שירות טלמיטינג לעסקים

5 בינואר 2021 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מכירות

מה זה שירות טלמיטינג לעסקים?

שירות טלמיטינג לעסקים ניתן לתיאור גם במונחים: מוקד תיאום פגישות, שיווק טלפוני, חברה לתיאום פגישות או שירות תיאום פגישות עסקיות.

לא משנה איך נקרא לשירות זה- הוא עונה לצורך ול"כאב" של עסקים רבים, בעיקר של כאלו שקהל לקוחותיהם הנו "מוסדי" (B2B) והוא: הצורך המתמיד ב"פתיחת דלתות" בקרב קהל או קהלי המטרה שלהם והשגת עסקאות עם ללקוחות חדשים.

שירות הטלמיטינג לעסקים מבטיח יצירת זרם בלתי פוסק של פגישות (פיסיות, טלפוניות ואף בזום), עם לקוחות אפשריים מדויקים, שבעקבות השיחה עמם מטעם חברת הטלמיטינג הם גילו עניין רב במוצר או השירות של העסק ומעוניינים להרחיב ו"להתקדם" לקראת סגירת העסקה בפגישה אישית.

מה כולל שירות טלמיטינג לעסקים?

חברה מקצועית בתחום טלמיטינג לעסקים תכלול בשירות שלה את כל (!) הפרמטרים הבאים:

  1. נציג טלמיטינג אישי – ש"חי ונושם" את הפרויקט ואת העסק של הלקוח, ובעל ניסיון רב שנים, כולל ניסיון ספציפי בתחום פעילות הלקוח או לפחות בתחומים הקרובים מאד לפעילותו העסקית.
  2. הספקת דאטה מפולחת, מדויקת, מקיפה ומלאה לאורך כל ההתקשרות– שתכלול אפילו את דרגת סיכון האשראי של הלקוח הפוטנציאלי, כולל טלפונים ישירים, שמות המנהלים ובעלי הפונקציות השונות, מס' העובדים וכו.
  3. משלוח חומרים שיווקיים עבור הלקוח ובשמו– כמובן: רק אחרי שיחת המכירה, ולפי דרישת ורצון הלקוח הפוטנציאלי, תיעוד וביצוע פולואו אפ קפדני אחרי המשלוח.
  4. תיעוד מלא ומתן דיווחים יומיים ושבועיים וקשר יומיומי צמוד וחם עם הלקוח.
  5. ניסיון, מקצועיות ומומחיות בעולם העסקי\מוסדי– מבטיח תוצאות גבוהות ומהירות ובעיקר: פגישות איכותיות ביותר, בעלות סיכויי סגירה גבוהים.
  6. ניסיון רב שנים ומקצועיות של מנהלי הפרוייקטים בטלמיטינג שעובדים מול הלקוח.

חברה לתיאום פגישות עם מומחיות בתחום העסקי\מוסדי

בחירה בחברה לתיאום פגישות עם מומחיות בתחום העסקי\מוסדי תבטיח אמינות גבוהה, מקצועיות ומהצד השני: שקט נפשי ויכולת של בעל העסק השוכר אותה להמשיך בענייניו השוטפים, כאשר הוא יודע שתחום יצירת והשגת ההזדמנויות העסקיות נתון ברובו בידיים אמינות שניתן לסמוך עליהן.

לשם הדוגמא לעסקים קטנים שנעזרים בשירות טלמיטינג: חברות לתוכנה עסקית, משרדי עו"ד, חברות הספקת מזון, השמה, ציוד טכני, שירותים לבנייה ואדריכלות, תרגום, לימודי שפה וכו.

בזכות שירות טלמיטינג, עסקים קטנים נפגשים במקרים רבים עם עשרות (!) לקוחות פוטנציאליים מדויקים להם בכל חודש, לקוחות שמעוניינים לשמוע עוד על שירותיהם או מוצריהם, לקראת סגירה חיובית של העסקה עמם!

אז אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני ואתם צריכים שירות טלמיטינג לעסקים להגדיל מכירותיכם באופן יומיומי – התקשרו: 054-6811426, 09-7401987 ונשמח לעזור!

www.box1987.co.il 

מחוץ לקופסה טלמיטינג לעסקים!

סגור לתגובות על שירות טלמיטינג לעסקים

מאת:

יאיר אבני, MBA בניהול שיווק, בעל חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"- תיאום פגישות עסקיות ושיווק עסקים טלפונית למול פלחי מטרה רלוונטיים. מומחה ליצירת לקוחות חדשים ועסקאות לעסקים קטנים ובינוניים SMB בעל 25 שנות ניסיון. טל' ישיר: 054-6811426, משרד: 09-7401987 משרדנו: רח' שנקר 1 הרצליה אתר: www.box1987.co.il

פרסם באתר כ - 46 מאמרים.

.

דילוג לתוכן