מהו תמלול רפואי?

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

בשנים האחרונות התחום הרפואי עושה מאמצים רבים כדי לספק דרכים לרופאים לבלות יותר זמן איכות עם המטופלים שלהם ופחות זמן בביצוע ניירת ועדכון קבצים. כדי לחדד את הבעיה הזו נוצר מקצוע התמלול הרפואי. תמלול לסטודנטים

מתמללים רפואיים, MTs, שימשו במקור כמזכירים לאנשי מקצוע רפואיים שהכתיבו מידע מפורט על המטופל. ה-MT בתורם השקיעו שעות בהקלדה חוזרת של ההכתבה במכונות כתיבה על מנת לתעד אותה בתיקים הקבועים של החולים. עם זאת, במהלך השנים נוצרו שפע של טכנולוגיה מודרנית כדי להפוך את עבודתו של ה-MT לקלה ומדויקת יותר. מכונות הכתיבה הוחלפו במקליטים אנלוגיים היי-טקיים ובמערכות דיקציה טלפונית המאפשרות לאנשי מקצוע רפואיים להכתיב מה הם רוצים שיכלול ברשומות.

לפי משרד העבודה האמריקני, רופאים יכולים להכתיב היסטוריה של חולים, דוחות ניתוח, דוחות נתיחה, הערות התקדמות, מכתבי הפניה ומסמכים אחרים עבור MTs לתמלול. לאחר סיום תהליך ההכתבה, המתמללים הרפואיים מקשיבים למידע וכותבים הכל בצורה ברורה ונכונה מבחינה דקדוקית, מה שמקל על הקריאה וההבנה של הקבצים. לאחר מכן ה-MTs שולחים את המסמך בחזרה לאיש המקצוע שהכתיב אותו כדי לעיין ולתקן את המסמך לפני החתימה על השלמתו. לאחר השלמת תהליך זה, העותק המתוקן הסופי יהפוך לחלק מהתיעוד הקבוע של המטופל.

אם התהליך יתבצע בצורה נכונה, הקבצים יהיו נגישים ומדויקים יותר ויסייעו, בתורם, למשרדי רפואה ובתי חולים לפעול בצורה חלקה יותר. חשוב שרופאים ומתמללים רפואיים ייצרו קשרי עבודה חזקים ותקשורת מתמדת כדי שהתהליך יצליח. על הרופאים להקפיד בהקלטות, להקפיד על דיבור ברור ולכלול כל פיסת מידע הדרוש לתיק המטופל. אם יהיו שגיאות, לא רק שעבודותיו של הרופא והמתמלל יהיו בסכנה, אלא שהמטופל עלול לקבל את התרופה או האבחנה השגויה. למרבה הצער, ישנם רופאים רבים שפשוט בוחרים לא לעיין בתכתיבים שלהם לפני מסירתם לתמלול ובמקום זאת יחתמו על ההקלטה באמצעות חתימה אלקטרונית. כאשר זה קורה, המתמלל חייב להיות קפדן עוד יותר בכתבים ומומלץ להביע כל דאגה לגבי ההכתבה המקורית. בשל משבר הזמן הקיים תמיד במשרדים רפואיים ובתי חולים, שגיאות מסוג זה אינן נדירות, מה שהופך את התמלול הנכון לחיוני הרבה יותר. תמלול לעורכי דין

כשבעה מתוך עשרה MT עובדים במשרדי רפואה או בתי חולים, שם הם משמשים כעוזרים אדמיניסטרטיביים בנוסף לתפקידי ה-MT שלהם. עם זאת, יש מספר רב של אנשים שעושים את התמלול שלהם ממשרדים ביתיים בשל הקלות והנוחות של עבודה בבית. לעתים קרובות, ספקי שירותי בריאות ישלחו בדואר אלקטרוני את ההקלטות שלהם כדי שה-MTs יוכלו ליצור קבצים במהירות. MTs גם מנצלים את ההתקדמות בטכנולוגיית זיהוי דיבור, המתרגמת קול מוקלט לטקסט כתוב. במקרים אלה, האחריות הבלעדית של MTs היא לשנות את המסמכים עבור כל טעויות דקדוקיות וחוסר עקביות באבחון או מרשמים. זה מועיל ביותר עבור MTs להיות תמיד עם ספרייה רפואית מצוידת בהישג יד כך שהם יוכלו לבדוק שוב עובדות לפני הגשת המסמך הסופי.

אם התהליך נעשה בצורה נכונה, היתרונות הם אינסופיים הן לאנשי מקצוע רפואיים והן למקומות העבודה שלהם. העבודה שעושים MT מאפשרת למשרדי הרפואה להתנהל בקלות מוגברת הודות לרישומים המדויקים והנגישים שנוצרו בהתאם לדרישות של כל משרד בנפרד.

כיום, תחום התמלול הרפואי הופך לאחד העסקים הצומחים ביותר בארה"ב, ומספק למעלה מ-100,000 משרות. MTs מקבלים שכר ממוצע של 11 דולר לשעה, כאשר השכר הגבוה ביותר עולה לסביבות 14 דולר לשעה. אנשים שעובדים עבור קבלנים עצמאיים בדרך כלל מרוויחים יותר מאנשי מקצוע בסביבה מבוססת. האגודה האמריקאית לתמלול רפואי (AAMT) הייתה מקום מפגש פופולרי עבור MTs מאז הקמתה בשנת 1978 והיא כיום האגודה הגדולה ביותר בעולם לתמלול רפואי. MTs מקצועיים יכולים להצטרף ל- AAMT תמורת תשלום ולקבל גישה למשרות, סמינרים או הזדמנויות להשיג אישורים וייעודים נוספים כדי להבטיח שיש להם את ההשכלה העדכנית ביותר. בשנת 1999, מתמללים רפואיים קיבלו סיווג תפקידים על ידי משרד העבודה האמריקני, אשר חיזק את השכיחות שלהם בתחום העבודה.

סגור לתגובות על מהו תמלול רפואי?

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן