הסמינר הראשון שלך – מה אם אף אחד לא יתקשר?

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ד"ר R.J. פיטרס
זה עתה ארגנת את הסמינר הראשון שלך; יש לך את ההערות שלך לפניך; הזמנת את כולם ברשימה שלך, כמו גם שלחת כמה הודעות לעיתונות; אתה יודע איך כל תכונות המנחה פועלות מכיוון שהדפסת את ההוראות משירות השיחות שלך; אתה מוכן לכל דבר! תמלול שיחות טלפון

למרות שהכל מסודר והבנתי, אתה עצבני, אבל מודאג להתחיל. אבל פתאום אתה שם לב שאף אחד עדיין לא התקשר. מה עליך לעשות? ובאיזה שלב כדאי לוותר על ההמתנה? חמש דקות? עשר דקות? הייתי בשיחות שבהן הרמקולים חיכו עשרים דקות. אבל הם חיכו לקהל גדול יותר, לא הסתפקו רק ב-50 בערך שכבר על הקו. התוצאה הייתה שעד שהחליטו להמשיך בשיחה, יותר ממחצית מהמתקשרים ניתקו. האם הם היו צריכים לנטוש את השיחה ולתזמן מחדש ליום אחר? חשוב מכך, אם זו השיחה שלך, מה עליך לעשות?

העובדה היא שזה לא משנה אם אף אחד לא נמצא איתך על הקו. מה שחשוב הוא שתתקדם כמתוכנן. אם הייתם בהרבה מהשיחות האלה, הייתם צריכים לשים לב שדוברים רבים של מפורסמים נוטים להתחיל בדיוק בזמן, אבל משאירים את השיחה מושתקת מההתחלה. אם לא, הרעש מהקהל על הקווים היה מטביע אותם.

אם הם יכולים להתקשר ככה, למה אתה לא יכול? פשוט הכנס את השיחה ל"מצב מצגת", והתחיל לדבר כאילו אתה פונה לקהל שציפית לו. רק זכור שהמטרה העיקרית שלך עם השיחה היא ליצור מוצר על ידי אספקת מידע בעל ערך.

עליך להקליט אותו כדי שתוכל להפעיל אותו מאוחר יותר, לתמלל אותו וליצור ממנו מוצרים אחרים. הפוך אותו זמין למנויים שלך כהשמעה, או כקובץ שמע להורדה. לחלופין, אתה יכול אפילו לשחק אותו שוב מאוחר יותר עבור הסמינר הטלפוני הבא שלך. שיווק את זה כ"הזדמנות שנייה" לשמוע את השיחה המלאה שלך מאתמול בלילה או מהשבוע שעבר. תן לכולם הזדמנות נוספת להיכנס למידע המאיר עיניים. קדימה ותגיד להם שזה שידור חוזר. משווקים רבים עושים זאת, בין אם בגלל שהקווים שלהם התמלאו ולא כולם יכלו להיכנס, או אולי בגלל, כמוך, אף אחד לא הופיע! אבל אם אתה יכול להיות דיסקרטי, אף אחד לא צריך לדעת את זה. אולי פשוט בחרת את הזמן הכי לא נוח… נסה משבצת זמן אחרת. לחלופין, שאל את הרשימה שלך מה הם מעדיפים.

אם אתה לגמרי לבד בפרויקט הזה, פשוט כתוב את מה שאתה רוצה לומר, ולאחר מכן קרא אותו והקלט אותו.

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לראיין מישהו. ככה, אתה לא מרגיש… או נשמע… לגמרי לבד. ואם האורח שלכם דינמי, זה יוסיף אנרגיה גדולה לשיחה ואף אחד לא ישים לב שאין קהל. אם האורח שלך הוא מהסוג השקט, גם זה בסדר. אין שום דבר רע בניהול שיחה נינוחה ורגועה. תמלול אודיו טקסט טלפון

רק הקפד לשמור לפניך הערות כדי לעזור לך להישאר ממוקד בנושא… או אם אינך זוכר מה רצית לשאול את האורח שלך, או רצית להסביר למתקשרים שלך.

לאחר שההקלטה שלך תסתיים, אתה מוכן להמשיך עם כל כך הרבה אפשרויות, אתה צריך לשקול את הסמינר הטלפוני הראשון שלך כהצלחה מוחלטת… לא משנה מה!

העתק את השמע לתקליטור או DVD; תמלל את הנתונים לטקסט והפוך אותם לקובץ PDF, אותו תוכל למכור כדוח או כספר אלקטרוני, לאגד אותם עם מוצרים אחרים, או לתת אותם כבונוס, או באירוע מתנה מיזם משותף כדי לקבל תנועה. לא משנה מה תעשה עם זה, הצלחת לעשות טל סמינר אמיתי!

עשה יותר מאלה, ועם הזמן, קהל השיחות שלך יגדל ובסופו של דבר תהיה לך אוסף הגון של מוצרים חדשים.

סגור לתגובות על הסמינר הראשון שלך – מה אם אף אחד לא יתקשר?

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן