אל תתנו לחסימה של כותבים לעצור אתכם מליצור ניוזלטר הלקוחות שלכם יאהבו לקרוא

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

פול Flood
קיום ניוזלטר קבוע עם תוכן מעניין הוא כלי רב עוצמה לבניית מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות שלך. הדבר הקשה ביותר בפתיחת ניוזלטר הוא לרוב כתיבת צמד המילים הראשונות. תמלול מסמכים

אם אתה כמו הרבה אנשים, אתה מקבל חסימת סופרים. אתה לא יודע מה לכתוב או להגיד או שיש לך רעיון אבל אתה יושב ליד המחשב ובוהה במסך בתקווה שהמילים יבואו אליך. אתה לא לבד. עד כאן הניוזלטר העסקי שלך, אתה חושב. זה לא חייב להיות ככה.

יצירת תוכן היא הרבה יותר קלה ממה שאתה חושב. הדבר הראשון שצריך לזכור הוא שאנשים רעבים למידע. אם אתה לא מאמין לי, בדוק כמה ספרי הדרכה יש בחנות הספרים. תסתכל על המגזינים בקופה של המכולת. הם מלאים במאמרי הדרכה. אנשים רוצים שיגידו להם מה לעשות!

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקנות מקליט קול דיגיטלי או לקבל מיקרופון למחשב. אם יש לך מיקרופון למחשב, תוכל גם להקליט ישירות לכונן הקשיח. באופן אישי, אני אוהב להסתובב ולדבר אבל לעשות מה שמתאים לך.

מוכן להקליט? להלן 5 טיפים ליצירת תוכן מעולה:

1. הפעל את המקליט ודבר על בעיות שהמוצרים או השירותים שלך פותרים. השתמש באנגלית שיחה כאילו אתה מדבר עם חבר. אל תשתמש ב"עסקיות". תמלל וערוך את ההערות שלך למספר ניוזלטרים שונים.

2. שאל את הלקוחות, הלקוחות הפוטנציאליים והחברים שלך מה הם היו רוצים לדעת על מה שאתה עושה. מתוך ההערות שלהם, כתוב רשימה של רעיונות לנושאים. שוב, פשוט התחל לדבר והקלט את ההערות שלך. כעת תמלל וערוך.

3. בקש ממישהו לראיין אותך על העסק שלך ולהקליט את השיחה. תן להם רשימה של שאלות שאנשים שואלים אותך לעתים קרובות. אני מומחה לשיווק לעסקים קטנים ולכן שאלות בראיון שלי עשויות לכלול: "מהי העצה השיווקית מספר אחת שהיית נותן לבעל עסק קטן?" או "מהן הטעויות הנפוצות ביותר שאתה רואה בפרסום לעסקים קטנים?"

הקלט את הראיון והשתמש בתוכן למאמרים. אתה יכול גם לצרוב תקליטורים של ההקלטות ולתת אותם ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים שלך כמתנה. אם הראיונות יתבררו כטובים באמת, תוכלו אפילו לארוז ולמכור אותם! תמלול משפטי מחיר

4. כמעט כל עסק מושפע מחלוקה כלשהי של ממשלות פדרליות או מדינות. אחד הדברים שאנו מקבלים תמורת כספי המס שלנו הוא כמות אדירה של מחקר ומידע. אתה יכול להשתמש ב
מידע שהממשלה שילמה כדי לאסוף ולהשתמש בו עבור הניוזלטר שלך.

הנה דוגמה: אני גר באוהיו ומכבל אפר האזמרגד הורס את עצי האפר ברחבי הארץ. אם תכנסו לכתובת http://www.ohio.gov ותחפשו "מגלגל אפר אמרלד" תקבלו דפים ודפים של מאמרים על החרק. אם אתה מעצב נוף, אתה לא חושב שהלקוחות שלך יתעניינו בזה?

בקר בכתובת http://pueblo.gsa.gov למאגר מאמרים של ממשלת ארה"ב. יש מספר רב של מאמרים בכל סוגי הנושאים. רובם נטולי זכויות יוצרים וזמינים לשימושך. חלקם זמינים כהורדות PDF בחינם ואתה יכול להשיג אחרים תמורת $1.

5. עבור אל ereleases.com או prweb.com וחפש הודעות לעיתונות הקשורות למקצוע שלך. סביר להניח שתמצא מאות מהדורות על הנושא שלך. הודעות לעיתונות הן נחלת הכלל ואתה יכול להשתמש בתוכן. החברות המגישות את ההודעות לעיתונות שמחות להפיץ את המידע שלהן.

דבר נוסף לגבי ניוזלטרים הוא שהם לא חייבים להיות על המקצוע שלך אבל זה צריך להיות מעניין. אתה יכול לכתוב על נושאים הקשורים בעקיפין למקצוע שלך. רופא יכול לכתוב על תזונה, חנות פרחים על גינון, סוכן ביטוח על בטיחות אופניים לילדים. אתה רואה כמה קל זה יכול להיות?

הסתכל על הניוזלטר מנקודת מבטו של הקורא. איזו תועלת הם יקבלו מקריאת הניוזלטר שלך. האם הם יגידו "זה מעניין או טוב לדעת?" או שיגידו "וואו, זה היה משעמם!"

זכרו, ההתחלה היא החלק הקשה ביותר. אלו הם כמה רעיונות שתוכל להשתמש בהם כדי להתחיל לפרסם את הניוזלטר שלך. יש סופר איפשהו בתוכך שמגרד לצאת החוצה אז הגיע הזמן להתחיל!

סגור לתגובות על אל תתנו לחסימה של כותבים לעצור אתכם מליצור ניוזלטר הלקוחות שלכם יאהבו לקרוא

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן