מוקד אנוש למען הקשישים

8 בפברואר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בריאות ורפואה

במדינת ישראל חיה אוכלוסיה מבוגרת רבה מאוד. האוכלוסיה הזו מונה סוגים שונים של אנשים, שמגיעים מאין ספור רקעים שונים: חלקם ניצולי שואה, חלקם אנשים עריריים שלא הקימו משפחות, חלקם חולים מאוד וחלקם פיתחו חרדה שנלווית לבדידות הגדולה. חברת מוקד אנוש מציעה היום מגוון פתרונות לאותם קשישים, על מנת שיוכלו לחוש תחושות ביטחון גדולות שיסייעו להם להעביר את הגיל השלישי בשקט נפשי שאין כמותו.

מה מייחד את חברת מוקד אנוש

אז בתור התחלה, נפתח ונגיד שחברת מוקד אנוש היא מהחברות הגדולות ביותר בארץ למתן שירותי סיוע ורפואה לקשישים. היא החלה את דרכה אי שם לפני כ-30 שנים, והפכה אט אט לחברה מובילה שמספקת שירותים לעשרות אלפי קשישים ברחבי הארץ.

חברת מוקד אנוש פיצחה את הנוסחה המושלמת להענקת ביטחון ושלווה לקשישים שנמצאים ברוב שעות היום לבדם, ולא בטוחים מה יעלה בגורלם במקרה של נפילה, חולי או הזדקקות מכל סוג לסיוע רפואי או עזרה מכל סוג. בין שירותיה, תוכלו למצוא אפליקציה, לחצן מצוקה, זיהוי מיקום חכם והענקת שירותים אישיים ורפואיים כאחד. אז מה אומרים כל אלו? בואו נמשיך להכיר את החברה על כלל גווניה.

ההתפתחות הטכנולוגית לא פסחה על חברת מוקד אנוש

חלק מחברות בענף בחרו או נאלצו להישאר מאחור במירוץ אל עבר הפתרונות הטכנולוגיים שעומדים לרשותנו היום, אולם חברת מוקד אנוש היא ממש לא אחת מהם. מדובר כאן על חברה שהבינה שככל שהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, כך גם שירותיה צריכים להיות מותאמים לעניין. מתוך נקודת ההנחה הזו, פיתחה חברת מוקד אנוש אפליקציה נהדרת לשימוש הקשישים.

האפליקציה היא חינמית ומאפשרת לקשישים להתחבר בקלות לכל שירות שלו הם זקוקים, מכל מקום ובכל מצב. כל קשיש מתמודד עם הפחד שמא יצטרך לקבל עזרה כלשהי ולא יהיה יכול להשיג אותה, אך עם האפליקציה של חברת מוקד אנוש החשש הזה מופג לחלוטין. האפליקציה של מוקד אנוש מאפשרת לקשיש לקבל, בלחיצת כפתור, חיבור ישיר עם המוקד, איתור המיקום המדויק שלו ושליחת צוות רפואי במידת הצורך.

שירות אוזן קשבת – מתי בפעם האחרונה הקשיבו לכם פשוט כי רציתם?

הקשישים מעוניינים לשוחח עם מישהו, ולא תמיד המישהו הזה נמצא שם בשבילם בזמן המבוקש. גם את הבעיה הזו חברת מוקד אנוש הצליחה לפתור, עם מתן מענה אנושי בכל שעה ובכל יום על ידי נציג מקצועי, שיוכל לשוחח עם הקשיש. כן, לא תמיד בעיות רפואיות הן הגורם של הקשישים ליצירת קשר עם חברת מוקד אנוש, אלא פשוט הצורך לדבר עם מישהו ולספר לו את שעל ליבם. עם כל היתרונות הבולטים הללו, ניתן לקבוע באופן חד משמעי שחברת מוקד אנוש היא הדרך שלכם להשיג ביטחון אישי בכל סיטואציה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של מוקד אנוש או התקשרו ל-09-7632209
מאחלים לכם בריאות איתנה!

סגור לתגובות על מוקד אנוש למען הקשישים

מאת:

פרסם באתר כ - 15 מאמרים.

.

דילוג לתוכן