איך לשכור אוהל לאירוע בצורה חכמה?

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הפקה

תכנון אירוע אינו דבר של מה בכך בייחוד אם הוא אירוע שמתקיים בשטח פתוח בימות החורף הקרים או בימות הקיץ החמים. אורחים רבים מתלוננים בעיקר על הקור הצורב ועל הרוח השורקת וגם אם השקעתם את כל המאמץ בארגון אירוע  שכזה רבים מבין האורחים יתאכזבו מכך שלא דאגתם לאירוע מוגן כמו שצריך.

הדרך הטובה ביותר שכולם יהיו מרוצים הוא להשתמש בהשכרת ציוד לאירועים ישנן חברות שזהו סוג ההתמחות שלהן השכרת אוהלים גדולים מרווחים וממוזגים או מחוממים בחורף, המתאימים במיוחד לאירועים גדולים עם משתתפים רבים. אז איך שוכרים אוהל בצורה חכמה זוהי השאלה שמאמר זה יענה עליה על מנת שתוכלו לקבל את כל המידע לאירוע שלכם.

למה השכרת אוהלים זוהי הבחירה החכמה ביותר?

חשוב לדעת כי ברוב המקרים הפקת אירוע באולם אירועים תעלה יקר יותר מאירוע בשטח הסיבה לכך היא ברורה המחיר שאתם מתבקשים לשלם על אירוע באולם אירועים או בגן אירועים כולל בתוכו את המרכיבים הבאים תשלום על השטח, מים, ארנונה, חשמל.

לפעמים אתם יכולים למצוא מקום לאירוע שלכם בשטח טבעי או לשכור כזה במחיר סמלי. כל מה שנשאר לכם רק לשכור אוהל גדול שיכיל את כל האורחים.

המחיר של שכירת האוהל עולה רק כמה מאות שקלים גם המחיר של חברת השכרת ציוד לאירועים גם לגבי השכרת שולחנות וכיסאות המחיר יהיה נמוך יחסית בוודאי לעומת המחיר של אולם אירועים.

חשוב מאד להבין כי עיקר התקציב באירועים בשטח פתוח מופנה אל האוכל עלות אירוע בשטח פתוח יהיה משמעותית זול יותר מאירוע באולם.

איך שוכרים אוהלים לחורף בצורה חכמה?

אם אתם מארגנים אירוע בחורף ובוחרים לשכור אוהל כדאי לשים לב לפרטים הבאים:

לשכור אוהל עמיד לגשם

אם האירוע יתקיים ביום גשום חשוב לפני שאתם שוכרים את האוהל לוודא כי הוא עמיד לגשם.

גודל האוהל

גודלו של האהל צריך להיות פי שלוש מכמות האנשים או מהשטח על מנת שכל הציוד יכנס בבטחה שולחנות כיסאות תאורה גנרטור בעלי מקצוע ועוד.

 

סגור לתגובות על איך לשכור אוהל לאירוע בצורה חכמה?

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן