העסקת מתמללים – מה שאתה צריך לדעת

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

המלץ על מאמר מאמר הערות 2 הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedin1שתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר זה ב- Diggשתף מאמר זה על Redditשתף מאמר זה על PinterestExpert ת אריקה קוסמינסקי
תמלול הוא אחד העסקים המשגשגים עבור אמהות שעובדות מהבית ויזמים מהבית. זוהי אחת העבודות המבוקשות ביותר כיום בשל האופי הגמיש שלה. אבל לא כל אחד יכול להיות תעתיק. כמו כל עבודה אחרת, ישנן קווים מנחים לאדם להיות מוסמך בפועל. אם אתה רק מתחיל להקים עסק תמלול משלך, הכרחי שתדע אפילו את הפרטים הזעירים ביותר ותכיר את הכישורים הללו. חשוב שתדעו איך להזמין מתמלל. תמלול ישיבות

לפני שנדבר על הפרופיל של מתמלל טוב, עלינו לענות על השאלה "למה אנחנו צריכים לשכור מתמלל?" התשובה פשוטה – המתמלל ינהל את העסק שלך. המתמלל יהיה זה שיספק את הפלט ולכן שביעות רצון הלקוח תלויה ביכולות שלו. הם יהיו אלה שמרוויחים עבורך את הכסף כי הם אלה שמייצרים את המוצר הסופי. אם אין לך מתמללים טובים, אין לך גם עסק מצליח.

כעת, הבה נעבור על המאפיינים הבסיסיים של מתמלל טוב.

איכות
אחד ההיבטים העיקריים שהיית רוצה להסתכל עליהם הוא כמה טוב המתמלל שלך בשפה הנדרשת. עבור קבצי אודיו באנגלית, המתמלל שלך צריך להכיר את המבטאים, מילות הסלנג והביטויים השונים של כל המדינות בארה"ב ובכל מדינה אחרת דוברת אנגלית שממנה מגיעים הלקוחות שלך. תוכל לאמוד זאת על ידי הגדרת עבודת מבחן ללא התחייבויות או בקשת המועמד שלך לעבור בחינות שליטה באנגלית. בדוק את עבודת המבחן אם לאדם יש הבנה חזקה של השפה האנגלית. לא היית רוצה להגיש ג'יבריש ללקוחות שלך אז וודא שהאיות וסימני הפיסוק נכונים והמילים מדויקות.

מְחוּיָבוּת
תמלול הוא עסק מאוד רגיש בזמן. הלקוחות שלך משלמים לך על סמך כמה מהר אתה יכול לתמלל את קבצי האודיו שלהם. בגלל זה, תרצה מתמלל שתוכל לתקשר איתו בכל עת שתצטרך. האדם צריך גם להקפיד על עמידה בזמנים. מועדים שהוחמצו הם הזדמנויות שהוחמצו למשוב טוב. זכרו, בעולם כיום, מפה לאוזן הוא אחד מכלי הפרסום הטובים ביותר.

מחיר
התמלול מאודיו לטקסט הוא בדרך כלל בתשלום על בסיס שעה והתעריף תלוי בדרך כלל באורך קובץ האודיו. ודא שהמתמלל שתעסיק יוכל לייצר עבודה איכותית בזמן קצר יותר. זה גורם לך לחסוך בתשלומים לפי שעה למועמד שלך במיוחד אם אתה מתחת לבסיס לשעה. חלק מהמתמללים, במיוחד אלה שרק מתחילים את דרכם, היו הולכים על תעריפים קבועים. תעריפים קבועים טובים יותר מבחינת חיסכון מכיוון שאתה משלם את אותו הסכום לא משנה כמה שעות המתמלל שלך עובד בעבודה. אבל כמובן, חשוב שעדיין תתמידו בדדליין ובאיכות. תמלול עברית

אמינות
אולי תרצה לפרסם את פתחי התמלול שלך באתרי אינטרנט מפורסמים המספקים קייטרינג לפרילנסרים. לא רק שתקבלו כמות עצומה של תגובה, תוכלו גם לקרוא פידבקים מעבודות קודמות. משוב ממעסיקים קודמים חשובים אם אתה לא מגייס על סמך אמון. כך תוכלו לבצע בדיקת רקע למועמד אם יצליח להפיק את העבודה הנדרשת במסגרת הזמן הנדרשת.

ברגע שאתה יודע איך לשכור מתמלל, אתה מוכן להתחיל את עסק התמלול שלך. כל מה שאתה צריך זה לבנות את המוניטין שלך כדי שהעבודה – והכסף – יגיעו.

אריקה קוסמינסקי היא אמא לעבודה בבית וסטודנטית במשרה מלאה באינטרנט. לאחר שעבדה כעוזרת מנהלת במשך שנים רבות, היא החליטה להקים עסק משלה.

The Small Business Transcriptionist נולד כדי לספק לעסקים קטנים פתרון משתלם לא רק לצרכי התמלול שלהם אלא גם לצרכי כתיבה של ספרים אלקטרוניים וצרכי ​​כתיבה אחרים.

סגור לתגובות על העסקת מתמללים – מה שאתה צריך לדעת

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן