דירות יוקרה בתל אביב

30 באוקטובר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה נדלן

דירות יוקרה בתל אביב – מהיקרות בעולם!

אולי אנחנו לא במקום הראשון בחינוך או בשירותי הבריאות, אולי ואנחנו גם לא במקום הראשון בנושאי מאבק בעוני או בביטחון אבל אנחנו בהחלט מככבים בענף דירות היוקרה בעולם. כאשר דירות יוקרה בתל אביב מנצחות את שיקאגו, מיאמי או מלבורן – בכל מה שנוגע למחיר. מסתבר שתל אביב שלנו, הקטנטונת, הפכה, ככה בלי שנשים לב לאחת הערים המבוקשות ביותר בכל מה שנוגע לדירות יוקרה ומגורי פאר.

יהודים, ישראלים ו"גויים" מגיעים לראות ולגעת בשוק דירות היוקרה בתל אביב והופכים את תל אביב ליעד השקעה מועדף עבור עשירים רבים.

מה מביא משקיעים להשקיע בדירות יוקרה בתל אביב דווקא?

למי שעוקב אחר חקיקה בישראל אין כל חדש. אבל מי שאינו בקיא בעובדות יכול להיות מופתע. משקיעים מחו"ל נוהרים בהמוניהם לתל אביב כי ישראל מציעה מיסוי נוח למשקיעים, עשירים, אוליגרכים וטייקונים. למעשה ישראל הפכה בשנים האחרונות לסוג של מקלט מס חוקי עבור משקיעים רבים מחו"ל, והם מנצלים זאת וגורמים למחירי דירות היוקרה בתל אביב להאמיר עוד ועוד.

השכרת מנוף הרמה למעבר דירה

וכך יוצא שתוצאות הסקר האחרון מורות על כך שנדל"ן יוקרתי בתל אביב – עוקף במחירו את דירות היוקרה במלבורן אוסטרליה או במיאמי שבארצות הברית. הסקר הזה פורסם בוול סטריט ג'ורנאל והוא נערך על ידי "Global luxury real-estate scene".

מעניין לציין שבצ'נאי בהודו תמצאו את דירות היוקרה הזולות ביותר בעולם. כך שאם אתם רוצים לחיות בפאר אך בזול, אזי תוכלו לרכוש דירת יוקרה בת 2 חדרים בצ'אני שבהודו עם 160,000 דולרים בלבד. כאשר דירה יוקרה דומה בתל אביב תעלה לכם 1.45 מיליון דולרים לפחות.

אך מיסוי נוח לבדו לא יכול להכריע, יש עוד דברים בעיר תל אביב שהופכים אותה לכל כך מבוקשת עבור עשירי הארץ והעולם. ואכן, הסקר בדק אילו גורמים משפיעים על בחירת דירת יוקרה במקום מסוים. מהסקר עולה שלמיקום יש השפעה גדולה על ההחלטה היכן לרכוש דירות יוקרה. פרמטרים כגון קרבה למקורות תעסוקה, מרכזי תרבות ושיעור דוברי אנגלית באזור משפיעים אף הם על הבחירה.

ואכן, תל אביב שלנו היא בירת ההיי טק והמסחר הישראליים, שיעור דוברי האנגלית בה כשפה שניה הוא גבוה מאוד והיא גם מרכז האמנות של ישראל.

בנוסף, תל אביב עברה תהליך ארוך ויסודי של מיתוג. ממש כמו מיתוג של כל מוצר צרכני אחר. נכון להיום תל אביב נתפסת כערש הליברליות והאחווה, כמקום שוקק שלא נח לרגע. היא אטרקטיבית בעיניהם של הצעירים וגם בעיניהם של המבוגרים יותר. כי כל אחד יכול למצוא את הפינה שלו בתל אביב.

אין כל ספק, ישראל עברה כברת דרך בעשורים האחרונים והפכה לאטרקטיבית ביותר עבור משקיעי נדל"ן. ממדינה סגפנית הפכנו למדינה שבה ניתן לקנות פנטהאוז יוקרה בתל אביב רק אם יש לכם כ-25 מיליון דולרים פנויים בכיס.

סגור לתגובות על דירות יוקרה בתל אביב

מאת:

אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים זה רק כיסוי. בחיים האמיתיים אני אוסף חתולים מהרחוב ומשקיע בהם את הנשמה למרות שאני יודע שאין להם טיפת הערכה כלפיי.

פרסם באתר כ - 29 מאמרים.

.

דילוג לתוכן