האם פייסבוק משלמת עבור לייקים ושיתופים?

5 בדצמבר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פייסבוק

בפייסבוק, אני נתקל לעתים קרובות בפוסטים שאומרים שילד חולה והטיפול שלו ידרוש כמות גדולה של כסף. לאחר מכן הפוסט ממשיך ומציע שאם תשתף או תאהב את הפוסט, פייסבוק תתרום קצת כסף לטיפול בילד הזה.

ראיתי הרבה מחבריי התמימים והתמימים משתפים פוסטים כאלה. משתמשי פייסבוק הם יעד קל להונאות ומתיחה כאלה. אנשים שאינם מבינים את התפקוד והניואנסים של האינטרנט, הם מרגישים נמשכים "לעזור" לילד החולה. אלה שיש להם ספקות קטנים לגבי אותנטיות של פוסטים כאלה, אפילו הם בסופו של דבר משתפים פוסטים כאלה וחושבים מה העניין הגדול בלייק או בשיתוף פוסט. מי יודע שזה באמת יכול לעזור למישהו!

האם פייסבוק משלמת עבור לייקים ושיתופים?

תן לי להגיד לך בבירור, פייסבוק לא משלמת עבור לייקים או שיתופים של פוסט. מארק צוקרברג הוא איש עשיר, אם הוא היה רוצה לעזור למישהו, הוא היה עושה את זה באמצעות צדקה. אין מנגנון שדרכו חברה ענקית כמו פייסבוק יכולה לשלם ישירות על הטיפול בילד בעיירה חסרת ייחוד. תאגידים תורמים למטרות כאלה, אבל הם עושים את זה באמצעות ארגוני צדקה.

אז, האם פוסטים כאלה בפייסבוק הם רק דרך לשחק עם הרגשות של אנשים או לעשות מהם צחוק?

לא! לפוסטים אלה בפייסבוק יש לעתים קרובות מניע ספציפי ונסתר. אנשים יוצרים דפי פייסבוק והם רוצים להפוך את דפי הפייסבוק שלהם לפופולריים. כדי לעשות זאת, יש אנשים שמשחקים טריקים מלוכלכים באינטרנט והם עושים פוסטים מזויפים כאלה בדף הפייסבוק שלהם. אנשים מתחילים לאהוב את הדף שלהם רק מתוך רגשות וחושבים שהם עוזרים לילד חולה או לזקן חולה סופני.

פוסטים שמבקשים ממך ללהיק או לשתף כדי שפייסבוק תוכל לתרום לעלות הטיפול בילד הם רק מתיחות.

קידום בפייסבוק

יש טונות של שיטות הוגנות עבור קידום דף בפייסבוק . כל מה שאתה צריך זה סבלנות. דפי פייסבוק אינם פופולריים בן לילה. אתה לא צריך להיכנע לפיתוי של שימוש טריקים כובע שחור כדי לקבל חסידים. זכור, אין תועלת ברכישת עוקבים בדף הפייסבוק אם הם לא אוהבים את הרעיון של הדף שלך. אם תטעה אנשים ותרמה אותם כדי שיעקבו אחרי הדף שלך, אתה עלול למצוא את בסוף עם מספר גבוה של עוקבים – אבל העוקבים המזויפים האלה לא יעסקו בדף שלך. אני מקווה שאתה מבין שאין טעם שיש קהל של עוקבים שלא באמת עוקבים אחר מה שאתה מפרסם.

תשלום עבור לייקים בפייסבוק לסיכום

בסך הכל, פייסבוק, גוגל, מיקרוסופט, WhatsApp או Yahoo! לא משלמות עבור שיתוף או לייק לפוסטים. אם אתה נתקל בפוסטים כאלה, אל תשתף או תאהב אותם. אם תרצה, ייתכן שתשתתף ביודעין בהפצת מתיחה או הונאה. פייסבוק כבר מלאה במספר מתיחות כאלה (למשל מחליף הצבעים של פייסבוק ומתיחה של האפליקציה הגרפית),בבקשה אל תעזרי להם להתפשט.

אני מקווה שהמידע הזה היה שימושי עבורך.

סגור לתגובות על האם פייסבוק משלמת עבור לייקים ושיתופים?

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן