הדפסת תמונה על בלוק עץ.

6 באוקטובר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קניות וביקורות מוצרים

אנו נדפיס את התמונה שלך ישירות על בלוק עץ. זוהי הדפסה ישירה בטכנולוגיית UV על פלטת עץ ייחודית. לסוג זה של תמונת יש מרקם עץ משובח. כל תמונה המודפסת על עץ ייחודית עם הציור שלה, שיצבע את הצילום.

מהן תמונות מתאימות

בבית הדפוס פיקסלים, אנו כבר יודעים שהדפסת בלוק עץ מתאימה בעצם לכל מוטיב מצילומי משפחה או חתונה דרך דיוקנאות אמנותיים ועד צילומי נוף ובעלי חיים. אנו מציעים שתי גרסאות של פלטת עץ – פלטת עץ לבנה או בגוון עץ טבעי, במקרה הראשון, לפני ההדפסה, אנו צובעים בעדינות את המשטח בצבע לבן. הצילום מקבל אפוא רק את המבנה ולא את צבע העץ.

עץ לבן או טבעי

לקבלת מראה טבעי ולא מסורתי בלבד, בחר את הגרסה של עץ בגוון טבעי ללא צביעתו בלבן. בחר עץ לבן לתמונות בהן יש הרבה מקומות בהירים ואתה לא רוצה לאבד אותן – כמו תמונות עם שמיים בהירים עד לבנים מאוד, הרבה שלג, תמונות שצולמו אל מול קרני השמש ועוד. אם זה לא הכרחי בהחלט, בחר את הגרסה ללא צביעת העץ בלבן, כך תשיג מראה טבעי לא מסורתי לחלוטין.

מוכן לתלייה

חור עם אביזרי פלסטיק נקדח בחלק האחורי של תמונת הצילום לתלייה קלה, המסמר כלול באריזה. הודות לכך, התמונה התלויה נראית כאילו היא מרחפת מעל הקיר. דבר זה, יחד עם הקצוות המעוגלים שאנו יוצרים לתמונה, מבטיח גם כי הקירות שלך לא יישרטו.

הפילוסופיה שלנו

  • הלקוח שלנו קודם לכל
  • אנו מייצרים וקונים כחול-לבן
  • אנו משתמשים בעץ משובח ואיכותי
  • אנו עושים שימוש מקסימלי במשאבים המקומיים

 

ציורים מודפסים על עץ מתוך תצלומים
ציורי הצילום שלנו יהפכו כל קיר או מדף למיוחד ויחברו את חלל הפנים שלך עם הטבע. הם מתאימים באופן מושלם לעיצובים טבעיים ומודרניים, הגבול הדמיוני נוצר רק על ידי הפנטזיות שלך. אם תולים אותם על הקיר, הם מאוד ייחודיים ולמרות זאת הם יבואו בהרמוניה עם התמונות האחרות. תיצור תערוכה ייחודית משלך שאין לאף אחד אחר.

 

  • מבנה ייחודי
    תמונות על נייר או על קנבס נשחקות ומתבלות עם הזמן, תמונה אחת דומה לשניה. עם תמונות בהדפסה ישירה על בלוק עץ אין חשש כזה. כשמסתכלים על האור, בולט המבנה הלא סדיר הדק של לוח העץ. כל תמונת צילום היא ייחודית במרקמה שלה, כי אין פלטת עץ זהה בדיוק לאחרת.
  • זה דבר מובן מאליו מבחינתנו
    אריזת מתנה
    בין אם אתם מזמינים תמונה לעצמכם או עבור מתנה למישהו אחר, אנו מאמינים שחבילה עם סרט תשמח את כולם.
    גישה אישית
    אנו נענה על כל הצרכים שלך. הלקוחות שלנו מעריכים את הגישה האישית שלנו. בפועל, המשמעות היא, למשל, שנזרז את ההזמנה שלך על פי בקשה.

 

מעוניינים בתמונה בהדפסה ישירה על בלוק עץ? תמונה ייחודית שאין לאף אחד אחר? פנו עוד היום לצוות המומחים של Pixelim ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

סגור לתגובות על הדפסת תמונה על בלוק עץ.

מאת:

פרסם באתר כ - 15 מאמרים.

.

דילוג לתוכן