בחירת עורך דין פלילי לפי אינטואיציה – האם זה באמת עובד?

15 באוקטובר 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה חוק ומשפט

אם הגעתם למצב שבו אתם זקוקים לשכור את שירותיו של עורך דין פליל, אתם בטח לא יודעים איך לעשות את הבחירה הנכונה, במיוחד שמדובר על אדם נורמיטבי שלעולם לא היה זקוק לשירותיו של עורך דין, הוא נמצא במצב קיצוני וחייב להשיג את עורך הדין הטוב ביותר שיגן עליו והכל במטרה להתמודד עם הסוגייה המורכבת מולה הוא נמצא ואיתה צריך להתמודד.

מכאן עולה השאלה, האם ניתן לבחור עורך דין לפי אינטואיציה.

בחירת עורך דין לפי אינטואיציה

כמו בכל החלטה שאנו עושים בחיים, תמיד יש מקום לשימוש באינטואיציה, לא סתם אנו אומרים להרבה אנשים שמזקוקים לייעוץ "תבחר עם הלב" או "לך עם הלב שלך" אלו דברים אשר מכוונים אותנו הרבה מאוד פעמים ואנו מאמינים בכל כוחינו שזאת ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו והיא זאת שתוביל אותנו לסיום המסכת והבעיה מולה אנו עומדים.
מכאן כי אכן חייבים להשתמש באינטואיציה ובהרגשה שלנו כשזה מגיע לנושא של בחירת עורך דין פלילי.

איך תדעו אם יש לכם את החיבור הנכון :

בצעו פגישה עם עורך הדין, שיחת טלפון לא יכולה להספיק תמיד ויש צורך גם בפגישה פיזית, אל תשכחו שיש עורכי דין שרק ירצו לרצות את הלקוח שלהם אחרי הכל הם גם אנשי מכירות מאוד ממולחים, עורכי הדין בעיקר בתחום הפלילי הם בעלי לשון חלקלקה ובעלי יכולת שכנוע מאוד גדולות, יש את אלו הרוצים למכור לכם את הזיכוי המלא שלכם ואת היכולת לגרום לכם להבין שהבחירה בהם בתור המייצגים שלכם היא זאת שתוציא אתכם מהתסבוכת בה אתם נמצאים, ויש עורכי דין שפשוט ישקפו לכם את המציאות כמו שהיא, בלי דיבורים מיותרים אלא רק לפי שימוש בחוקים יבשים.

דעו כי מערכת החוק פועלת לפי חוקים יבשים ואינה עובדת בשיטות אחרות, למרות שעורך דין טוב ידע כיצד להציג את הראיות והעדויות שיסתרו את אותם חוקים ולהביא לזיכוי מלא ומוחלט שלכם.

התחושה איתה יוצאים

אחרי הפגישה חושב לראות ולהרגיש האם עורך הדין הוא אחד שיעשה הכל עבורכם, האם הוא רואה אתכם בתור "עוד יום עבודה" או שמא הוא אחד שיעשה הכל בכדי להוציא אתכם מהתסבוכת בה אתם נמצאים וידאג לכם לכל אורך הדרך עד לזיכוי מוחלט.

רוצים לקבל מידע נוסף על בחירה נכונה של עורך דין פלילי, לחצו כאן למעבר לאתר של עו"ד פלילי מקצועי וקבלו את כל המידע לו אתם זקוקים.

 

 

 

סגור לתגובות על בחירת עורך דין פלילי לפי אינטואיציה – האם זה באמת עובד?

מאת:

פרסם באתר כ - 181 מאמרים.

.

דילוג לתוכן