איך להחליף מנעול תיבת דואר?

25 בינואר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בנייה ושיפוצים

מנעולן בחולון  פורץ ומתקן מנעולים שונים. תיבות דואר נועדו לקבלת מכתבים ודברי דואר אחרים וניתן למצוא אותן בבניין המגורים, בסוכנויות דואר ובמבנים מרכזיים בישובים שונים.  המנעול בתיבה נועד למנוע הוצאת מכתבים על ידי זרים. המנעול פשוט ביחס למנעולי דלתות אבל עלול להתקלקל בנסיבות שונות. במקרה כזה נדרש טיפול מקצועי של מנעולן היכול להחליפו מבלי לגרום נזק לתיבה עצמה. החלפת המנעול נעשית בנסיבות נוספות: כאשר רוכשים דירה יש שנייה ורוצים מנעול חדש לתיבה שבתחתית הבניין, או כאשר המפתח הולך לאיבוד ואין דרך לשכפל חדש. פורץ מנעולים בחולון מטפל בבעיות אלו ובאחרות נוספות ויגיע לכל לקוח במהירות האפשרית.

מנעולן מורשה

מנעולן בחולון עבר הכשרה במקצועו ולפעילותו בקורס מקצועי וקבל תעודת הסמכה לאחר שעמד במבחנים ובכל הדרישות. הלימודים כוללים שיעורים טכניים. הוא מקבל גם אישור משטרתי לפריצת דלתות מבוקרת. במידה והשירות הנדרש הוא עקב פריצה לבית כדאי לבקש לראות את האישור הנ"ל. במקרה של החלפת מנעול תיבות דואר הדבר אינו הכרחי. המיומנות הרבה שלו מגיעה בעיקר בעת פתיחת דלתות בעלי מנגנונים מורכבים. הוא מכיר את כל סוגי המנעולים לדלתות ואת אלו בהם משתמשים בתיבות דואר וברשותו חילופיים ותקניים. שירות החלפת מנעול תיבת דואר איננו בין הדחופים כמו שירות פתיחת מנעולי דלתות כאשר בני הבית תקועים מחוץ לבית, או מנסים להיכנס אילו בלילה ואינם יכולים. יחד עם זאת, יש לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

תהליך ההחלפה

כאשר מנעולן בחולון מגיע למקום הוא חייב לשלוף את המנעול מתוך תיבת הדואר ולהחליפו באחר. ברשותו מבחר של כלי עבודה עדינים ומקצועיים המסוגלים לעשות את המטלות הללו בצורה חלקה מבלי לפגוע  בתיבה עצמה, מבלי לעקם אותה, לשרוט את הצבע או הציפוי הנאה שלה ועוד. משך העבודה אינו ארוך מדי אבל כרוך בהגעה למקום עם ניידת שירות מאובזרת. התעריפים אותם מבקש פורץ מנעולים בחולן הם נוחים ומקובלים בשוק. כדאי לקבל שירות ממנעולן בעל מוניטין אשר זמין 24/7. כדאי מאוד לשמור את מספר הטלפון שלו בהישג יד.

סגור לתגובות על איך להחליף מנעול תיבת דואר?

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן