מה זה טל סמינר?

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ד"ר R.J. פיטרס
ההסבר הפשוט ביותר, אולי, הוא שזוהי רק פגישה קבוצתית באמצעות טלפון. לחלופין, אתה יכול להסתכל על זה כמו ללכת לפגישה בטלפון כדי להאזין למישהו נואם. תמלול הקלטות מחיר

היכולת לקיים שיחות ועידה באמצעות הטלפון קיימת כבר שנים רבות. זה פשוט הרבה יותר נפוץ עכשיו, וחברות רבות קמו סביב השירות הזה, המציעות מגוון תכונות יחד עם השירות הבסיסי של מתן אפשרות לאנשים רבים לחלוק קו.

יחד עם המודל העסקי החדש הזה הגיעו הפעילויות וההתנהגויות הקשורות לכך שמגדירות את ה"אירוע" המתרחש דרך קווי הטלפון.

בעיקרון, יש לך דובר או שניים (אפשר יותר, אם זה אפשרי), ומספר גדול או קטן של אורחים או מאזינים. בדרך כלל השיחות או האירועים הללו הם בחינם, אם כי חלק מהדוברים יכולים לגבות תשלום עבור הראיונות שלהם.

התפתחות עדכנית יותר היא שלעתים קרובות אתה יכול לצפות שתוכל להוריד את ההקלטה של ​​השיחה למחרת כדי שתוכל להאזין לה שוב. במקרים מסוימים, ובחברות מסוימות, כל מה שאתה יכול לעשות הוא להתקשר למספר כדי להאזין לו שוב. רוב מארגני האירועים מאפשרים לך להשיג את ההקלטה ללא עלות (בדרך כלל רק אם נרשמת לשיחה), בעוד שאחרים עשויים לגבות תשלום עבור נוכחותך או השידור החוזר. עם זאת, רבים מהאירועים הללו אינם מוקלטים כלל, והנוכחות שלך היא ההזדמנות היחידה שלך להאזין למידע. מומלץ לברר בדיוק למה לצפות לפני שאתם מתקשרים כדי שלא תחזיקו בתפיסות מוטעות לגבי זה. תמלול אודיו טקסט

פיצ'ר נוסף שעשוי להיות מוצע הוא תמלול השיחה, שבו השמע תומלל לטקסט, ולאחר מכן תוכל להוריד אותו כקובץ שתוכל להדפיס אם תרצה. לפעמים זה בחינם ולפעמים יש על זה תשלום. כהערה צדדית, זכרו שתעתוק אודיו לטקסט כמעט תמיד עולה למציג תשלום. אז אם זה ניתן לך בחינם, תעריך מאוד מאוד.

ברור שתכונות כאלה הופכות שימושיות ומגוונות יותר ככל שההתקדמות בטכנולוגיה מאפשרת וככל שמתפתחת הביקוש לשיטות מסוימות. למרות ששיחת שיחות ועידה אפשרית כבר שנים רבות, רק לאחרונה רוב חברות השיחות מספקות את היכולת להוריד את השיחות בכמה פורמטים שונים. ככל שיותר אנשים משיגים ומשתמשים במחשבים, יש עוד יותר ביקוש לדברים האלה.

סמינרים טלפוניים הופכים כל כך נפוצים, למעשה, קשה למצוא מישהו שלא יודע מה הם. אבל עדיין חשוב להסתכל מקרוב על השירותים והתכונות השונים כדי לדעת מה אתה מקבל, בין אם אתה מחזיק בעצמך או פשוט משתתף באחד.

סגור לתגובות על מה זה טל סמינר?

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן