התקנת מערכת בית חכם בנתניה

22 ביוני 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית חכם

מרחב המחיה שלנו הולך והופך למשודרג יתר מבחינה טכנולוגית. מכשירים חשמליים שונים מהווים חלק חשוב ממשק הבית ותרומתם  לנוחיות שלנו היא עצומה. ככל שכמות המכשירים שברשותנו הולכת וגדלה נוצר צורך במערכת מרכזית אשר תאפשר שליטה נוחה ופשוטה בכל הציוד החשמלי שברשותנו. מערכת בית חכם נוצרה בתור מענה לצורך זה והיא מאפשרת שליטה קלה ומידית בכל המכשירים, לרבות כיבוי, הדלקה, שינוי הגדרות ועוד. באזור נתניה מגמת הבית החכם נמצאת בשלבי התפתחות מואצים, בזמן שיותר ויותר בתים מתקינים את המערכת בבית שלהם.

מהי מערכת בית חכם?

מערכת בית חכם מעניקה למשתמש שליטה נוחה ופשוטה בכל הציוד החשמלי בבית, כגון: מזגן, תריסים, תאורה, טלוויזיה, מוזיקה, חימום/קירור, ועוד. ניתן להשתמש במערכת גם על מנת לשלוט ולנהל מערכות אבטחה שונות. אם אתם מעוניינים להתקין או להפוך את השימוש לפשוט יותר את מערכות אזעקה, אינטרקום או מצלמות אבטחה בנתניה – בית חכם מהווה פתרון חדשני ומשתלם. המערכת מאפשרת לשלוט בהדלקה, כיבוי, מידת העוצמה, מעבר בין פונקציות השונות ועוד. המערכת חוסכת את צורך להתרוצץ בין כל האביזרים בבית על מנת להדליק, לכבות או לשנות משהו בהגדרות. השליטה פשוטה, קלה ומידית. בנוסף, אין צורך שמכשירי חשמל יהיו ייעודיים לבית חכם, המערכת המתוחכמת יודעת להתחבר אליהם.

למי פתרון זה מתאים?

מערכת בית חכם מתאימה מבחינת הטכנולוגיה, התקציב והעלויות לבית ממוצע בישראל. פרוש הדבר הוא שכל אחד יכול להיהנות מהשימוש במערכת. הבקרים של המערכת מתאימים ללוחות חשמל סטנדרטיים שיש בכל בית. ההתקנה והחיווט יכולים להיעשות בידי חשמלאי רגיל. לוחות ההפעלה של המערכת בעלי מראה אלגנטי ומשתלבים בכל סגנון עיצוב. אופן ההפעלה אינו מצריך ידע טכנולוגי מתקדם ויכול להתאים גם לאנשים המתקשים להשתלט על מכשירים טכנולוגיים ביום יום.

האם המערכת משתלמת מבחינת העלויות?

המערכת תוכננה במיוחד על מנת לסייע למשק הבית לחסוך בעלויות. לאורך הזמן המערכת הופכת את צריכת החשמל ליעילה יותר ומאפשרת לחסוך בהוצאות. התקנת מערכת בית חכם בנתניה גם אינה מצריכה השקעה מטורפת מבחינת העלויות. ניתן למצוא מערת המתאימה לדרישות ולתקציב הלקוח, מבלי להתפשר על האיכות. בנוסף, העובדה שההתקנה נעשית באופן פשוט ומהיר מסייעת לחסוך בהוצאות החשמלאי.

 

סגור לתגובות על התקנת מערכת בית חכם בנתניה

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן