדבר. אתה יכול לפרסם את הסרטון ליוטיוב, ואז לשכור מישהו כדי לתמלל את הסרטון או אפילו פשוט לצפות בו ולשכתב את מה שדיברת עליו. לאחר מכן תוכל לפרסם את הגרסה הכתובה בבלוג שלך או בספריית מאמרים.

סגור לתגובות על טיפים לשיווק שותפים למתחילים – 4 דרכים ליצור תוכן אם אתה "לא יכול" או שונא לכתוב

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן