שירותים חדשים מאפשרים לך לקרוא את הדואר הקולי שלך

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

"תא קולי" הוא אחד מהדברים שאנשים רבים אוהבים לשנוא. כעת, במקום ששיחות שלא נענו יעברו לשירות הדואר הקולי של הספקים שלך, ניתן להמיר אותן להודעות טקסט או דואר אלקטרוני שאתה קורא במקום להאזין להן. שירותי תא קולי לטקסט אלה יעניקו לך מספר חיוג לדואר קולי, להאזנה ידנית להודעות, אך הציפייה היא שתשתמש בו פעם אחת בלבד כדי להתאים אישית את הברכה שלך. תמלול לעורכי דין

שירותים מסוימים מספקים לך גם גרסת ".wav audio" של האימייל, יחד עם סיכום הטקסט שלך של ההודעה. שירותים אלו עובדים טוב מאוד, ותואמים למספר ספקי סלולר כולל AT&T, T-Mobile, Verizon, Alltel וכו'. הטובים יותר מתמללים הודעות עם דיוק של עד 98%. ובכל זאת, זיהוי קולי הוא יותר אמנות מאשר מדע, וטעויות יכולות להתרחש כאשר מחשב מנסה לקרוא הודעות קוליות ולהעביר אותן לטקסט.

אם אתה בפגישה, במפגש חברתי או במסעדה, האזנה להודעות קוליות בגאדג'ט כף יד היא לא מנומסת, ולכל הפחות, לא נוחה. שירות תא קולי לטקסט טוב יפטר מהטרחה של בדיקת הודעות קוליות במכשירים אלחוטיים. לרוב השירותים קלים מאוד לשימוש. הם גם מסיימים את הטרחה של צורך לרשום שמות, מספרים או כתובות.

"דואר קולי לטקסט" קל להירשם אליו, ורוב השירותים כוללים עמוד בדואר אלקטרוני עם הנחיות קלות להבנה לקביעת הגדרות העברת השיחות וחשבון הדואר הקולי, והתקשרות לבדיקת הודעות מהטלפון שלך או מטלפונים אחרים. שירותים מסוימים מציעים נסיונות חינם. גרסאות האודיו בקובצי ".wav" הן בדרך כלל ברורות, ללא עיוות או סטטי.

שירות מסוג זה התגלה כפופולארי במיוחד בקרב אנשים עם לקויות שמיעה, ולפחות ספק אחד מציע את השירות לאנשים כאלה ללא תשלום. חברת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג נמנית עם מספר חברות המספקות את השירות לאנשי צוות לקויי השמיעה שלהן. תמלול לשעה

תמלול קול לטקסט היא משימה לא פשוטה, והיא מתבצעת עם מחשבים מיוחדים באמצעות תוכנות מתוחכמות. ברוב המקרים התוכנה מתריעה למשתמשים על שגיאות אפשריות על ידי הוספת סימני שאלה אחרי מילים מסוימות, במיוחד שמות לא שכיחים וכו'. לפני שתחשבו על קול לטקסט, חשבו על נושא הפרטיות: בעוד שכל התמלול נעשה על ידי מכונה ואף אדם לא מקשיב הודעות, אין ערובה שהודעות בארכיון יישארו בלתי נגישות.

הדבר הטוב ביותר בדואר קולי לטקסט הוא שזה חוסך זמן: סריקת הדואר הקולי שלך על מסך היא הרבה יותר קלה מאשר להאזין לכל אחד עם ההוראות הרובוטיות ביניהם. אתה גם בוחר אילו הודעות קוליות לקרוא, כך שאתה יכול לדלג על בזבזני הזמן. אתה מוחק ושומר, שוב מבלי להקשיב לרובוט ששואל אם זה מה שאתה באמת רוצה לעשות.

סגור לתגובות על שירותים חדשים מאפשרים לך לקרוא את הדואר הקולי שלך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן