3 שלבים לביטוי דרך ההתפתחות האישית

30 ביוני 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה התמכרויות

האם אתה יודע כמה באמת המחשבות שלך חזקות? האם אתה מודע לחלוטין לכך שהמחשבות הללו, כולן 50,000 ליום, הן היחידות שההשפעה החזקה ביותר על כל מה שקורה לך בחיים שלך והן הרזון שמשך לך את האנשים שאתה מכיר, את הבית שאתה גר בו ואת המכונית שאתה נוהג בה. ?

למעשה סכום המחשבות של כולם הוא הדבר המעצב את כל מה שקיים, את כל מה שהיה, ואת כל מה שיהיה אי פעם. אתה יכול לשאול אז "אם זה נכון אז האם לא יהיה אפשר להכין כל דבר שאנחנו רוצים?"

ובכן התשובה הפשוטה הקצרה היא כן!

מכוח המחשבה המכוונת אנו יכולים ליצור. בעוד שלמחשבה בלבד יש את הכוח להביא דברים מוחשיים (מכוניות, בתים, סירות) ולא מוחשיים (שלום, הרמוניה ושמחה) לעיתים קרובות זה לא מספיק! די בכוונה, או בחשיבה ובאמונה מכוונת, כדי ליצור מחשבות חזקות מספיק בכדי לבוא לידי ביטוי כל מה שאנחנו רוצים, אך עליך להוסיף גם שני מרכיבים אחרים.

ראשית, תהליך מחשבותיך חייבות להיות מגובות ברגש. ככל שהרגש חזק יותר – כך המחשבה חזקה יותר. חיוני ליצור בתוכך את אותן הרגשות שיהיו לך כשתשיג את רצונך. אתה בעצם עושה את זה כל הזמן רק בכיוון ההפוך. לדוגמא, אתה חושב על מה שאתה מפחד עלול לקרות ופתאום אתה מרגיש מפוחד, מתוח ואולי אפילו מתחיל להציג כמה תסמינים פיזיולוגיים כמו הזעה או רעד או פשוט לקבל צמרמורות. התחל להפוך את שיטת החשיבה הזו. תחשוב רק על מה שאתה כן רוצה ולהעלות את התחושות הקשורות לכך. איך זה ירגיש לפגוש ולהתחתן עם אותו אדם מושלם? איך זה ירגיש מאחורי ההגה של אותה מרצדס החדשה או במטבח של הבית החדש ההוא?

המרכיב המרכזי השני מבין השלושה הוא פעולה! הכרחי להיות מוכן לנקוט בפעולה כלשהי. זו נקודת מפתח שרבים מגורוסי ההתפתחות האישיים משאירים בחוץ! הפעולה שעליך לבצע לא תהיה מאומצת או עמל, היא תהיה מהנה ותרגיש לך נכון.

כל אחד מאיתנו כאן על פני כדור הארץ ממלא את תפקידו המיוחד בתפעולו המלא של היקום. כולנו אחד, מחוברים זה לזה ותלויים זה בזה. הרצונות שלך יגיעו כמעט תמיד דרך פעולה כלשהי ודרך חיבור לאנשים אחרים.

למחשבותיך יש את הכוח לשנות לחלוטין את חייך ואת נסיבותיך. כאשר מחשבות מגובות ברגש הן הופכות לכוח בלתי ניתן לעצירה שייקח אתכם לכל מקום אליו תרצו להגיע בחיים. אך עליכם להיות מוכנים לנקוט בצעדים לקראת רצונותיכם כאשר הצעדים הללו מוצגים בפניכם. לדוגמא לחשוב ולהאמין שתפגוש את הנפש התאומה שלך יביא לך הזדמנויות עצומות לפגוש אותו / אותה אבל לעולם לא תעשה אם תשב בבית כל היום ולא תעז בחוץ! אתה עלול לגלות שאתה מתחיל להתבקש ללכת למקומות בתדירות גבוהה יותר או להזמין מקום שמעולם לא היית בו. אתה יכול אפילו לפגוש בטעות חברים ותיקים או לפתח חברות חדשה. זהו היקום שמציב אותך בדרך לרצונות שלך. קח את ההזמנה הזו. גם אם זה משהו שאין לך שום רצון לעשות או לאנשהו שאתה לא רוצה ללכת אליו, עליך לקבל את ההזמנה. מי יודע עם מי אתה עלול לפגוש או לאן אתה עלול להגיע!

אז זכרו, מרכיב 1 – למחשבות יש כוח. מרכיב 2 – מחשבות המגובות ברגש ובאמונה חזקים יכולות לשנות את היקום וליצור כל מה שאתה רוצה. והמרכיב האחרון 3 – פעולה היא המרכיב המרכזי האחרון להגשמת הרצונות שלך ולחיי חיי חלומותיך. עכשיו צא לשם והתחל ליצור!

סגור לתגובות על 3 שלבים לביטוי דרך ההתפתחות האישית

מאת:

פרסם באתר כ - 13 מאמרים.

.

דילוג לתוכן