עמיל מכס – יבוא ויצוא

3 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה יבוא - יצוא

במידה ואתם רוצים לייבא או לייצא מוצרים מסוימים תדרשו לעבור תהליך מורכב מבחינה בירוקרטית. תצטרכו למלא טפסים בכל המדינות בהן החבילות יועברו. לכל מדינה יש את החוקים ואת המיסים שלה, את ימי הביטוח ואת ההתנהלות שלה מול שלטונות הנכס. מה שחשוב לדעת, הוא שלמרות כל הבירוקרטיה הנדרשת, חוסר בידע לא אמור לעכב או למנוע מכם לבצע את פעולת הייצוא או הייבוא. לשם כך בדיוק תוכלו לפנות לעמיל מכס.

עמיל מכס,  הינו איש מקצוע שאותו בעלי עסקים ויזמים שוכרים את שירותיהם. מדובר על סוכן מקצוע, אשר מנוסה בכל התהליכים הייחודים הקשורים לסחר בינלאומי. התפקיד העיקרי של עמיל מכס, הוא במילוי כל הניירת הבירוקרטית שקיימת בתהליכים של ייבוא או ייצוא, בהתאם. הוא מייצג את בעלי הנכסים מול שלטונות המכס, הוא גובה את הכסף, גם עבור פעילותו וגם עבור המיסים שגובה המדינה ומסווג את הסחורות על פיהם יקבע המיסוי אותו בעלי העסקים יצטרכו לשלם.

לרוב, הקשר עם עמיל מכס, יגיע  כחלק ממהלך לוגיסטי של שילוח בינלאומי. אין זה משנה האם יש לכם מוצרים לייבא או לייצא לחו"ל, תצטרכו להעביר אותם בדרך המתאימה להם ביותר. יכול להיות שהשילוח האווירי יהיה מתאים יותר, ויכול להיות שדווקא הובלה ימית תהיה מתאימה יותר.

כיצד נקבע איזה שילוח בינלאומי הכי מתאים לביצוע?

התשובה לשאלה הזאת, נעוצה במספר מאפיינים חשובים, כמו תנאי אקלים המתאימים לאותם חפצים, דחיפות של המשלוח, רגישות, ועוד. כאשר יש לנו זמן לחכות בין זמן ההעברה של המוצרים לבין קנייה ופינוי שלהם, נוכל להשתמש במחסנים מיוחדים המיועדים בדיוק עבור כך. מחסנים בינלאומיים מיועדים לשמירת חפצים לפרק זמן מסוים. יש מסביבם במשך 24 שעות ביממה מאבטחים, וכמובן שיש להם את תנאי האקלים ואת שטחי האחסון המתאימים ביותר. בין אם מדובר על רכבים, חפצי יוקרה ואומנות, תכשיטים, בגדים, ציוד חימום או קירור, פריטי ריהוט, ארונות, חדרי אמבטיה, מטבח או סלונים, תוכלו להשתמש במחסנים אלו.

וכיצד ניתן לעשות את כל זה ביחד?

באמצעות חברת שילוח בינלאומי. חברת השילוח אשר מתמחה בשילוח בין מדינות למדינות תספק עבורכם את קשת השירותים שאתם צריכים, החל מהתקשרות לעמיל מכס, ביצוע השילוח המתאים ביותר, וכלה בהשכרה של מחסנים או שטחי אחסון לפי הצורך. נכון שמדובר בתהליך מורכב מבחינה לוגיסטית, מרובה בפרטים. אולם, עם חברת שילוח בינלאומית תוכלו להשיג את כל מה שתרצו בלי שום כאבי ראש מיותרים.

סגור לתגובות על עמיל מכס – יבוא ויצוא

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן