קבל מספר טלפון ששייך לך, לא לטלפון שלך

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

פטריק וולש
האם אי פעם אתה מרגיש כמו עבד לטלפונים? לכל הפחות, יש לך אחד בבית, אחד במשרד ואפילו אחד בכיס. חצי מהזמן אתה לא זוכר למי יש איזה מספר, ואין דבר גרוע יותר מלשבת ליד טלפון ולחכות לרופא, למעסיק חדש או לשליחת משלוחים. תמלול לבית משפט

עכשיו אתה יכול לקבל בחזרה את השליטה בטלפונים שלך עם מספר טלפון של Google. תקבל מספר טלפון אחד שהוא חלק ממך כמו מספר תעודת זהות שלך. גוגל החלה להציע שירות זה לאחר שרכשה את GrandCentral המכובד. לקח להם זמן להרחיב את השירות המקורי, הם הוסיפו קצת קסם של גוגל, ועכשיו הם מזמינים את הציבור לבדוק את התוצאות.

מה זה Google Voice

אולי אתה חושב, "אבל, אני לא רוצה עוד מספר טלפון." מובן. אבל, מספר אחד של Google יכול למעשה להחליף את כל מספרי הטלפון האחרים שלך תוך שהוא מחמש אותך בכלים רבי עוצמה לניהול תקשורת. אתה מקבל מספר אחד לכל השיחות והודעות הטקסט שלך (SMS), דואר קולי שניתן לתמלול שקל לנווט בו כמו דואר אלקטרוני, כמו גם שיחות ועידה, הקלטת שיחות, סיוע במדריך ועוד. אה, והכל בחינם.

למה להשתמש ב-Google Voice?

קבלת מספר טלפון חדש היא עניין גדול באמת, אז כדי להחליט אם המעבר ל-Google Voice שווה את זה עבורך, עיין בתכונות והיתרונות שהוא מציע.

מספר אחד: עם Google Voice, קבלת מספר אחד נוסף משמעה למעשה ביטול של הרבה מספרים אחרים. כשמישהו מתקשר למספר הטלפון שלך ב-Google Voice, הוא יצלצל בכל קווי הטלפון שלך, כולם או אף אחד מהם. אתה תחליט. אתה אפילו יכול להגיד לו לצלצל זמנית לטלפון בבית הנופש שלך על החוף.
המספר שלך: מעבר לעיר או מחוץ למדינה, החלפת ספק טלפון סלולרי, או אפילו ביטול קו טלפון לא ישפיע על מספר Google Voice שלך. זה תמיד יהיה המספר שלך בכל מקום שבו אתה נמצא, ואתה אחראי על המקום שבו הוא מצלצל, או אם הוא מצלצל, קווי הטלפון האחרים שלך.
מענה סלקטיבי: Google Voice מאפשר סינון שיחות אולטימטיבי. אתה יכול לבקש ממתקשר להודיע ​​מי הם לפני שאתה עונה, להגיד לו לצלצל מחדש לקו טלפון אחר, או אפילו להאזין כשמישהו משאיר הודעה קולית ואז להפריע להודעה אם היא נשמעת חשובה.
ברכות מותאמות אישית: Google Voice מאפשר לך להגדיר ברכות מותאמות אישית עבור אנשים בודדים או קבוצות מוגדרות של אנשים שמתקשרים למספר שלך. ייתכן שתמצא את זה מועיל לניהול שיחות מאנשי קשר עסקיים כמו גם ים ובני משפחה.
תא קולי חזותי: תא קולי חזותי באייפון של אפל זכה לתשומת לב רבה, אך הוא מחוויר בהשוואה ל-Google Voice. ניתן למעשה לתמלל הודעות שנשארו באמצעות Google Voice ולשלוח אליך כמייל או הודעת טקסט (SMS). התמלול אולי לא מושלם, אבל בדרך כלל הוא מספיק טוב כדי להבין את העיקר ולהחליט אם וכיצד עליך להגיב. מעדיפים לשמוע את המקור? ישנן מספר אפשרויות לגישה קלה לתא הקולי מכל טלפון או אינטרנט. ניתן גם להעביר הודעות קוליות כדואר אלקטרוני, להוריד כקובץ או להטמיע בדף אינטרנט.
הקלטת שיחות: תשכחו מציוד וחומרה מסובכים. לחיצה על 4 במהלך שיחה למספר Google Voice שלך ​​תתחיל ותפסיק את הקלטת השיחה ותשמור אותה בחשבון המקוון שלך.
ווידג'טים להתקשרות: אם אתה רוצה שמבקרים באתר האינטרנט שלך יוכלו להתקשר אליך, אבל אינך רוצה לפרסם את מספר הטלפון שלך, הורד ווידג'ט להתקשרות. כאשר מישהו לוחץ על הווידג'ט, הוא יתחבר אליך, אבל המספר שלך נשאר פרטי. אתה יכול גם ליצור ווידג'טים של שיחה מרובים ולהגדיר הגדרות שונות עבור כל אחד מהם.
חסימת מתקשרים: בנוסף להגדרות סינון דואר זבל, Google Voice מאפשר לך לחסום מספרים ספציפיים. כאשר מתקשר חסום מנסה להגיע אליך, הוא ישמע את המסורת, "מצטערים, הגעת למספר שנותק או אינו בשירות עוד". הוֹדָעָה.
שיחות בינלאומיות במחיר סביר: כמו רוב שירותי ה-VoIP, Google Voice מאפשר לך להתקשר למדינות אחרות בתעריפים נוחים במיוחד. לדוגמה, שיחות מארה"ב לבלגיה הן $0.03 לדקה, צרפת היא $0.02 לדקה, והתקשרות לקנדה היא רק אגורה.
טוב לדעת
לפני שתתרגש יותר מדי, כדאי שתדע ש-Google Voice זמין כרגע רק בארצות הברית. כמו כן, קבלת מספר דורשת הזמנה. כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר ולחץ על "קבל הזמנה". גוגל לא מספקת הערכות לגבי כמה זמן יעבור עד שההזמנה שלך תגיע. תמלול לסטודנטים

ביצוע שיחות עם מספר Google Voice שלך ​​הוא קצת יותר מסובך. אם תתקשר למישהו מהבית או מהפלאפון שלך, הוא יראה את מספר הטלפון שלך בבית או בסלולרי. אם אתה רוצה שהם יראו רק את מספר Google שלך, יש לך כמה אפשרויות. אתה יכול התקשר תחילה למספר Google שלך ​​ובחר באפשרות "לבצע שיחה". או חפש אפליקציות לטלפונים ניידים שיכולים לעזור לייעל את התהליך הזה.

אפשרות נוספת לשיחות יוצאות היא להשתמש בממשק האינטרנט של Google Voice. זה נשמע מסובך בהתחלה, אבל יש לו יתרונות. אתה מתחיל בלחיצה על כפתור "התקשר" והזנת מספר. תוך כדי הקלדה, זה יתחיל להתאים מספרים לרשימת אנשי הקשר הקיימת שלך, מה שהופך את האפשרות הזו למהירה יותר מאשר לחפש איש קשר וחיוג למספר. לאחר מכן, לחץ על "התחבר" ו-Google Voice יצלצל לקו הטלפון שבחרת. לאחר שתרים, תשמע את הקו של האדם השני מתחיל לצלצל. אם האתר שלך עדיין פתוח ל-Google Voice, תראה את השיחה שלך מופיעה בתיקיית שיחות "הוצאו" שבה יש לך אפשרות להקליד הערות לגבי השיחה שלך.

יש כל כך הרבה יותר ב-Google Voice, מה שהופך אותו שווה לחקור עבור הבית, העבודה, הכיף או כל האמור לעיל. ומכיוון שכמעט כל הגדרה ואפשרות ניתנות להתאמה אישית רבה, אתה יכול לגרום לזה לעבוד בשבילך.

סגור לתגובות על קבל מספר טלפון ששייך לך, לא לטלפון שלך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן