המלצות לקידום העסק דרך אינסטגרם

29 ביולי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פרסום באינטרנט

אינסטגרם לעסקים- להיות מוביל בתחומך דרך המדיה

עמוד אינסטגרם לעסקים עם  טראפיק

 

נו די אל תגידו לי שאתם בעלי עסק אבל אתם אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם. נכון שלפעמים ממש קשה לנו להפוך את הדף הפרטי עם כל החוויות התמונות האישיות שלנו ולהפוך אותו לעסקי אבל זה מאוד מומלץ מכיוון שמבחינת תדמית זה נראה בהרבה יותר טוב תחשבו שעכשיו אתם צריכים לפתוח פרופיל חדש ולא תמיד קל להשיג מאות עוקבים כזה מהר למרות שאפשר לעשות קמפיין ממומן , אבל כשיש לכם אפילו מעל 100 עוקבים ועוד רובם אנשים שאתם מכירים אז הסיכוי לויראליות ולמחמאות או לייקים עולה ובנוסף בהמשך דרך ניהול נכון של העמוד העסקי יכולים להתווסף לכם עוד ועוד עוקבים ואז ישנה אופציה ליצירת חשיפה טובה בעבור העסק שלכם. אז נו למה אתם מחכים? 

 

תעשו סדר של תמונות מעניין 

 

אם כבר יש לכם דף אינסטגרם לעסק תדעו שבדרך כלל תמונות שקיימות פחות או יותר על אותו קו בעמודות זה יכול למתג אתכם  טוב יותר כמובן שזה גם תלוי בעיצוב התמונות, המלל ואיכות התמונות. ניתן לכם דוגמא שורה 1 תהיה בגוון כהה שורה שניה  צבעונית ושורה שלישית גוונים שחורים וכדומה . ניתן גם נגיד לשים בשורה האמצעית רק טקסט מקוצר שמסביר על בית העסק ובשורה  ימנית ושמאלית רק תמונות. ניתן ליצור מגוון רחב של עיצובים מקסימים אז  תהיו יצירתיים ותקבלו השראה מקולגות, מתחרים או מדפים שאהבתם אם אין לכם ידע מומלץ לפנות  למנהל סושיאל מיומן  שינהל לכם את עמוד האינסטגרם העסקי.

 

תהיו אותנטיים מקוריים וייחודיים

 

טוב אתם בטוח יודעים שקיימים מיליוני של משתמשים ברחבי העולם שמשתמשים באינסטגרם אז אם לא תעשו משהו אחר, תזלזלו בניהול העמוד העסקי, פעם באף פעם תעלו תמונה בסיסית עם 2 מילים בלי טקסט מידע אותנטי או הסבר אשר יכול לסחוף אחריכם קהל זה לא ממש יעיף לכם את העמוד העסקי וכנראה גם לא ימתג אתכם טוב. תנו ערך לעמוד שלכם תעלו מבצעים מיוחדים לעוקבים שלכם מומלץ להשתמש לפחות ב15 האשטגים שלפחות 4 מהם יהיו בשפה האנגלית ותבדקו על האשטגים עם כמויות האשטגים  רבה ושחלקם יהיו עם כ 600 בערך האשטגים על מנת ליצור חשיפה מכל כיוון. תעלו סטורי לפחות 5 פעמים בשבוע וכך תראו לעוקבים שלכם שהם שותפים באינטראקציה לחיים האישיים שלכם או לעסק שלכם וזה מראה על סוג של אמינות וחיבור טוב. בקיצור אינסטגרם לעסקים היא פלטפורמה נפלאה וניתן לבצע בזכותה קידום ושיווק לעסקים שונים. שיהיה בהצלחה לכולם ותהיו מקוריים ותזכרו שמיומנות היא מרכיב עיקרי להצלחה גדולה יותר אז אם אתם מעוניינים בעמוד אינסטגרם לעסקים מצליח  ומגניב במיוחד אז מומלץ בכל זאת לבדוק  לגבי  מנהלי סושיאל  שיש עליהם המלצות ודוגמאות להראות לכם את העבודות של לפני ואחרי.

סגור לתגובות על המלצות לקידום העסק דרך אינסטגרם

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן