איך ללמד את עצמך גיטרה באמצעות האינטרנט – גישה פשוטה

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

כיום קל יותר מתמיד ללמוד גיטרה באמצעות האינטרנט. יש כל כך הרבה כלים ודרכים שונות ללמוד, זה באמת יכול להיות מכריע. הנה גישה פשוטה ללימוד אקורדים, שירים ודרכים לאלתר עם סולואים באמצעות אתרי אינטרנט חינמיים והמחשב שלך. תמלול הקלטות

שלב 1- התחבר! ובכן, אתה אפילו לא צריך לקנות מקלט עכשיו. פשוט חפש בגוגל, "מקלט גיטרה מקוון" ותראה מה עולה. יש הרבה אתרים חינמיים שיש להם טיונר שיחזור על הצליל של כל מיתר ונותן לך את כל הזמן שאתה צריך כדי להתאים את התו.

חלק מהאתרים הללו יאפשרו לך להשתמש גם בכוונון חלופי. לדוגמה, תרצה לכוונן לאקורד G פתוח כדי לנגן את "She Talks to Angels" מאת העורבים השחורים.

שלב 2- זכור שיר ובקר באתר טוב של כרטיסיית גיטרה. סביר להניח שמישהו (עם הרבה זמן בידיים שלו!) כבר תמלל לגמרי את השיר בטבלטורה. אתה אפילו לא צריך לדעת לקרוא מוזיקה.

שלב 3- האם יש רק אקורדים בכרטיסייה? יש אקורדים שאתה לא יודע לנגן? פשוט, כן, גוגל "מילון אקורדים"! להרבה אתרים תהיה תוכנת אקורד ממש בעמוד הבית שמאפשרת לך להכניס את שם האקורד והיא נותנת לך את האצבעות ממש שם. אתה יכול אפילו כאן איך זה נשמע.

שלב 4- טען את השיר שלך בנגן המוזיקה של המחשב ושחק יחד. אתה תבחין מיד, אם אתה מכוון מושלם, אם האדם שתמלל את זה היה נכון, או שגוי לחלוטין. תצטרך לעשות עוד קצת חיפוש באינטרנט עבור גרסה טובה יותר של הטבלטור אם זה המקרה. תמלול בזמן אמת

שלב 5- בדוק את You Tube- שוב, יש אנשים עם הרבה זמן בידם ואוהבים להראות את כישורי גריסה של גיטרות בחוץ. זהו מקום נהדר לראות איך בדיוק שיר מושמע צעד אחר צעד. פשוט תסתכל והעתק.

שלב 6- תרגל כמה קשקשים וליקוקים. שוב, חפש בגוגל כמה ליקוקים וסולמות טובים. יש המון מראות שילמדו אותך הרבה. לאחר מכן תוכל להשתמש בסולמות האלה כדי לריף עם התקדמות אקורד מסוימות.

לבסוף, המשך להתאמן. אתה תופתע מהדברים שאתה יכול ללמד את עצמך בעזרת האינטרנט.

האם תרצה בכל זאת עזרה בקבלת היסודות?

זה עדיין רעיון טוב ללמוד את כל היסודות ממורה לפני ובזמן שאתה הולך ללמד את עצמך.

סגור לתגובות על איך ללמד את עצמך גיטרה באמצעות האינטרנט – גישה פשוטה

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן