ביטוח חיים: הדרך הטובה להבטיח עתיד כלכלי למשפחה

17 במאי 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה ביטוח חיים

בטוח חיים היא הפוליסה הכי ותיקה בתחום כיסוי הביטוחי המוצע היום בישראל ובעולם. ביטוח חיים מבטיח שבעת פטירה חברת הביטוח תשלם למשפחה פיצוי מוסכם מראש. איך יודעים איזה ביטוח חיים הכי מתאים לכם? לפנכם מספר פרמטרים שיעזרו לכם לרכוש ביטוח חיים בצורה נכונה

כל הורה רוצה להבטיח עתיד כלכלי לילדו ובטח בעת צרה. פוליסת ביטוח חיים המשווקות על ידי חברות הביטוח בישראל מציעות כיסוי ביטוחי שכזה לכל מבוטח הרוצה להבטיח למשפחתו עתיד כלכלי. בחודש פברואר 2019 ביצע משרד האוצר רפורמה בביטוח החיים אשר הביא לחיסכון בעלות החודשית למבוטחים בישראל. על פי הנתונים עלות ביטוח החיים הוזלה ב30% לערך כדי לעזור לציבור הישראלי לרכוש את הכיסוי הביטוחי ולהבטיח ברגעים קשים את עתיד המשפחה. כמו כן, ההשפעה על הוזלת ביטוח חיים למשפחה מתאפיינת גם בביטוח המשכנתא.

כיצד תדעו איזה פוליסה ביטוח חיים כדאי לכם לקנות?

לפני רכישת ביטוח חיים חשוב לבדוק את גובה הכיסוי הביטוחי אותו אתם צריכים. השיטה הטובה ביותר היא לחשב את הזמן שנותר עד שהילדים הם בוגרים ובלתי תלויים בכם, לדוגמא: נניח שזוג בני 30 נולד להם ילד והם רוצים להבטיח את עתידו עד לגיל 21 והעלות החודשית לשם דאגה לצרכיו היא 3,000 ש"ח בממוצע לחודש, אז בחישוב מהיר הזוג צריך לבטח את עצמו בסכום של 750,000 ש"ח לערך. בגיל 30 עלות ביטוח החיים לזוג לא מעשן היא מאוד נמוכה וכדאית שכן גם תקבלו הטבת מס בגין רכישת כיסוי ביטוחי זה. כיום ניתן לרכוש פוליסת ביטוח חיים "ריסק" בכל חברת ביטוח וחושב מאוד לבדוק את תנאי הפוליסה ובטח את הצהרת הבריאות שהצהרתם לשם קבלה לביטוח.

פרמטר חשוב מאוד הוא מש תקופת ההנחה שקבלתם. בדרך כלל ברכישת ביטוח חיים חברות הביטוח מציעות לכם הנחת הצטרפות לשנים הראשונות, בדקו האם ההנחה מתאימה לכם ובדקו את האותיות הקטנות.

האם כדאי לרכוש ביטוח חיים דרך סוכן ביטוח?

רבות דובר על הצורך בסוכן ביטוח או לא. ישנם חברות ביטוח המשווקות את פוליסת ביטוח החיים ללא סוכן ומציגות לציבור כי רכישה ישירות דרך החברה תוזיל לכם את העלות החודשית. האומנם כך? ממש לא! תופתעו לגלות שחברות הביטוח מנצלות את השפעתן עליכם ומוכרות לכם במחיר גבוה יותר, הסיבה לכך שאתם לא מבצעים בדיקה מול סוכן כי אתם בטוחים שזה יעלה לכם יותר. בנוסף, רכישת ביטוח חיים דרך סוכן ביטוח יכול להבטיח שבעת צרה יהיה מי שילווה אתכם יד ביד עד שכספכם יופקד בחשבונכם ובמידה וסוכן הביטוח מעניק שרות פיננסים הוא ילווה אתכם בשמירה על הכספים והשקעתם בצורה נכונה להבטחת עתיד כלכלי של משפחתכם.

 

 

סגור לתגובות על ביטוח חיים: הדרך הטובה להבטיח עתיד כלכלי למשפחה

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן