כיצד נתקן ידית רופפת של דלת כניסה לבית

27 בינואר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

מנעולן בתל אביב פורץ דלתות ומבצע בהן תיקונים. השירות ניתן בעיר ובסביבותיה לאנשים פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. עיקר התקלות, ובטח הקריטיות ביותר, הן בדלתות הכניסה. דלתות כניסה רבות הן דלתות פלדלת אשר מספקות הגנה מעולה לדירות. הן מסיביות ומנגנוני הנעילה והידיות שלהן איכותיים. יחד עם זאת עלולות להיווצר תקלות ובין היתר, ידיות שבורות או מחליקות, מנעול תקוע, מפתח שנשבר או תקוע בתוך הצילינדר, ציר שבור ועוד. לרוב, אין טעם לפתור תקלה הנראית מורכבת בצורה עצמאית מחשש להחמרתה. במקרים אלו ואחרים, יש להזמין פורץ מנעולים בתל אביב לפתרון הבעיה.
תהליך התיקון
מנעולן בתל אביב יגיע במהירות האפשרית לתקלות דחופות במצב בו הדיירים תקועים מחוץ לבית או אינם יכולים לצאת ממנו בגלל שהידית אינה מתפקדת או מסיבה אחרת. תהליך התיקון מתחיל באיתור הבעיה. במידה וניתן לתקן את הידית התקולה הוא יעשה זאת ביעילות. במקרה ולא כדאי או ניתן לתקן את הידית מסיבות של בלאי, חבלה או תאונה, בגלל שאיננה נראית טוב וכדומה, אזי הוא יחליף באחת תקנית. תחילה הוא יוציא את הפין אשר מחזיק את הידית, יוריד את הכיסוי באמצעות מברג ויוציא אותה. לאחר מכן יטפל בבעיה ישמן את המקום בשמן מתאים איכותי ויחזיר אותה למקומה בסדר הפוך. בסוף התיקון יוודא שהיא מתפקדת היטב. כל התיקון ייעשה בזמן קצר יחסית.
שירות מקצועי
ברשות פורץ מנעולים בתל אביב כלי עבודה ופריצה מקצועיים אשר פותרים את התקלה בצורה חלקה מבלי לפגוע בדלת, לשרוט את הציפוי או הצבע וכדומה. מנעולן בתל אביב הינו בעל הסמכה לאחר שלמד את התחום לימודים עינויים ומעשיים ועמד בכל הדרישות. בנוסף הוא מקבל תעודת יושר ואישור ממשטרת ישראל המאפשר לו לפרוץ בצורה מבוקרת למנעולים של מבנים של לקוחות. מומלץ לכל מבקש שירותי פריצה לדלתות חיצוניות לדרוש הצגת המסמכים הללו. פורץ מנעולים זמין מרבית שעות היום כולל ייעוץ בלילות ובשעות לא שגרתיות. ברשותו ניידת שירות מאובזרת בחלקי חילוף, ידיות ומנעולים איכותיים. מומלץ לקבל ממנו שירות ולשמור את מספר הטלפון שלו בהישג יד.

סגור לתגובות על כיצד נתקן ידית רופפת של דלת כניסה לבית

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן