כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף

25 במאי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה בית ומשפחה

אם חשבנו שהקורונה מאחורינו, זה ממש לא נכון, את ההשלכות שלה אנו נרגיש לתקופה מאוד ארוכה, יש לא מעט כאלו שיגידו שהצלחנו לעבור את המשבר, אבל המשבר הכלכלי רק בתחילת הדרך.

מצד אחד ממה שכולנו מכירים את האופי הישראלי, שום משבר כלכלי לא יעצור אותנו מלחגוג בקנינום רק ברגע שהם יפתחו, או לרקוד במועדונים באותו הערב שכבר יתירו לנו, העובודת לזה נראות לעין כבר בחופי הים, חוף הים מלא בהמון אנשים שרק רוצים לצאת ולהיכנס קצת למים במיוחד בימים החמים האלו.

אבל יש את אלו שהמשבר הכלכלי השפיע עליהם והם נאלצים למצוא את עצמם חוסכים כמעט בכל דבר אפשרי, זה מתחיל קודם כל בחיסכון של התרבות והפנאי, במקום לעשות מנוי לחדר כושר, אנשים יצאו יותר לפארקים ויתחילו לרוץ, ויש עוד כמה דברים שיכולים לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף.

רשימת הדברים לחיסכון בכסף :

במה חוסכים כמה כסף זה יחסוך לכם
צביעת שיער – במקום לרוץ למספרה בכל פעם לצבוע את השיער6 היום יש לא מעט טכניקות פשוטות שמאפשרות צביעת שיער לבד בבית בתוך מספר דקות. 150-300 ₪ תלוי באורך השיער ובכמות הפעמים שיש לצבוע אותו.
לא קונים מה שלא צריך- בעיקר בגדים, למרות מעברי העונה תמיד אפשר לצמצם את המלתחה בדברים שלא באמת צריכים 400-1500 ₪ שזה תלוי במותגים שאתם לובשים, יש מותגים שרק חולצה פשוטה תעלה לכם כמה מאות שקלים.
לא קונים מותגים – אם הייתם רגילים ללבוש מותגים יקרים, הגיע הזמן להתחיל ולמצוא המון בגדים יפים ומעוצבים שיעלו לכם הרבה פחות וגם בסחורה מאוד איכותית שתתן לכם את המענה הטוב ביותר. 1000-2500 ₪ שזה תלוי כמובן במותגים וגם בכמות הבגדים שאתם רגילים לקנות.

 

 

סגור לתגובות על כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף

מאת:

פרסם באתר כ - 181 מאמרים.

.

דילוג לתוכן