ברנד ניו גלקסי פותחת משרד אזורי חדש בדובאי

20 באוקטובר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הודעות לעיתונות

 

 

 

ברנד ניו גלקסי פותחת משרד אזורי חדש בדובאי

 

 

ברנד ניו גלקסי (BNG), פלטפורמה עצמאית שמשלבת פתרונות עסקיים חכמים בתחומי המכירות והטכנולוגיה – הודיעה על הפתיחה של משרד אזורי חדש בדובאי, אדיל חאן מצטרף לברנד ניו גלקסי מסאצי' אנד סאצ'י המזרח התיכון ואפריקה שם מילא את תפקיד המנכ"ל, וזובאיר ס. סידיקי הוא המנהל הכללי לשעבר של UM המזרח התיכון וצפון אפריקה בדובאי, חאן וסידיקי יהוו את צוות ההנהלה של ברנד ניו גלקסי דובאי בתור מנכ"ל המזרח התיכון ואפריקה ומנהל התפעול הראשי של המזרח התיכון ואפריקה, בהתאמה

 

ורשה, פולין, 20 באוקטובר 2020, (ACCESSWIRE) :

 

ההחלטה של  BNG-  Brand New Galaxy לפתוח אתר חדש תחזק את המעמד שלה באזור בכל היכולות החשובות שמייצגת ההחזקה.

 

זובאיר ס. סידיקי (משמאל) ואדיל חאן (מימין)

 

"למשרד החדש יש תפקיד מאוד חשוב בהאצת הגדלת הפעילות של ברנד ניו גלקסי והוא נותן לנו אפשרות אסטרטגית לגלות את אזור המזרח התיכון ואפריקה באופן דינמי אפילו יותר. אנחנו במסלול צמיחה אגרסיבי והמשרד בדובאי מאפשר לנו לספק פתרונות מקיפים אפילו יותר ללקוחות שלנו ברחבי עולם" – קצפר קלוס, מנכ"ל ברנד ניו גלקסי.

 

"החוזים הגלובליים הנוכחיים שלנו וההזדמנויות שיש לנו באזור הביאו אותנו למסקנה ברורה לגבי השקעות איתנות בנוכחות החזקה של BNG במזרח התיכון. עם מנהלים מובילים בענף כמו אדיל וזובאיר, החלומות הגדולים שלנו לא מוגבלים. המשרד בדובאי יהיה לא רק מרכז מקומי אלא גם יארח חוזים גלובליים. כל זה כדי להביא ללקוחות שלנו ערך מוסף ברור – שילוב סינרגטי של היכולות של משרד המזרח התיכון ואפריקה: ביצועים ואוטומציה, מסחר אלקטרוני, קריאייטיב והפקת תוכן" – מיכל גלפינסקי, מנהל הצמיחה הראשי של ברנד ניו גלקסי.

 

ברנד ניו גלקסי היא פלטפורמה עצמאית, גלובלית מהירת צמיחה לפתרונות תקשורת, שיווק וטכנולוגיה. בסך הכל, יותר מ-400 מומחים עובדים בה. ל-BNG יש רעיונות שטובים יותר בסביבה של חברת הזנק, למרות שהגודל שלה מתחרה גם עם סוכנויות של רשתות. (Pathfinder 23 – סוכנות למסחר אלקטרוני; Life on Mars, חנות קריאייטיב שמזינה מותגים וענפים ברעיונות חדשניים; Spacecamp, סוכנות דיגיטלית; Synthrone, פלטפורמה לאוטומציה של יישום ואנליטיקות של מותגים במסחר אלקטרוני; New Gravity, בית תוכנה; Robonauts Pictures, אולפן הפקה של מסחר אלקטרוני, Stratosfera – ייעוץ באסטרטגיות שיווק גלובלית, Man on the Moon – סוכנות משאבי אנוש).

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://mea.brandnewgalaxy.com/.

 

Jagoda Prętnicka, Head of communications
Phone: 0048 506 780 846
Email: [email protected]

 

מקור:  Brand New Galaxy

 

 

** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

סגור לתגובות על ברנד ניו גלקסי פותחת משרד אזורי חדש בדובאי

מאת:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

פרסם באתר כ - 438 מאמרים.

.

דילוג לתוכן