כתיבת ספרים אלקטרוניים – 4 הדרכים היעילות האחרונות להאיץ את כתיבת הספר האלקטרוני שלך

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

המלץ על מאמר מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר זה ב- Diggשתף מאמר זה על Redditשתף מאמר זה ב-PinterestExpert שון מייז
כך תוכל לכתוב את הספר האלקטרוני שלך במהירות: תמלול מסמכים

1. הישאר עם מה שאתה יודע. כתוב על נושאים שאתה מכיר היטב כדי שיהיה לך מושג מוקדם באיזה מידע לכלול בתוכן שלך. זה יעזור לך לחסוך זמן ממחקר מקיף. אני ממליץ לך לכתוב על תחומי העניין שלך (תחביבים) או כאלה שלמדת בעבר. לדוגמה, אם יש לך תואר בניהול עסקים, אתה יכול לכתוב ספר אלקטרוני שיעזור ליזמים לנהל נכון את העסקים שלהם.

2. רשמו את המחשבות והרעיונות שלכם. במקום לכתוב טיוטה (שיכולה לקחת הרבה זמן), אני ממליץ לך להצטייד ברשמקול ולהקליט את המחשבות שלך. על ידי כך, תוכל להרכיב תוכן נחמד עבור הספר האלקטרוני שלך תוך 24 שעות בלבד.

3. שכור מתמלל. עבור אל אתרי פרילנסרים פופולריים ושכר אדם אמין שיכול לתמלל את מה שהקלטת. עדיף לשכור מישהו שמשתמש באנגלית כשפתו הראשונה. אדם זה יגבה ממך לא פחות מ-$5 לשעה ובהתאם למהירות שלו, תוכל לקבל את המוצר הסופי תוך 3 ימים בלבד. תמלול משפטי מחיר

4. הגהה. יש לך אפשרות לעשות זאת או לשכור עורך מקצועי. הדבר הרע בהגהה ועריכת תוכן משלך הוא שהסבירות שלא תהפוך לאובייקטיבית. מצד שני, עורכים מקצועיים יכולים לוודא שהתוכן שלך יזרום בצורה חלקה והם יכולים בקלות לחסל כל סוג של שגיאות כדי להעניק ללקוחות שלך חווית קריאה נהדרת.

סגור לתגובות על כתיבת ספרים אלקטרוניים – 4 הדרכים היעילות האחרונות להאיץ את כתיבת הספר האלקטרוני שלך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן