טיפים לחגיגת חינה בבית

13 ביולי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תערוכות

בשל משבר הקורונה וההנחיות של מנשרד הבריאות, כל אולמות האירועים סגורים, ואם עד היום תכנון אירוע היה מתחיל בחיפוש אחרי אולם אירועם לחגוג בו, היום תכנון אירוע מתחיל ברשימת מוזמנים מצומצת כמה שיותר והכל בכדי למנוע הדבקה.

כל הנסיבות האלו הפכו את הבתים של הרבה מאוד אנשים להיות אולמות האירועים, אירועים קטנים של עד מוזמנים שמגיעים לבית בשביל לחגוג אירוע, מכיוון והימים האלו הם בדיוק פתחה של עונת החתונות שהייתה צריכה להיפתח, נראה שעונת החתונות תידחה ובחורף הקרוב במידה והדברים יחזרו להיות כמו שהיו בעבר, יהיו לא מעט אירועים גם בשיא הגשם, הכל בגלל זוגות שלא מוכנים להתפשר על חתונה מיוחדת ומרשימה.

רגע לפני החתונה חוגגים את החינה, מה שבטוח שאת החינה תחגגו בבית, או שתחכו ותדחו את החתונה וגם את החינה עד יעבור זעם.

בשביל שתחגגו את החינה שלכם בקלות ונוחות, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לחגוג חינה בבית.

מפנים מקום :

אחד הדברים המורכבים ביותר בכל אירוע שחוגגים בבית הוא המקום הפיזי, לא לכל אחד יש מספיק מקום בבית בשביל לארח עשרות אנשים. לכן נסו לפנות כמה שיותר מקום, השאירו מקום רק לדברים שבאמת נחוצים, שזה כסאות לישיבה ושולחנות לשבת לאוכל.

הפרטים הקטנים : 

באירועים כאלו שנחגגים בבית, הדבר הכי חשוב הוא לשים לב לפרטים קטנים, אפשר לעשות המון דברים מיוחדים כמו להוסיף עוגות מעוצבות שיקשטו את השולחנות, להזמין מתנות קטנות ומיוחדות למזכרת לאורחים באירוע, או כל דבר שיגרום לאירוע צנוע ואינטמי להפוך להיות יוקרתי.

 

סגור לתגובות על טיפים לחגיגת חינה בבית

מאת:

פרסם באתר כ - 181 מאמרים.

.

דילוג לתוכן