צור מוצרי מידע במהירות ובקלות – מבלי לכתוב אותם בעצמך

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

האם התרחיש הזה נשמע מוכר?

יש לך רעיון נהדר לספר אלקטרוני או מוצר מידע פנטסטי.

הרעיונות זורמים. הם באים אליך כל כך מהר שאתה לא יכול להקליד מהר מספיק!

אתה יושב ליד המחשב שעה אחר שעה, מבלה מחוץ למשפחתך, ועדיין לא סיימת את הספר שלך. אתה נבוך בכל פעם שמישהו שואל אותך מתי אתה מתכנן לסיים, או כמה זמן אתה כותב את הספר הזה, או גרוע מכך, "האם אתה באמת כותב ספר או סתם מעמיד פנים שאתה?" תמלול לעורכי דין

השיטות המוצעות ב"כיצד להביא את מוצר המידע שלך לשוק במהירות הבזק!" יעזור לך לבטל את התרחיש הזה ולהעלות אותך על המסלול לייצור מוצרים מהר יותר ממה שאי פעם חלמת שאפשר. הנה מה שג'ו קונדריל, , יועץ, דובר, אמר, "בראבו, פטסי. אתה עונה על השאלה שיש לרובנו, הסופרים והיזמים, איך אנחנו מעבירים את הרעיונות האלה מהלב ומהמוח שלנו על הנייר?"

בצע את שבעת השלבים ברעיון שלמטה שיובילו אותך למסלול הנכון. זה רק אחד מ-14 הרעיונות שתמצאו בספר.

1. אתה מכיר את הנושא שלך. או שזה משהו שעשית בעבר, זה פתרון שהמצאת לבעיה שהצלחת לפתור, התחביב שלך, או שאולי זה סתם משהו שמאוד מעניין אותך אז עשית קצת מחקר על זה. מה שזה לא יהיה, אתה יודע את הנושא שלך. הבעיה היא לקבל את המידע הזה מהמוח, הלב והראש שלך על הנייר.

2. עם זאת, תחילה עליך לעשות קצת יותר מחקר כדי לוודא שהנושא הזה הוא משהו שאנשים אחרים יתעניינו בו. לאחר מכן כתוב קווי מתאר של הנושא שלך, בערך 12 פריטים שאתה רוצה לכסות. כל אחד מהפריטים האלה הוא פרק לספר שלך, וכל מה שאתה צריך לעשות הוא להרחיב על הרעיונות האלה.

3. התקשר לחבר, כזה שאתה רואה לעתים קרובות מדי בכל מקרה והזמין אותו לארוחת צהריים, או יותר טוב, הזמינו אותו לביתכם לארוחת צהריים. רק וודא שלכל מקום שאתה הולך הוא שקט מאוד. אפילו פיקניק יעזור. תגיד להם שאתה רוצה בערך שעה מזמנם.

4. קח איתך את ההקלטה הדיגיטלית שלך ולארוחת צהריים, בזמן שאתה והחבר שלך נהנים אחד תו של זה, ספר להם את הסיפור שלך או תן להם את המידע על הנושא שלך, פשוט דבר איתם כמו שאתה עושה בדרך כלל. רק הפעם אתה תקליט את השיחה שלך.

5. הם עשויים לשאול אותך שאלות להבהרה. זה אפילו טוב יותר כי זה נותן לך הזדמנות להבהיר את כל השאלות שעלולות לעלות וצריך לחקור באופן מלא יותר. ההתלהבות שאתה מרגיש מהמידע הזה תעבור וגם החבר שלך יתלהב מזה. תמלול לשעה

6. עד שתסיים את ארוחת הצהריים שלך, כנראה שיגמר לפחות פרק אחד בספר שלך, אולי יותר, אולי אפילו הספר כולו. אתה מדבר בערך 150 מילים בדקה. שעה אחת תשתווה בין 15-25 עמודים. אם אתה צריך עוד כדי לסיים את הספר שלך, בקש שלך (או חבר אחר) לארוחת צהריים ועשה את אותו הדבר שוב.

7. אתה יכול לתמלל את זה בעצמך מהשמע, אבל הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשלוח אותו למישהו אחר שמנוסה בתמלול אודיו. זה לוקח בערך 4 שעות עבור מתמלל מנוסה עם הציוד המתאים להקליד כל שעה של אודיו, אז למה לבזבז את הזמן שלך לעשות את זה כאשר אתה יכול לעשות את זה הרבה יותר קל ומהיר על ידי מישהו אחר ואני חושב שתמצא שזה חסכוני יותר ממה שאתה חושב שזה יהיה.

כשתחזיר את התמליל, יהיה לך מסמך Word שאותו תוכל לערוך. כל התהליך לקח לך פחות משבוע ואתה כבר בדרך למוצר שלך מוכן לשוק. לא להזיע יותר על מחשב לוהט, עם מעט תוצאות.

זו רק אחת הדרכים המוצעות בספר "כיצד להביא את המידע-מוצר שלך לשוק במהירות הבזק!" תמצא עוד הרבה וכל אחד מהם כנראה יפעיל עוד רעיונות משלך.

סגור לתגובות על צור מוצרי מידע במהירות ובקלות – מבלי לכתוב אותם בעצמך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן