ESP משופר, טלפתיה ומיסטיקה אצל אנשים עם אוטיזם

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

המלץ על מאמר מאמר הערות 10 מאמר הדפסשתף מאמר זה ב-Facebook3שתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-Deliciousשתף מאמר זה על Diggשתף מאמר זה על Redditשתף מאמר זה על PinterestExpert ת Mary Ann Harrington M.S. תמלול לעורכי דין
דעה מתפתחת

האנשים המדהימים האלה גרמו לי להאמין שהמוח הוא מכשיר מפיץ ולא מכשיר נובע. ייתכן שיש להם גישה קלה יותר למצבים משתנים מכיוון שמכשירי הסינון שלהם – מערכות המוח והחושים – נפגעים. ייתכן שהשיבוש המסיבי הזה בעיבוד רגיל אילץ אותם לחזור למצב דמוי חלום שבו המוח הימני נאלץ לפתע להשתלט על תפקודי המוח השמאלי. זה בתורו עשוי לאפשר גישה גדולה יותר למצבי תודעה משתנים.

אני רוצה להדגיש שאני לא מתיימר להבין את התהליך שחוויתי. זה מצריך מחקר נוסף. התלמידים האוטיסטים שלי היו המורים שלי. ככל שאני חווה יותר, אני מבין כמה מעט אני יודע. כשאני מעורב בהצטרפות, אני מרגיש שאנחנו כותבים במקביל. הדבר נכון גם כשאני מתמלל את מה שאני מקבל. זה מרגיש כמו ריקוד מדיטטיבי שבו אנחנו משמשים כמתווכים אחד לשני.

אני מרגיש שרבים מהילדים שעבדתי איתם הם מבינים אינטלקטואלים ורוחניים. אבל בגלל בעיות השפה, התנועה והחושים המשמעותיות שלהם, העין הלא מאומנת אינה מזהה אותם. בשל קשיים אלו, רבים מתלמידי נראו לא נוחים פיזית. ייתכן שאי הנוחות הזו עודדה אותם לא להשתלב באופן מלא בגופם, מה שבתורו איפשר חיבור אמין יותר עם תת המודע או המחוזות הרוחניים. התוצאה היא הרטט הגבוה הזה, שבו כל המידע הוא מיידי ואינו תלוי בערוצים תחושתיים, נראה כמציאותם. תמלול לשעה

נראה שהתלמידים שלי מיישרים קו עם שדה האנרגיה שלי באופן שמאפשר להם להרגיש בנוח. מתרחשת הסחף לרטט שלי המאפשר להם להכניע את הזרימה הכאוטית שלהם ולהוריד את הרטטים לרמה שמאזנת את הידיעה שלהם – עד לנקודה שבה הם יכולים לבטא זרם תודעה. אני משער שאני משמש כגשר שיעזור להם להבין את מערכת התקשורת שלנו, והם משמשים לי כגשר להבנה מוגברת של מצבים מיסטיים. עד כה, לא הפכתי בקי בעולמם, וגם לא בעולמי. אבל, אני מאמין ששנינו הרווחנו מההסתבכות. אני משער ששתי האנרגיות שלנו שנוצרות יחד יכולות ליצור רטט שלישי מובהק שהוא שילוב של השניים, בדומה לפעימות בינאורליות או לשינוי כימי.

כאשר אני "שולח" הנחיה נפשית, רבים מהתלמידים שלי מתמללים מידע מבלי שהם יכולים להפגין מודעות קונקרטית אופיינית. מכיוון שאני שומע את המילים מוקלדות, ואני יודע שאני יכול לשלוח הנחיות נפשיות, אני שואל אם ועד כמה אני משפיע על מידע שלא ביודעין. נמשך הקושי להבחין במקור הדיאלוג הנובע. אני חושד שמידע מגיע מתת המודע של הקלדנית, או מהקשר הנשמה שלנו. אבל איך זה עובד חומק ממני. אני חושד שמתרחשת חוויה מתועלת של צורות מחשבה רוחניות גבוהות יותר. עד שאדע יותר, אני ממשיך לחלוק את ה.

אני מקווה שהישארות פתוחה לשינויים מתפתחים בפרספקטיבה תוביל אותנו בסופו של דבר למשהו עמוק ותקף לחקור. ההבנה שלי לגבי קשרי טלפתיה ורטט, בעזרת האנשים המדהימים האלה, עומדת להתפתח. זה דברים מטריפים שדורשים הסבר נוסף.

סגור לתגובות על ESP משופר, טלפתיה ומיסטיקה אצל אנשים עם אוטיזם

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן