מקפידים על תחזוקה, חוסכים תיקונים: משמרים את קולטי השמש

3 באוגוסט 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דודי שמש

"אם רק הייתי קורא לכם בזמן…" – זהו משפט שאנחנו שומעים לא אחת מהלקוחות שלנו. דוד השמש שלכם מורכב מ-2 חלקים עיקריים: מכל הדוד עצמו + קולטי השמש שעל הגג. אמנם היה אידיאלי יותר להשאיר אותם כך על הגג מבלי להשקיע בתחזוקה, אך בפועל – ללא תחזוקה בסיסית אתם עלולים למצוא עצמכם בקרוב עם הוצאה כספית בלתי צפויה על רכישת דוד חדש.

עדיף להקדים תרופה למכה? חד משמעית, בטח בעת שמדובר על דוד השמש שהודות לו אתם נהנים ממים חמים על בסיס יומי. מה התחזוקה דורשת מכם ומדוע היא עדיפה על תיקונים?

  • תאמו עם טכנאי דודי שמש בדיקה תקופתית פעם אחת בשנה
  • התחזוקה הבסיסית: ניקוי ושטיפה לקולטים שעל הגג
  • מתחזקים את הקולטים – נהנים מקולטים תקינים, חוסכים הוצאות גבוהות על תיקונים

תחזוקה בסיסית – שטיפה חיצונית לקולטים

הקולטים צריכים להיות חשופים לשמש ולכן מקומם על הגג. לא ניתן למנוע הצטברות של אבק על הקולטים, אך בהחלט ניתן למנוע הצטברות מאסיבית שפוגעת בתפקודם. המוטיבציה: לאפשר קליטה מקסימלית של הקולטים את השמש. כמויות מזעריות של אבק אמנם לא יפגעו בתפקודם ובתפוקה, אך הזנחה ממושכת והיעדר תחזוקה תקופה ארוכה יכולים לגרום לפגיעה באיכות חימום המים. 

התחזוקה החשובה ביותר: ניקוי אבנית מהקולטים

בתוך הקולטים שעל הגג ישנה צנרת. אם שטיפה חיצונית לקולטים חשובה, ניקוי צנרת הקולטים – קריטי! היעדר תחזוקה יפגע תחילה באיכות חימום המים, אך בהמשך ישבית את הקולטים. האבנית לא תופיע ביום אחד, אלא שמדובר על "נזק הדרגתי". מוותרים על תחזוקה? אתם מוותרים על הקולטים. התחזוקה השוטפת תמנע מהקולטים להגיע למצב של בלאי מוקדם, וכך גם תמנע מכם הוצאה כספית על קולטים חדשים. 

"תוכלו להזיז את הקולטים שלי למיקום אטרקטיבי יותר על הגג?"

תחזוקת הדוד והקולטים דורשת מאיתנו לעלות לגג המבנה. כידוע, ישנו קשר ישיר בין מיקום הקולטים על הגג ובין מידת התפוקה שלהם. לא אחת אנחנו מתבקשים ע"י לקוחות שלנו להזיז את הקולטים למיקום "פרימיום" על הגג – זאת לטובת הגדלת החשיפה של הקולטים לשמש. האם נוכל לעשות זאת? 

  • במידה וישנו מקום פנוי ואטרקטיבי יותר על הגג – כן
  • עם זאת, לא נוכל להזיז קולטים של דייר אחר לטובת הצבת הקולטים שלכם

ב"עוצמת האנרגיה" אנחנו מציעים שירות החזקה שוטפת לקולטי השמש שעל הגג! תאמו איתנו ביקור עוד היום – 077-9966745

סגור לתגובות על מקפידים על תחזוקה, חוסכים תיקונים: משמרים את קולטי השמש

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן