איך מתחילים לעבוד בשיטת גידול הידרופוני?

27 באוקטובר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה גינון

יש המון דרכים לגדל צמחים, ולכל שיטה וטכניקה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. אבל בשנים האחרונות ישראלים רבים גם בשוק הפרטי אבל גם בעולם החקלאות המסחרי מגלים את היתרונות של שיטת גידול הידרופוני, אשר עוזרת בעיקר לתהליכי גידול של צמחים או צמחייה ירוקה בשלבים הראשונים שלה. בין שמדובר על צמחייה לטובת גידולי קיר ובין שמדובר על הנבטה של צמחים ופרחים אחרים, אתם רוצים לדעת איך לנצל את היתרונות של מצע סופח לחות ושל תאורה לגידול צמחים על מנת להצליח ולייצר צמחייה מושלמת לכל צורך. בכדי לעזור לכם לקחת את ההחלטות הנכונות ולעשות את הצעדים הרלוונטיים, יצרנו מדריך קצר עם כל המידע שאתם צריכים לקבל על תהליך גידול הידרופוני.

השקיעו במערכות הטכנולוגיות – כדי לייצר תנאי בסיס

השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך גידול הידרופוני הוא ההתאמה של הכלים שאתם צריכים בשביל לייצר את סביבת הגידול הטבעית באופן מלאכותי. משטח סופח לחות הוא הבסיס שעליו אתם יכולים להנביט את הצמחים שלכם. המשטח מכיל את האדמה הדרושה ואת כמות המים שהצמחים יכולים לספוח בלי להגיע למצב שבו הם סובלים מעודף מים. במקביל, ההתקנה וההתאמה של מערכת תאורה לגידול צמחים משפיעה על תהליך הגידול והפוטוסינתזה שצריכים להתבצע בקצב גבוהה בשביל לאפשר לצמח לגדול. מה שאומר שאין לכם את היכולת להצליח לייצר תנאים מלאכותיים לגידול צמחים, במיוחד צמחים קטנים, אם אתם לא משקיעים בהטמעה של טכנולוגיות מתקדמות שיעזרו לכם לנתר את סביבת הגידול ולשלוט עליה בצורה האמינה והמקצועית ביותר.

התאימו את הלחות, לסוג הגידול הנוכחי שלכם

גידול קנאביס – חשיבה יצירתית ומקצועית בתחום הגידולים הרגישים, היא חשיבה שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים שאתם צריכים ומשכללת אותם יחד כדי לייצר את תנאי הגידול האופטימליים ביותר. שימוש בעזרים חיצוניים, לאו דווקא גורע מאיכות הגידולים שלכם, אלא הוא זה שיכול לשפר את תהליך הגידול ואת איכות התוצרים. והכל כתלות בבחירות שאתם לוקחים ובמאמץ שלכם לייצר את סביבת המחייה הטובה ביותר לצמחים שונים, בכל רגע נתון.

סגור לתגובות על איך מתחילים לעבוד בשיטת גידול הידרופוני?

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן