כתבי בית המשפט מתחרים בתחרויות מהירות

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מדי שנה מקיימת ה-NCRA תחרות מהירות בוועידה ובתערוכה לדיווח של בית המשפט הלאומי. על המשתתפים לתמלל שלושה מסמכים בני חמש דקות עם דיוק של 95% במהירויות של 220 WPM עבור החלק הספרותי, 230 WPM בחוות דעת משפטית ו-280 WPM בעת קבלת עדות. תמלול הקלטות מחיר

היסטוריה של תחרות המהירות של NCRA

תחרות המהירות הלאומית הראשונה נערכה בשנת 1909 כאשר כתבי בית המשפט השתמשו בשיטות קצרות של פיטמן או גרג כדי לתעד הצהרות בעט ונייר. התחרויות נמשכו עד 1927 כשהן הופסקו, בין השאר משום שגם חברות פיטמן וגרג השתמשו לרעה בתוצאות כדי לאשר את שיטות הכתיבה המהירה שלהן. במהלך תקופה זו, סטנוגרפים של בית משפט שמשתמשים במכונות הסטנוטייפ החדשות לא נכללו מכיוון שהרגיש שהמכונות מעניקות להם יתרון תחרותי גדול מדי.

תחרויות המהירות התחדשו ב-1952 וכל המשתתפים השתמשו בקיצור מכונה. באותם ימים גברים שלטו במקצוע דיווח בתי המשפט והאישה הראשונה לא זכתה בתחרות המהירות עד 1965. לאחר סוף שנות ה-70, נשים זכו לעתים קרובות יותר מגברים.

יתרונות למקצוע

התחרות נותנת השראה למתמודדים להצטיין וכתבים המשתתפים בתחרויות משפרים את מהירותם בעבודה. הם דוחפים את עצמם מעבר לגבולות הנתפסים שלהם כדי להפוך לכתבים מהירים ומדויקים יותר. התחרות מספקת מודלים לחיקוי שמניעים כל אחד במקצוע על ידי הצגתם מה אפשרי לכתבים שמיישמים את עצמם.

תחרות המהירות מראה אילו מהירויות אפשריות אבל, חשוב מכך, אילו מהירויות לא. למעשה, אחת הסיבות שהתחרות החלה בשנת 1909 הייתה מספר כתבי בית המשפט שטענו שהם מסוגלים לתמלל במהירויות של 400 עד 600 WPM. מכיוון שהסטנוגרפים המהירים ביותר של בתי המשפט במדינה אפילו לא שברו 300 בתחרויות, זה הראה שהטענות האלה שקריות ואילץ את הכתבים להצהיר על יכולות מציאותיות יותר. תמלול אודיו טקסט

הכנה לתחרות

כתבי בית המשפט בפילדלפיה שרוצים להיכנס לתחרות המהירות הארצית יצטרכו להתאמן, להתאמן ולהתאמן. ניסיון בעבודה מועיל רק באופן שולי להכנה לתחרות. רמת התמלול האינטנסיבי הנחוץ על ניסיונות תחרות אינה דומה לשום דבר שעומד בפני כתב בעבודה היומיומית.

בניגוד לתצהירים רגילים, אין הפסקות או האטות בכתיבת התחרות. כתבי בית המשפט חייבים לא רק להשיג את המהירות הגבוהה והדיוק הנדרשים אלא חייבים לשמור על הקצב שלהם במשך חמש דקות. הדרך היחידה להתכונן לכתיבה מהירה היא אימון אינטנסיבי עם הקלטות במהירות גבוהה.

הכנס הבא של NCRA הוא באוגוסט 2010 בשיקגו אז יש עדיין זמן להתחיל לבנות מיומנויות. ככל שכתבי בית המשפט ישפרו את מהירות התחרות שלהם, המהירות שלהם בעת קבלת עדות תעלה גם כן. בעוד שכתב שיכול לכתוב הכתבה ב-280 wpm בתחרות אולי לא יוכל לעשות זאת באולם בית המשפט, סביר שכתב זה עדיין יהיה מהיר יותר מכתבים אחרים.

סגור לתגובות על כתבי בית המשפט מתחרים בתחרויות מהירות

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן