מחפשים מתנות עובדים בחברות ? – המגמה החמה כלי בית ומטבח!

21 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מתכונים ואוכל

ערבי ראש השנה ופסח כוללים בתוכם לא רק יום של חג שמח ליהודי ארץ ישראל, אלא גם ימים בהם נהוג להעניק מתנות לעובדים בחברות ועסקים שונים. בניגוד לשנים האחרונות ישנו כיום טרנד של חזרה לרכישת מתנות על פני תלושי השי הוותיקים ובין המתנות המבוקשות אולי תתפלאו לשמוע שיש את אל של כלי מטבח וכלי בית.

שני חגים נחשבים בעלי ערך מוסף לעובדים בישראל, אלו של ערב ראש השנה ושל ערב פסח. הסיבה היא שבניגוד לחגים האחרים, בחגים אלו נהוג שהמעסיקים, בין חברות גדולות או עצמאיים קטנים ובינוניים, מעניקים מתנות לעובדים.

המתנות הפופולאריות בעשור האחרון היו אלו של תלושי שי שכללו אפשרות להיכנס לאחת מעשרות רשתות מזון, אופנה ואחרות ולרכוש מה שרוצים בתמורה לתלושים הללו. דווקא קשיים כלכליים של מספר רשתות גדולות ובעיות של איבוד תלושים או חוסר שימוש מושכל בהם, הפכו את היוצרות וכיום רבים מעדיפים לקבל דווקא מתנות מהסוג הישן ובעיקר כאלו של כלי בית וכלי מטבח שונים.

הכלים הללו, שנחשבים לקלאסיים וכאלו שבמשך שנים נחשבו מוקצים בקרב מרבית האוכלוסייה, כאלו שנכנסו לקטגוריה של "מתנות דודה", הפכו פופולאריים בעיקר הודות לטרנד החם של ענף הקולינריה לכל בית בישראל.

מספר ערוצי טלוויזיה העוסקים בקולינריה, שפע של תכניות בערוצים שונים אחרים, ביניהן כאלו שהפכו לבעלות רייטינג גבוה במיוחד (מאסטר שף, משחקי השף וכדומה), מגזינים העוסקים במזון, מסעדות ומתכונים ובעיקר מדורים גדולים במגזינים ועיתונים יומיים אחרים, הפכו את כל סצנת הקולינריה לפופולארית והדבר זלג גם מהעיסוק בשפים עצמם ובמנות המוצגות במקורות אלו אל הציוד והאביזרים שמאפשרים הכנה והגשה של מנות נפלאות שכאלו, ואלו הם כלי מטבח שונים כולל מספר כלי בית לא מבוטל.

מצב זה הביא לפופולאריות גואה בשימוש בכלי מטבח וכלי בית מודרניים בעלי צבעים עזים, נוחות שימוש ופתרונות לצרכים שונים במטבח ומחוצה לו בעת ההגשה לאורחים או לבני הבית.

בעלי עסקים רבים המודעים לכך, החליטו על פתרון שימושי לעובדים שלהם – הכנת קטלוג ובו ניתן לבחור מתנה אחת מבין מגוון של עשר מתנות או יותר, כולם סביב כלי מטבח, כלי אפייה וכלי בית, כך שכל אחד ואחת יוכלו לבחור את הדרוש להם, מוצר שאין ברשותם ושסביר וראו בתוכנית או מגזין כלשהם וחשקו לרכוש אותם בין לאו הכי.

פתרון זה נח לכל הצדדים המעורבים, שכן בעלי העסק יכולים לרכוש את המתנות בצורה מסודרת על פי ההעדפות של העובדים ולקבל הנחה עבור רכישה מרוכזת והעובדים עצמם מקבלים מוצר מודרני ושימושי שיקל עליהם את הפעילות של הכנת אוכל והגשתו ויקרב אותם עוד יותר בחוויית השימוש אל זו של השפים הנודעים.

סגור לתגובות על מחפשים מתנות עובדים בחברות ? – המגמה החמה כלי בית ומטבח!

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן