כיצד כלי אפייה וכלי מטבח משדרגים את חווית הבישול?

21 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מתכונים ואוכל

ענף המזון מביא עמו טרנדים חדשים רבים מדי שנה וריכזנו עבורכם מעט מאלו שהיו פופולאריים במיוחד בשנת 2015.

כל מי שהם חובבי מטבח יודעים כי ללא כלי מטבח איכותיים קשה להכין את המאכלים האהובים ובטח לא את אלו שנחשבים מיוחדים ומעניינים במיוחד. כל זאת על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בכלי אפייה. מדובר בתחום רגיש במיוחד ועל כן חשוב כי יהיה לכם ציוד עזר איכותי שיאפשר להכין דברי מאפה מסוגים שונים, מאלו היותר נפוצים ועד היותר מיוחדים ביתר קלות.

כלים למטבח ניתן לרכוש כיום בחנויות רבות ברחבי הארץ, בין אם בכאלו שהן חנויות כלבו או עשה זאת בעצמך ועד חנויות המתמחות בכלים למטבח, כלי הגשה עם מחלקות שונות של כלים כולל אלו של כלי אפייה בהם עוסק מאמר זה.

בין אותם כלי אפייה הנחשבים פופולאריים בשנה האחרונה ניתן לציין:

מעמד לשקיות זילוף – שקיות זילוף הן דרך מצוינת לשלוט ברכיבים שונים שאנו עושים בהם שימוש בעת אפייה אך הבעיה היא ש/מדובר בשקיות וכאשר הם אינן מלאות או שמא הן לחוצות שלא כשורה, הרי שקשה לשמור עליהם זקופות ובמצב שלא יגרום לכלוך. מעמד שקיות זילוף הינו דרך מצוינת לשמור על אותן שקיות יציבות וזקופות ועל פי גודל ורוחב השקית, כך שבכל רגע ניתן להניח או לשלוף לשימוש.

תבנית סיליקון בבקה – עוגות שמרים נחשבות נפוצות ביותר בכל מטבח של אופה. בבקה נחשבת לעוגת שמרים שהפכה פופולארית בעת האחרונה למרות שמדובר על עוגה "בסיסית" ומוכרת במספר וריאציות דומות. תבנית סיליקון בבקה מותאמת במיוחד למידות של עוגה זו ומאפשרת שליפה שלה בקלות וללא "קרעים" מהתבנית בגמר ההכנה.

מקלות עיצוב בצק סוכר – בשנים האחרונות עוד ועוד נשים עוסקות בעיצוב עוגות בצק סוכר בצורות מקוריות ומיוחדות לימי הולדת ואירועים שמחים אחרים. אחת הדרכים לעבוד על הפרטים הקטנים ולעצב בדיוק רב את העוגה הוא באמצעות מקלות עיצוב לבצק סוכר. מקלות אלו מגיעות עם "ראשים" במגוון צורות, כאלו המאפשרות ליצור כל עיצוב העולה על דעת האופה.

כלי אפייה חדישים שנועדו לתת מענה לצרכי אפייה שונים הם פתרון נפלא לכל מי שמלאכת האפייה היא עניין שבשגרה עבורם. על כן חשוב להיות מודעים לאפשרויות הרבות בתחום זה ובעיקר למה ששימושי יותר בימים אלו.

סגור לתגובות על כיצד כלי אפייה וכלי מטבח משדרגים את חווית הבישול?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן