איך לבחור חלוקי נחל

24 באוגוסט 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בניה שיפוצים ונדל"ן

החלטתם לעצב את הגינה ולהוסיף חלוקי נחל, אבל אז עולות כמה שאלות, איזה חלוקי נחל מתאימם לכם ? כמה חלוקי נחל אתם צריכים ? איך מסדרים את חלוקי הנחל בגינה ועד כמה חלוקי נחל יעילים ומה המטרה שלהם מעבר להיותם פריט נוי ועיצוב לגינה.

ככה תבחרו חלוקי נחל לגינה

בשביל לבחור את חלוקי הנחל המתאימים ביותר לגינה שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים לשים דגש עליהם, אלו הם כללי האצבע עליהם יש לשים דגש בבחירת חלוקי נחל.

תקציב 

אחד הדברים שקובע יותר מהכל את הבחירה שלכם הוא התקציב שלכם, יש לא מעט חלוקי נחל מחיר משתנה בהתאם לכמות החלוקים שאתם מזמינים, העיצוב והסגנון של חלוקי הנחל וגם הגודל שלהם.

למרות שטווח המחירים בתחום חלוקי הנחל הוא לא גדול במיוחד שמדובר על חלוקי נחל, עדיין קיים פער שיכול להגיע למאות שקלים בין הסוגים השונים של חלוקי נחל.

התאמה לעיצוב 

כל גינה יש לה אופי משלה, יש גינות שבהם בוחרים להשתמש מבחינת העיצוב בחלוקי נחל בצבע אפור, או חלוקי הנחל הנפוצים ביותר בצבע לבן שלג, ניתן לשלב בין הצבעים וזה בהתאם לאלמנטים נוספים שיש בתוך הגינה.

סידור חלוקי הנחל 

את חלוקי הנחל בדרך כלל נהוג לסדר לפי הגודל שלהם, חלוקי נחל גדולים במיוחד בדרך כלל יסודרו באופן ידני אחד אחד, זאת בכדי ליצור סידור אחיד, חלוקי נחל גדולים שלא יסדורו ויונחו אחד אחד עלולים ליצור גבהים גדולים שגבהים אלו יראו בצורה לא אסטית ולכן מומלץ לסדר אותם אחד אחד.
אם מדובר על חלוקי נחל קטנים עד בנינוניים הסידור המומלץ הוא להגיע לגובה של עד 6 ס"מ מהרצפה, בנוסף חשוב לקחת בחשבון עוד דברים כמו תנאי השטח במקום, אם יש עצים שמשירים עלים בכמות גבוה וצריך לעבוד עם מפוח אז עדיף להשתמש בחלוקי נחל יותר גדולים וכבדים.

 

סגור לתגובות על איך לבחור חלוקי נחל

מאת:

פרסם באתר כ - 181 מאמרים.

.

דילוג לתוכן