למד יפנית מפודקאסטים

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

אם אתה לומד כעת יפנית וצריך קצת יותר עזרה, שירות מקוון שהושק לאחרונה בשם Podcastle (podcastle.jp) עשוי להיות שימושי עבורך. על פי ידיעה אחרונה, ממשלת יפן נתנה חסות לאתר מדיה חברתית הקולטת פודקאסטים בשפה היפנית, משתמשת בטכנולוגיית זיהוי קולי כדי לתמלל אותה ומאפשרת למשתמשים הרבים של האתר להוסיף תיקונים לטקסט. תמלול הקלטות לבית משפט

אם אתה מתחיל ללמוד את השפה העממית, סביר להניח שזה לא יהיה שימושי, מלבד כמקור להקלטות אודיו שבו תוכל להשתמש כדי לשקוע בשפה. עם זאת, עבור תלמידים בינוניים ומתקדמים, זה יכול להרגיש כמו מתת משמים.

אתה יכול להשתמש בתמלילים, יחד עם הפודקאסטים, כדי לראות כיצד דוברי שפת אם מבטאים מילים וביטויים.
אתה יכול להשתמש בתוכנת תרגום כדי להמיר את הטקסט המתומלל לאנגלית ולהשתמש בו בלימודים. תמלול משפטי
אם חלק כלשהו בפודקאסט אינו הגיוני, אתה יכול לבדוק את התמלילים לבהירות טובה יותר. אתה יכול גם להפעיל את זה דרך תוכנת תרגום כדי לראות מה משמעות ההצהרות המבלבלות שלו.
אם אתה מנסה ללמוד יישום ספציפי של השפה, כגון עסקים או רפואי, אתה יכול לבחור פודקאסטים בקטגוריות אלה. האם אתה מעדיף להאזין לשירים יפניים אקראיים כדי לטבול את עצמך או לפודקאסטים בתעשייה הספציפית שבה אתה מתכוון להשתמש בשפה?
הדבר הטוב ביותר בפודקאסל הוא שהוא 100% בחינם. זה אומר שאתה יכול להשתמש בו יחד עם תוכנת לימוד השפה שלך מבלי להיכנס להוצאות נוספות. כמה מגניב זה?

סגור לתגובות על למד יפנית מפודקאסטים

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן