שיווק בטלן ושיווק מאמרים מאסיבי

18 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

Brian G Armstrong
הדבר הראשון שאני רוצה לומר כאן הוא שאתה באמת צריך להיות תלמיד המשחק. אני מאמן סטודנטים כל הזמן שכשאני אומר להם לכתוב מאמר על הנושא שהם עומדים להקים עליו אתר, עולה השאלה "על מה אני צריך לכתוב?". זמן קצר אחרי שהם שואלים את זה, הם הכניסו למוקדמות שהם לא טובים בכתיבה, למעשה הם בדרך כלל אומרים לי שאנגלית לא היה אחד המקצועות הטובים ביותר שלהם. תמלול הקלטות

רציתי להעלות כמה רעיונות איך אתה יכול להשתפר בכתיבה כדי שתוכל להפיק בהצלחה מספר מאמרים ביום למטרות שיווק וקידום אתרים. הדבר הראשון הוא הקלדה. אם אתה לא קלדנית מהירה, יהיה לך מאוד קשה עם מה שאני עומד לומר. זה קריטי אם אתה רוצה להיות טוב בשיווק מאמרים. נכון, ישנן דרכים אחרות להשיג מאמרים, כולל מיקור חוץ, או להשמיע את המאמרים שלך ושימוש בתוכנות לתמלול (כגון Nuance Dragon Naturally Speaking) או לגרום למישהו לתמלל ולערוך את קובצי האודיו שלך לפרסום באינטרנט.

אבל, אני עדיין מאמין שהקלדה היא מאוד חשובה. היכולת שלך לצפות במסך תוך כדי הקלדה עבור דקדוק נכון כמו גם איות חשובה מאוד. אל תתלה יתר על המידה בנקודה זו, אך הקפד לשפר את ההקלדה שלך. גם אם יש לך מישהו שיחבר עבורך את המאמר ואתה זה שאחראי להגשת המאמר הזה או לפרסם תגובות בבלוגים או בפורומים או כל דבר אחר, היכולת שלך להקליד במהירות תשפיע ישירות על הפרודוקטיביות שלך.

כעת, בנוסף להקלדה, ישנה השאלה הבלתי נמנעת, "על מה עלי לכתוב?". פעם חשבתי שאו שיש לך את זה או שלא, אבל אני מאמין שזו מיומנות שאפשר ללמוד בקלות אבל כמה שנים כדי להשתכלל. תראו בחורים כמו דן קנדי ​​שמקבל בקלות שש ספרות על חיבור פרסומת מרובה עמודים כמעט לכל דבר כי הוא כל כך טוב בכתיבת קופי.

כשאתה עושה שיווק מאמרים מנסה למכור למישהו מוצר או שירות דרך המאמר, אתה צריך שני מרכיבים עיקריים. האחד הוא מתן ערך מספיק כדי שתוכלו להמשיך לקרוא ולקבל מידע נהדר, השני הוא קריאה חזקה לפעולה. אתה צריך לשקול את הגוף העיקרי של המאמר כערך שלך שאתה נותן, לקדם את עצמך כמומחה ולאחר מכן את תיבת המשאבים או פרופיל ה כקריאה החזקה לפעולה.

אם מעולם לא שמעתם על Bum Marketing, זהו שיווק אינטרנטי שמקדם מספר דרכים להשיג תנועה למוצרים חינמיים ומשווקים (בעיקר מוצרי שותפים) באמצעות שיטות חינמיות אלו. הדבר האחרון שקראתי מתוך ספר אלקטרוני או קובץ PDF שנתקלתי בו היה שיווק מאמרים עבור מוצרי ClickBank או מוצרי שותפים אחרים, אך הפקת כמויות אדירות של מאמרים. למעשה, זה שקראתי לאחרונה היה משהו על הפקת בערך 30 מאמרים ביום. אז, בהנחה שאתה יכול לכתוב מאמר אחד בערך 10 דקות, יהיו לך בערך 300 דקות או בערך 5 שעות אם אתה הולך ללא הפסקה. וואו! זה הרבה מאמרים. אני יכול לראות איך זה ידרוש כמות עצומה של מאמץ כדי להוציא כל כך הרבה תוכן בזמן הזה.

עם זאת, אם תעשה את החישוב הזה, יהיו לך בערך 150 מאמרים כל 5 ימים. עכשיו, רק כדי לתת לך אינדיקציה מניסיוני האישי איזה סוג של תנועה זה ייצור… יש לי בערך 4 מאמרים באחד החשבונות שלי שלאורך תקופה של חודש קיבלו בערך 100 צפיות, אז בממוצע בערך 25 צפיות למאמר וכ-2 ביקורים חזרה לאתר שלי למאמר בחודש. תמלול בזמן אמת

אז אם היו לי 150 מאמרים בשבוע כפול 4 שבועות (בהנחה שעשיתי את זה חודש אחד ברציפות), היו לי 600 מאמרים. בהנחה של 25 צפיות בממוצע למאמר, יהיו לי 15,000 צפיות במאמרים שלי וכ-1200 קליקים או ביקורים חזרה לאתר שלי. עכשיו, בהנחה שאני מוכר או מקדם מוצר כלשהו בקליקבנק או סדרה של מוצרים שונים בקליקבנק ובהנחה של כ-2% רכישה, יהיו לי בערך 24 מכירות בחודש ובערך 30 דולר בממוצע למכירה, זה ייצר בערך 720 דולר לחודש.

אז זה לא נשמע יותר מדי, אבל ש-720$ לחודש, אפילו ירידה הדרגתית מחודש לחודש, ייצג בערך 6,000$ לשנה, אולי יותר… אז, חודש אחד של עבודה קשה באמת יפיק 6,000$ לשנה . בהנחה שעשיתי את זה כל חודש במשך 6 חודשים, בעצם הייתי מרוויח 36,000 דולר לשנה.

עכשיו, אני אהיה הראשון להודות שהמספרים שלי כאן עשויים להיות כבויים. למעשה, הספר האלקטרוני שקראתי מדבר על כך שהמספרים קרובים יותר ל-$150 ליום, שאליהם אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאחר חודש אחד בלבד של ביצוע זה. אם אתה שולח לאתרי מאמרים בשיטה זו, ללא מטרה לנסות להשיג א בדירוג העליון של אתר אינטרנט עם תוכן iframed או הפניה ל-php, לעולם אל תשלח תוכן כפול. זה יהיה מאוד לא סביר שתקבל דירוג SEO עבור מאמרים אלה באמצעות תוכן כפול.

סגור לתגובות על שיווק בטלן ושיווק מאמרים מאסיבי

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן