סוגים שונים של דלתות

1 בנובמבר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

על פי מחקר שנערך על ידי התאחדות הקמעונאות הלאומית, 9 מתוך 10 קמעונאים היו קורבן לגניבה קמעונאית בשנה האחרונה. כבעל חנות, חשוב ביותר שתנקוט צעדים למניעת גניבה קמעונאית ותוודא שהעסק שלך אינו פרי תלוי עבור עבריינים.

הדרכה לצוותים נכונים
קבעו תוכנית ונהלים להגבלת הסיכון לגניבה קמעונאית וודאו שעובדיכם יודעים מה לעשות. אם שודד רואה שמספר אנשים מאיישים את חלון הראווה ויש להם מבט עקבי ולא משנה היכן הם נמצאים בחנות, זה עושה את זה הרבה פחות סביר שהם ינסו לגנוב כל מלאי. שמור על חנות כולה מוארת בשעות הפעילות ובמידת האפשר התקן אורות לחישה תנועתית כדי להרתיע לאחר פריצת מנעולים בתל אביב

מערכת פיקוח וידיאו
ברגע שהצוות שלך יודע שהנהלים הוספת מצלמות אבטחה היא דרך נהדרת לאכוף תאימות ולוודא שעובדים ולקוחות יודעים שעוקבים אחריהם. כמו שלט \"היזהרו מכלב\", הוספת מצלמות אבטחה עם שילוט נוסף מהווה גורם מרתיע לפעילות פלילית ומונעת מהחנות שלכם להיות פרי תלוי לגנבים. ודא שהמצלמה שלך ממוקמת כראוי כדי לאבטח את נקודת המכירה (POS) ואת כל האזורים האחרים בסיכון גבוה בחנות שלך. בנוסף, היכולת לזהות פורץ לאחר מעשה או להעריך אירוע עם צילומי אבטחה היא יתרון גדול שיכול לחסוך לך הרבה זמן וכסף.

בקרת גישה לדלתות
מערכות בקרת כניסה מעניקות לך שליטה מלאה מי יכול לגשת לחנות ולמלאי שלך. במקום לדאוג שהעובדים יאבדו מפתח, תוכל לתת לכל עובדיך קודי גישה אישיים, מקשים או פוב. לא זו בלבד שמונע אובדן, גניבה או העתקה של מפתחות, אלא גם מעניק לבעלי החנויות יומן רישום מלא של מי ניגש לאיזורים ומתי. שלבו זאת עם טכנולוגיית מעקב ווידאו מתאימה ותגבילו משמעותית את ההזדמנויות לגניבה.

פורץ מנעולים מחברתנו – פשוט יודע את העבודה!

מנעולן בתל אביב עוסק בתחום המנעולים מזה שנים רבות ובמהלך כל הדרך הוא ידע להעניק ללקוחותיו שירות הוגן ואחראי ומכל הבחינות. דעו לכם כי אין צורך להשקיע כסף רב וזאת בכדי להזמין היום שירותים שבאמת יענו על הצורך שלכם.

סגור לתגובות על סוגים שונים של דלתות

מאת:

MY SAFE שיווק כספות מהיצרן לצרכן משלוחים חינם לכל חלקי הארץ כספת המתאימה לשימוש ביתי ומשרדי כספות בהתאם לתקן משטרתי בהגדרתה לכספת לאחסון נשק. כל הכספות שלנו עונות על דרישות חברות הביטוח בישראל.

פרסם באתר כ - 121 מאמרים.

.

דילוג לתוכן