איך להכין עץ משפחה בחינם בארה"ב

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

אני חייב להודות, אין לי הרבה כסף. יש לי המון התלהבות כשזה מגיע להכנת אילן יוחסין, אבל אני לא מיליונר. אני מרוויח משכורת, אבל אחרי שכר דירה ואוכל לא נשאר הרבה. אז, כשהתחלתי להכין את אילן היוחסין שלי, הייתי נחוש לעשות אותו בלי להוציא כלום. למעשה, בסופו של דבר הוצאתי הרבה יותר מכלום. בעיניי זה היה יותר כמו הון, אבל למען האמת, אני חושב שזה היה שווה את זה. מה שלמדתי על המשפחה שלי לא יסולא בפז וההרפתקה עדיין לא הסתיימה. זה מאפשר לי ללכת לעבודה שלי ולא להתלונן (הרבה); כי יש לי משהו אחר בחיים שלי. ביליתי פרקי זמן ממושכים בשיחה עם אנשים שונים, ואני יודע איך לעשות אילן יוחסין בעלות אפסית, אבל וכאן נכנס אבל הגדול, זה תלוי מאיפה אתה מתחיל. התחלתי מנקודת האפס, אז הייתי צריך להוציא משהו כדי לגלות דברים. תמלול שיחות טלפון

אם אתה גר בארצות הברית, תגלה שזה לא כל כך קל לסיים אילן יוחסין בלי להוציא משהו. אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שקשה יותר להשיגה היא שהרישומים בארצות הברית נעשים ברמה המקומית, מה שאומר שהמחוז אחראי ולעיתים הוא אפילו יורד לרמת הקהילה. שנית, אין מאגר מרכזי; לכן, אין רישומים מרכזיים שאתה יכול לבדוק פרטים אלא אם כן אתה מוכן להיפרד מחלק מכספך שהרווחת קשה. אתה כנראה לא יכול להרשות לעצמך ללכת לכל מקום כדי לבדוק פיזית את הרשומות, אז תצטרך לסמוך על משרד התיעוד המקומי שיספק לך עותקים. עותקים עולים כסף, ואתה יוצא לדרך ומעלה את חשבון עץ המשפחה.

עם זאת, כשאתה חוקר את אילן היוחסין שלך, אתה צריך לתעדף. אתה יודע שזה יעלה לך משהו, אבל תבין שההוצאה הגדולה ביותר מגיעה בדרך כלל מרכישת תעודות הקשורות למשפחה שלך. בעלי שיא וסוכנויות ממשלתיות יכולים לגבות בין $15 ל-$30 לתעודה בהתאם לסוג ומיקום הרכישה. התמחור מטופל ברמת המדינה והמחוז ולכן הוא מגוון ונתון לשינויים בכל עת.

באופן כללי, תעודות נישואין, לידה ופטירה בארצות הברית היו זמינות מסוף המאה ה-19 ואילך, כך שתצטרכו לבצע מחקר כבד כדי למצוא מסמכים רחוק יותר. בנוסף, רק בשלב זה הוטלה דרישה כלשהי לאחסן רשומות ולפני כן זה היה יכול לתפוס כמו לתפוס. אנשים רבים פשוט לא ראו צורך להודיע ​​לאף אחד על לידות, מקרי מוות ונישואים במשפחתם, והעדיפו אם הם רשמו את זה בכלל, לרשום את זה בתנ"ך המשפחתי ולא בסוכנות רשמית כלשהי.

לחוקי הפרטיות יש חלק גם כאשר אתה מנסה להשיג עותקים של מסמכים שונים אלא אם כן אתה יכול להוכיח שאתה קשור לאדם שאתה מנסה לעקוב אחריהם. פעמים רבות תצטרך להוכיח את הקישור שלך לאדם המדובר, אז לפני שתתחיל תרצה לדבר עם קרובי משפחה על מה שאתה מנסה. אולי יש להם מסמכים שאתה יכול להעתיק, מה שמצמצם את העלויות וגם את הבירוקרטיה הביורוקרטית.

אחד ממקורות התיעוד הטובים ביותר בארצות הברית הוא מפקד האוכלוסין ואם המשפחה שלך היא מדת מסוימת, הכנסייה. המפקד הוא די מקיף והוא מלא במידע שימושי. הכנסייה גם נוטה לשמור תיעוד מפורט מאוד של משפחות מלאות אם אתה לומד באותה כנסייה במשך שנים.

בואו נודה בזה. שום דבר בחיים אינו בחינם, והתחקות אחר שורשי המשפחה שלך אינה יוצאת דופן. אני אגיד לך שלמעשה יש לא מעט מידע בחוץ אם אתה מוכן להסתכל, ויש הרבה פתרונות אפשריים לבעיות שאתה עלול להתמודד איתם בעת מחקר עצי משפחה בארה"ב. ישנם מקורות רבים של מידע חינמי, אבל תצטרך להשקיע יותר זמן באיסוף המידע. לפעמים, תשלום עבור מעט תיעוד יהפוך את חייך להרבה יותר קלים.

מקום אחד שיש לו שפע של ידע הוא הכנסייה של קדושי הימים האחרונים (LDS) – הם מכילים מערך נרחב של רשומות המתייחסות לרוב המדינות, וליתר דיוק לארצות הברית שאספו מכנסיות וקהילה שונים. חלק גדול מהחומר הזה זמין בחינם ב-familysearch.org. יש להם רישומי לידה, נישואים ומוות, כמו גם עותקים של מפקדי האוכלוסין בחינם! כמות המידע גוברת על החסרונות המעטים שהם שדברים עדיין לא הועתקו במלואו. אבל בתור מקום טוב להתחיל בו, LDS הוא נפלא.

הרשימה של סינדי – cyndislist.com/ – משאב עצום של מידע, בחלוקה לפי מדינות ומחוזות, עם אלפי קישורים, פשוטו כמשמעו. הבעיה היחידה עם האתר הזה היא שהוא יכול להיות קצת קשה לניווט. אתה יכול להוציא חשלנו מנסים למצוא משהו!!! עם זאת, אם אין לך שלל כסף לבזבז, תצטרך לוותר על הזמן שלך במחקר ולפעמים תסכול.

אנא חפש את אלה בגוגל:

Rootsweb – World Connect Project – הכנס את שם אבותיך ולחץ על כפתור החיפוש, וזה יבדוק מיליוני רשומות קיימות ויחזיר את התוצאות.

HeritageQuest Online – בדרך כלל אתר זה זמין רק באמצעות מנוי, אך ייתכן שלספרייה המקומית שלך תהיה גישה בחינם. הוא כולל תוצאות של לשכת מפקד האוכלוסין וכן נתונים סטטיסטיים חיוניים.

Interment.net – Free Cemetery Records Online – למעלה משני מיליון רשומות מאוחסנות כאן שנלקחו ממש מאלפי בתי קברות ברחבי העולם.

US Genweb – המחסן המקורי והגדול ביותר לגניאלוגיה של ארצות הברית.

Ancestry.com – אתר זה מציע ניסיון חינם למשך 14 יום של השירות שלהם.

USGenWeb Archives – מנוע חיפוש שיעבור בכל רשומה בארצות הברית מבלי לבקר באתר האינטרנט של כל מדינה. חוסך זמן מאוד, זהו שירות מוסתר היטב שכתוצאה מכך, רוב האנשים אינם בשימוש

מדד המוות של ביטוח לאומי בארה"ב – מסד נתונים קל לשימוש מכיל 64 מיליון רישומים של מקרי מוות שהתרחשו לאחר 1962. חיפושים מחזירים את תאריך הלידה, תאריך הפטירה, מקום מגורים ויורש.

אליס איילנד רקורדס – כמעט מחצית מכל המהגרים האמריקאים הגיעו דרך אליס איילנד, ניו יורק. יש גישה נוחה לרישומי מניפסט הנוסעים של ספינות בשנים 1892-1924. מניפסטים ותמונות מקוריים זמינים.

ארכיון מדינת אילינוי – מאגרי מידע בחינם הזמינים מארכיון מדינת אילינוי, כולל רישומי נישואין. תמלול אודיו טקסט טלפון

Castle Garden Online – חפש לפי שם ותקופת זמן עבור מהגרים שנחתו ב-Castle Garden בין השנים 1830 ו-1890.

Geneanet – מסד נתונים זה של 85 מיליון שמות נלקח מאתרים חינמיים ברחבי העולם.

מערכת לאינדקס מוות גנאלוגי של מישיגן – 170,000+ רישומי מוות במישיגן זמינים מ-1867 עד 1897. זהו אינדקס חינמי.

Kentucky Vital Records – משרד קנטקי לסטטיסטיקה חיונית בשיתוף עם אוניברסיטת קנטקי תמלל שלושה מיליון רשומות חיוניות של המדינה עבור קנטקי.

חיפוש מפקד האוכלוסין של יוטה הוא כלי חיפוש חינמי עבור המפקד הפדרלי של יוטה – 1850, 1860, 1870 ו-1880.

GenCircles – Global Tree הוא מיקום אינטרנט פופולרי לחיפוש והגשת עצי משפחה באמצעות קבצי GEDCOM. ניתן לחפש למעלה מ-32 מיליון שמות משפחה עם התאמה בין עצים אחרים.

הספד מרכזי – אם אתה צריך רישומי מוות עבור ארצות הברית או קנדה, אז כלי החיפוש ב-OC יעשו את זה קל.

ארכיון דיגיטלי של פנסילבניה – מערכת הגישה למידע רשומות של ארכיון פנסילבניה מכילה למעלה מ-600,000 רשומות דיגיטליות.

ארכיון מדינת מרילנד – אינדקס גנאלוגיה חינם – באתר ארכיון מדינת מרילנד יש הרבה מידע נהדר עליו.

אינדקס רשומות היסטוריות של אורגון: זהו אינדקס חינמי של שמות משפחה שנערך מתוך רשימה מהשורה הראשונה של מסמכים שבידי ארכיון המדינה של אורגון.

סגור לתגובות על איך להכין עץ משפחה בחינם בארה"ב

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן