הדפסת תמונה על עץ.

15 באוגוסט 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

ברוכים הבאים לעידן החדש, עידן בוא ניתן להדפיס כמעט על כל משטח.. ממש כך. אם בעבר משטחים מודפסים, החל ממשטחי עץ דקורטיביים לבית ולמשרד ועד לפריטי מתנות או משטחי זכוכית היו באים במספר דוגמאות שמהן הייתם צריכים לבחור, הרי שהיום הדפסת תמונה על עץ או על זכוכית היא אופציה פשוטה ביותר ואתם תוכלו לבחור איך ייראו המשטחים שלכם בבית או במשרד, נשמע פשוט? זה באמת פשוט. 

אם תפתחו מגזיני עיצוב לבית מהחודשים האחרונים תבחינו כי מדובר באופנה של ממש והאמת שאי אפשר להתעלם מאופנה כזאת ולו רק בגלל שאין הגבלה למספר האפשרויות- אפשר להדפיס כל דבר שתרצו על כמעט כל משטח שתרצו ובעיצוב מותאם אישית!

רוצים ארונות זכוכית עם הדפס יוקרתי? מעוניינים במיטת ילדים עם הדפס או בדלת זכוכית לאמבטיה בדוגמה שאי אפשר למצוא בחנות? כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא את מה שאתם רוצים להדפיס ולשלוח לחנות המתמחה בהדפסת תמונות ודוגמאות על משטחים קשיחים. עם טכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית של היום התוצאה תהיה מושלמת. 

 

כאמור, הדפסה על עץ דורשת מיומנות רבה על מנת לא לפגוע חלילה בעץ.
קיימים שני סוגי הדפסה על עץ:
הסוג הראשון הוא הדפסת תמונה ישירות על העץ בטכנולוגיית UV. התוצאה שמתקבלת מרהיבה ומדויקת וכן, נשמרת לאורך זמן רב.
הסוג השני הוא FlatWood – MDF,  כלומר: הדפסה על עץ בשיטה קנדית מיוחדת המאפשרת בקרת צבעים מקסימלית. נוסף על כך, התמונה מקבלת שכבת הגנה Art Sheild מעליה, אשר מספקת לתמונה הגנה מפני נזקים. לבסוף, מוטבעת התמונה בתהליך מיוחד על עץ MDF דקורטיבי עם גימור פאזה יוקרתי ב-16 גוונים שונים לבחירתו של הלקוח. 

כיום, הדפסה על עץ משמשת פתרון עיצובי נהדר המשרה אווירה ייחודית בבית או במשרד. 

מעוניין בהדפסת תמונה על עץ למשרד? חברת פיקסלים– הדפסת תמונה על עץ, זכוכית וכל משטח חלק אפשרי!

 

סגור לתגובות על הדפסת תמונה על עץ.

מאת:

פרסם באתר כ - 15 מאמרים.

.

דילוג לתוכן