10 טיפים לבחירת חברת תמלול מיקור חוץ אידאלית

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

רוב העסקים מועדפים להוציא את שירותי התמלול שלהם למיקור חוץ לחברות מקצועיות. מכיוון שמיקור חוץ של עבודת התמלול שלהם, הם יכולים לחסוך כמות משמעותית של זמן, כסף ומשאבים בו זמנית הם יכולים להתמקד בפעילויות הליבה העסקיות שלהם. תמלול דיונים

איכות, דיוק, זמן אספקה, עלויות הם היבטים חשובים בעת בחינת מיקור חוץ. בחירת החברה האידיאלית של מתמלל מיקור חוץ היא הגורמים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק. שקול לעקוב אחר 10 הטיפים המובילים לפני בחירת חברת תמלול לצרכים שלך:

1. הגדר את הצרכים שלך:
ראשית, הגדר את צרכי שירותי התמלול המדויקים שלך שאתה רוצה להעביר למיקור חוץ. תעדוף וסווג את הצרכים שלך בין אם מדובר בדרישות חד פעמיות או מתמשכות.

2. בקש הצעת מחיר בחינם:
צריך למצוא תעריפים מדויקים של עלויות הפרויקטים הכוללות שלך. בקש הצעות מחיר ללא תשלום ות תמלול עבור שירותי הקלדת אודיו לטקסט הנדרשים. השווה אותם לחברת תמלול מיקור חוץ אחרת.

3. ניסיון בעסקים:
שאל את חברת התמלול כמה זמן הם עסקיים. יש צורך לדעת מה גודלו של ארגון, איזה מוניטין יש לו בשוק וכמה אנשים, מתמללים עובדים שם.

4. גלה את המהימנות:
גלה כמה לקוחות יש להם ומאילו מיקומים. שאל את החברה אם הם מספקים אסמכתאות. התקשר אל הפניות כדי לוודא שהן לגיטימיות ואמינות.

5. בקש תמיכה:
רוב החברות אינן מספקות תמיכת לקוחות 24/7 והן פשוט מסתמכות על דואר אלקטרוני. זה הסימן שהחברה לא תומכת טוב בלקוח שלה. בחר את החברה הנכונה המספקת מספר תמיכה בחינם ותמיכת לקוחות מסביב לשעון עבור לקוחותיה ברחבי העולם. תמלול דיבור

6. מצא את זמן הסיבוב שלך:
חשוב להקפיד על זמן הסיבוב הסטנדרטי של חברת התמלול. שאל את זמן האספקה ​​הממוצע של הסוכנות. בדרך כלל הזמן הסטנדרטי הוא להגיש את התמלילים תוך 3 עד 5 ימים. רוב החברות המקצועיות יכולות להחזיר פלט סופי תוך פחות מ-24 שעות. אם אתה צריך את זה בדחיפות אז בקש חיובים שהם לוקחים עבור זה.

7. איכות ודיוק בתמלילים:
גלה שם תהליכי ביקורת ואיכות. שאל את החברות אם יש להן בדיקות QA ומגיהים. לדיוק התמלולים יש חשיבות רבה. את התמלילים הסופיים יש לערוך ולהגהה לאחר תיעודם.

8. הסכם שירותי לקוחות:
קרא בעיון את הסכם שירות לקוחות שנשלח על ידי הארגון. לפני חתימה על חוזה, בדוק פעמיים את ההסכם כדי לוודא שחברת התמלול לא נועלת אותך בשירות שלהם לפרק זמן מסוים.

9. מצא את אמצעי התשלום:
בהתאם לנוחותך ולנוחות החברה תוכל לבחור בכל אופן תשלום. ישנן אפשרויות תשלום רבות כגון PayPal, העברות בנקאי, Money Bookers, Payoneer והמחאות וכו'.

10. בקש ניסיון בחינם:
לפני שתחליט לבצע מיקור חוץ של שירותי התמלול שלך לחברה, בקש ניסיון חינם. כדי לבדוק איכות, דיוק ושירותי תמלול מוגבלים בזמן עבור כל חברת תמלול, בקש מהם הצעת ניסיון חינם לתמלול.

לפיכך, 10 הטיפים הללו חשובים מאוד ועוזרים לכם להימנע מבלבול בבחירת חברת התמלול האידיאלית.

סגור לתגובות על 10 טיפים לבחירת חברת תמלול מיקור חוץ אידאלית

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן