מד טמפרטורה דיגיטלי-כל מה שצריך לדעת

27 באוקטובר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תעשיה

מד טמפרטורה דיגיטלי הוא פריט הנמצא בשימוש תעשייתי רחב במדידת טמפרטורה, הוא שיפר באופן משמעותי את מד הטמפרטורה המסורתי שעבד על בסיס נוזלים של פעם. המד הנוזלי הקלאסי זכה לפופולאריות לראשונה במאה ה-17 וה-18 בתחום המדע הקליני, ונשאר ללא שינוי ביסודו כמכשיר לקריאת הטמפרטורה עד להמצאת המד הדיגיטלי שיצא בשנות ה30.

מד טמפרטורה דיגיטלי לעומת ידני

מד טמפרטורה דיגיטלי פועל  על פי עקרונות תרמוגרפיים שונים (אם כי קשורים). הוא מספק מספר יתרונות מרכזיים על פני גרסאות הנוזל הקלאסי, מה שהופך אותו לשימושי מאוד במגוון רחב של תעשיות ויישומים של המאה ה-21.

למה משמשים מדי טמפרטורה דיגיטליים

מדי טמפרטורה ובשמם הנוסף טרמומטרים מציעים מגוון רחב ביותר של שימושים ביישומים מקצועיים בתעשייה. הם מספקים דיוק ומהירות קריאת טמפרטורה מהירה. השימושים המרכזיים הם:

-רפואה: מדי טמפרטורה דיגיטליים רפואיים בדרך כלל צריכים להיות היגייניים במיוחד וקלים לחיטוי, מסיבות ברורות. הם גם נוטים להיות ניידים יחסית, שכן לעתים קרובות יהיה צורך לשאת אותם מאתר לאתר.

– ייצור והכנת מזון

– מכשירים מטאורולוגיים

– HVAC

-מעבדה: מד טמפרטורה מדעי יכול למלא תפקיד חשוב ביותר בכל מיני בדיקות, ניסויים או מחקר ופיתוח של מוצרים מבוססי מעבדה.

-שימוש אישי וביתי

מד טמפרטורה תעשייתי

מוצרים המיועדים לשימוש תעשייתי נוטים להיות בנויים בצורה קשוחה יותר ומתאימים לשימוש במגוון של סביבות שעלולות להיות מאתגרות או מסוכנות. הם עשויים להיות מתוכננים כך שיתאימו למספר סוגי בדיקה שונים, כולל תרמיסטורים וטרמוקפלים, ולעתים קרובות יכללו תכונות נוספות כגון טיימרים לספירה לאחור.

סגור לתגובות על מד טמפרטורה דיגיטלי-כל מה שצריך לדעת

מאת:

פרסם באתר כ - 4 מאמרים.

.

דילוג לתוכן