איך להחליף מנעול בדלת פלדלת?

25 בינואר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

מנעולן באשדוד פורץ, בין היתר, דלתות פלדלת הנחשבות לבין הפופולאריות בישראל בגלל יתרונותיהן. כל פלדלת מספקת הגנה מעולה לבתים פרטיים, לדירות בבניינים בהרצלייה ובמקומות אחרים בישראל. המנעולים שלה אמינים מאוד, אינם מתקלקלים בקלות והבלאי בהם נמוך לאורך שנים. יחד עם זאת, כמו במנגנונים מכאניים כאלו קיימת היתכנות לתקלות עקב בלאי, שימוש לא נכון, חבלות, אובדן או שחיקת מפתחות וכדומה. נשאלת השאלה מה עושים כאשר יש תקלה או לחילופין, איך להחליף מנעול בדלת פלדלת? התשובה על כך מעט מורכבת ותלויה בנסיבות. בכל מקרה, לא כדאי לאדם שאינו בעל חוש טכני לנסות לתקן תקלות הנראות מורכבות באופן עצמאי מחשש לגרימת נזק גדול יותר. תמיד ניתן להתייעץ עם מנעולן בבאר יעקב או להזמין אותו לטיפול בבעיה.
שירות מקצועי
פורץ מנעולים באשדוד מקצועי יאבחן תחילה את התקלה. עלולות להיות תקלות שונות ובין היתר: מפתח שנשבר במנעול, צילינדר שאינו מסתובב בגלל שבר או בגלל שהוא תקוע, מנגנון מקולקל ועוד. לעיתים, חובה להחליף עקב אובדן מפתח יחיד ובאין אפשרות לשכפל אחר תחתיו. התיקון עצמו ייעשה באופן מסודר בעזרת כלי עבודה מתאימים ובאחריות כדי למנוע שריטות לדלת או פגיעה בציפוי. התהליך מתחיל על ידי הוצאת הבורג מאחרי הידית ומשיכתה החוצה. לאחר מכן, שחרור הברגים מסביב למנעול והוצאת הפלטה. בשלב הבא פירוק הברגים מסביב לצילינדר והוצאת מגן הצילינדר. בשלב האחרון שחרור הבורג המחזיק את הצילינדר ושליפתו החוצה. לאחר מכן מכניסים חדש ומבצעים א כל הפעולות בסדר הפוך. בסוף העבודה מודעים שכל המערכת מתפקדת היטב.
קריאות דחופות
אנשים אשר נתקעים מחוץ לבית או בתוכו בגלל תקלות אלו, ואחרות נוספות, יכולים להזעיק מנעולן בשעות שאינן מקובלות. כל מנעולן באשדוד שהינו בעל הסמכה חייב להצטייד באישור משטרה לפריצת דלתות כניסה מבוקרת וכדאי לבקש לראות אישור כזה. הוא יגיע עם ניידת שירות מאובזרת שבה ניתן למצוא את כל המברגים והכלים הנוספים הנדרשים למשימות אלו, ובנוסף, חלקי חילוף תקניים או המאושרים על ידי היצרנים. מומלץ לקבל שירות ממנעולן בעל מוניטין אשר מטפל בכל בעיה בצורה מקיפה.

סגור לתגובות על איך להחליף מנעול בדלת פלדלת?

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן