ייעוד מהיר של התוכן שלך

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ת אריקה קוסמינסקי
אם אתה מסתכל ברחבי האינטרנט היום, כולם מחפשים דרך חינמית או זולה להרוויח יותר כסף. פתרון מצוין הוא להשתמש במספר שימושים ממוצרי המידע שלך. בטח שזה דורש קצת מאמץ בהתחלה כי אתה חייב להיות בעל קניין רוחני שבבעלותך כדי ליישם מחדש. אם אתה עורך ראיון עם יועץ שיווק על הנישה שלך, אתה יכול לעשות מספר דברים עם אותו ראיון אחד כדי ליצור זרמי רווח חדשים. תמלול והקלטה

למה לטרוח?

אז יש לך ראיון שמע באתר האינטרנט שלך שבו המבקרים שלך יכולים פשוט לדחוף לשחק ולהאזין לו. למה אתה צריך לטרוח להציע את זה בפורמט אחר? המבקרים והלקוחות שלך רוצים גישה לידע שלך. כפי שלמדנו בבית הספר, יש אנשים שלומדים על ידי הקשבה, אחרים על ידי קריאה וחלקם צריכים לנקוט יד בגישה. אתה פונה לקבוצות שונות של אנשים על ידי הצעת ראיון שמע, ספר אלקטרוני וחוברת עבודה. בעולם המהיר של האינטרנט, הלקוחות שלך התחילו לצפות לאפשרויות. על ידי אי שימוש חוזר בשמע שלך, אתה מפסיד מכירות למישהו שמחפש ספר אלקטרוני.

דרכים לייעוד מחדש של תוכן:

יש לך כל כך הרבה אפשרויות כשאתה בוחן שימוש מחדש. זה יכול אפילו להיות קצת מכריע אם אתה רק מתחיל. הנה רשימה שתעזור לך לחשוב על הבחירות הטובות ביותר עבור העסק שלך.

* תקליט. אם אתה מתכוון להקדיש את הזמן לעשות סמינר טלפוני או סדנה, הקפד להקליט את זה כווידאו או כשמע. כאשר אתה מתחיל לדבר על משהו שאתה נלהב ממנו, תהיה לך הערה או ציטוט נהדרים שהיית רוצה לזכור עבור מאמר או נקודה בספר שלך.
* אתה יכול להציע אוסף של הראיונות שלך בתקליטור. הרבה אנשים שמים ערך רב יותר על כך שיש להם פריט קשיח בידיים, ותקליטורים ו-DVD הם זולים מאוד ליצור.
* יש לתמלל את ההקלטות שלך. ניתן להפוך את התמלילים לספרים, ספרים אלקטרוניים, מאמרים או עותק של אתר אינטרנט.
* אם השתמשת במצגת Powerpoint, תוכל לצפות בשמע שלך ב-Powerpoint ולמכור גם אותו.
* הקפידו לשמור עותקים של המאמרים שכתבתם. עם קצת ארגון וכמה תוספות מעבר, אתה יכול ליצור ספר אלקטרוני.
* אם אתה סופר טוב יותר או שכתבת רוח רפאים של ספר, אתה יכול להקליט את הטקסט שלך כדי למכור אותו כספר שמע.
* עבור אתרים ובלוגים מבוססים יותר, אתה יכול למשוך ארכיונים מוצלחים ולעדכן או לשנות אותם, מה שהופך אותם לרעננים וזמינים עבור הקוראים החדשים והלקוחות הפוטנציאליים שלך. תמלול חקירות משטרה

טיפים

קח טיפ מאחד הלקוחות שלי, הוא עושה סמינרים שבועיים ומשתמש בווידאו באתרים שלו. אנו מתמללים את הסמינרים הטלפונים שלו והופכים אותם לספרים אלקטרוניים, אותם הוא מוכר. ניתן לאתחל מחדש חלקים קצרים של אותם ספרים אלקטרוניים ולנסח מחדש מעט עבור מאמרים. אפילו השתמשנו במבואות הווידאו באתר שלו, כדי לכתוב עותק מכירות עבור דף בית חדש של אתר אינטרנט. כשכל התמלילים שלו נמצאים בהישג יד, עוזר ליצור דפי סחיטת מכירות תוך דקות ספורות.

זקוק לעזרה?

אם אתה מוצא את עצמך משקיע שעות בשימוש מחדש בתוכן, אולי הגיע הזמן להתקשר לעזרה. כאשר אתה מתחיל לחשוב על מיקור חוץ למטרות חוזרות, אתה רוצה למצוא מישהו שיתמצא בעסק שלך. על ידי שימוש במישהו שמכיר את השפה בנישה שלך, תחסוך מעצמך צורך להקדיש זמן רב לשכתוב את מה שניתן לך. אם יש לך עוזר וירטואלי, שימוש מחדש בתוכן עשוי להיות שירות שהם מציעים. חברות תמלול וכתיבה, כמו שלי, מתוכננות מתוך כוונה לחסוך לך זמן, לבצע משימות מהר יותר ולהרוויח לך כסף, על ידי יציאת המוצרים שלך לשוק מהר יותר.

סגור לתגובות על ייעוד מהיר של התוכן שלך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן