המגמה החמה: חוזרים לרכישת כלי בית כמתנות לחגים

21 באוקטובר 2015 | מאת: | מאמרים בקטגוריה קניות וביקורות מוצרים

ענף המתנות לחגים הפך זה מכבר לחגיגה של ממש למטבחי השכירים בישראל שכן מרבית המתנות עברו לאחרונה מתלושי חג למגוון כלי בית, כלי מטבח, בישול ואפייה.

החגים המובילים בישראל מבחינת "יוקרה" וחווית אירוח סביב ארוחה מרכזית גדולה (ראש השנה ופסח כמובן) הפכו זה מכבר גם ליום חגם של השכירים בישראל, אשר נהוג כי המעבידים מעניקים להם מתנות לחג, כאשר מדובר לרוב על מתנות בקשת שבין 200 ועד 600 ₪, למעט וועדי עובדים גדולים המעניקים גם מתנות באלפי שקלים לעתים.

בעוד במשך שנים הורגלו רבים בחלוקה של תווי שי לקנייה ברשתות זונות של אופנה, מזון וחשמל, הרי שלאחרונה יש חזרה למתנות שהיו המקובלות יותר בעבר – כלי בית, כלי מטבח, כלי בישול ואפייה.

החזרה אל אלו נעשית הודות להתפתחות הטרנד הקולינרי בישראל בעשור האחרון. מדובר על פתיחה של מסעדות שף רבות בכל רחבי הארץ מתל אביב וירושלים ועד הגליל וערי השפלה. כל זאת בהמשך לחיזוק מעמדם השפים כמובילי דעת קהל בזכות מגוון תכניות טלוויזיה, מגזינים והאינטרנט שהביאו אותם אל קידמת הבמה.

בעקבות כל זאת רבים רוצים כלי מטבח חדישים, כלי בישול ואפייה מודרניים ובעיקר שהכול יהיה מעוצב וברמה הגבוהה של השפים "המפורסמים" הללו. מכיוון שמרבית המוצרים הללו אינם זולים, ואין מדובר בעוד סט של צלחות או סכו"ם מיושן במזוודה, הרי שהם בהחלט מתאימים להגשה כמתנה יוקרתית לחג עבור העובדים.

מגדילים לעשות מעסיקים אשר אינם קובעים מתנה אחידה של כלי בית או מטבח לעובדים שלהם ונוהגים להציע מבחר של כלים שימושיים שכלאו לבחירת העובדים. בדרך זו כל עובד מקבל את המוצר בו הוא חושק מזה זמן רב והיה יקר מדי עבורו לרכישה והגשמת החלום של בישול כמו שף כלשהו שהוא מעריץ או מאכל כלשהו שמזמן רצה להכין ודרש כלי מטבח ובישול מיוחדים שכאלו.

בין אותם כלי מטבח ובית פופולאריים ניתן לציין את אלו של סירים ומחבתות שמגיעים כיום ברמות גימור ועיצוב גבוהות ובעיקר בצבעים פסטליים עזים שמוסיפים אווירה וחיים למטבח, סטים של סכינים איכותיים בעלי להבים בגדלים וצורות שונות אשר מתאימים כל סכין למוצר שונה מבשרים ועד דגים וסלטים וכמובן כלי הגשה מעוצבים לשולחן החג, בעיקר מעמדים של עוגות או מגשים בעיצובי דגים וכדומה.

מתנות לחגים מסוג זה הם נוחים למעבידים אשר יכולים לרכוש אותם במרוכז לאחר שיודעים מה כל עובד רוצה וגם לעובדים שמקבלים מתנה שימושית, בעיקר לקראת ארוחת החג, כזו שסביר ולא היו רוכשים על דעת עצמם.

סגור לתגובות על המגמה החמה: חוזרים לרכישת כלי בית כמתנות לחגים

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן