מציאות מדומה לאירועים – הטרנד החדש בישראל

23 באפריל 2020 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הפקה

על אף שטכנולוגיות VR הן יחסית חדשות לאירועים ובטח לקהל המיינסטרים, אנו מזהים יותר התעניינות בשימושים הרבים של מציאות מדומה לאירועים בתחומים שונים.

בימינו, מציאות מדומה מופיעה בעיקר בתעשיות הגיימינג והבידור. אך עם זאת, ענפים רבים ואחרים כגון נדל"ן, רפואה, הכשרות מקצועיות, חינוך, תיירות וכמובן אירועים כמו בר מצוות ובת מצוות או ימי הולדת בוטיק, משתמשים יותר ויותר בVR.

 

נעשו המון מחקרים על היתרונות של מציאות מדומה לאירועים, אבל מספיק שתשלבו פעם אחת באירוע שלכם מציאות מדומה כדי שתוכלו להבין כמה עוצמה יש לטכנולוגיה להציע.

 

נדון בכמה דוגמאות ספציפיות בהן ניתן להשתמש במציאות מדומה באירוע בעולם הפרטי והעסקי

 

פתרון מושלם – מציאות מדומה לאירועים בתור גיבוש צוות

 

שיחות טלפון חשובות, בעיות שצצות או סתם חוסר נכונות של עובד להירתם לתהליך בעבודה הם משכול עבור מנהל להגיע ליעדים שלו. חוויות מציאות מדומה מרגשות, ודורשות רמה כלשהי של מעורבות ואינטראקציה של המשתתפים בחוויה.

מציאות מדומה היא כלי עוצמתי וגמיש מאוד, היא מאפשרת לנו לבחון ולהשפיע על תהליכים בין אישיים תוך שימוש ביועץ ארגוני. כל אחד מצוות העובדים יוכל להפתיע אתכם בתגובה שונה מהרגיל, וכנראה שהמנהל המוצלח הבא שלכם צריך רק את הטריגר הקטן, הסביבה החדשנית או המאתגרת כדי לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבו.

 

מה הם היתרונות של מציאות מדומה לאירועים?

שימוש במציאות מדומה לאירוע העסקי הבא שלכם יוכל לסייע להשגת מטרות חשובות ולייצר מערכת יחסים עם קהל חדש.

מה הוא אירוע מבחינתנו ולמה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על שילוב VR?

מדובר בכנסים, מפגשים, תערוכות, אירועי גיבוש ועוד

כל האירועים האלה כנראה מכילים את קהל הלקוחות שלכם, או העובדים שלכם. באופן מציאותי או מדומה

 

גם כשיש אירוע שמתקיים במקום אמיתי בארץ או בחו"ל, החוויה של שימוש במציאות מדומה תהפוך לבלתי נשכחת.

 

מעורבות הקהל 

אירוע הכולל מציאות מדומה מייצר חוויה שקל לזכור לאורך זמן. על ידי שימוש בחוויה עוצמתית שגורמת למשתמש להרגיש שהוא ממש שם. כך נוכל למקד את הצופה אך ורק במסרים שלנו – המוצר, השירות או כל מסר אחר אשר משיג את המטרה העיקרית.

 

חוויות מציאות מדומה לאירועים משלבות הרבה חושים – ראיה, שמיעה, תנועה, מגע. החושים הללו מאפשרים לנו לזכור את החוויה בצורה מעולה וכמובן בעקבות זאת גם את המותג שממנו מגיע המסר.

 

שיווק ויראלי במהלך האירוע ואחריו

אם מדובר בחוויה או מוצר כלשהו שפותח ע"י חברת פיתוח מציאות מדומה, כאטרקציה של VR לאירוע, בשילוב של השגת המטרה העיקרית של המפיק, והופכת להיות העניין העיקרי וה"דבר המטורף" אחרי האירוע.

הקהל שהשתתף באירוע יזכור את החוויה שהוא הרגיש, וידבר עליה כמעט בכל מקום עם כל אחד, לצד סרטונים שצילמו אותו וכנראה העלו לסטורי. בדרך הזו יש הפצה ויראלית במיוחד של המותג שלכם.

 

יתרה מזו, למציאות מדומה באירועים יש השפעה חזקה אף יותר במידה ויש כתבים או תקשורת עם מצלמות באירוע. לא רק בגלל שאתם חדשניים ומתקדמים טכנולוגית, אלא בגלל איכות החוויה והרגשות שמתעוררים כשנהנים מתוך במציאות מדומה.

הגדלת המכירות

חוויה מצוינת של מציאות מדומה באירועים היא הדרך הכי מציאותית שניתן לספק עבור מוצר או שירות שמבטיחים ללקוח אבל אין דרך פיזית להשתמש בו כרגע. זה יכול להיות מוצר לא מוחשי שקם לתחיה, או מוצר אמיתי שמקבל מאפיינים של האנשה באמצעות אנימציה באיכות גבוה תוך שימוש באינטראקציה. 

חוויה כזו מקרבת את הלקוח ומגדילה את האמון של הלקוחות במותג שלכם. 

בשורה התחתונה – לאחר התנסות במציאות מדומה, גדל יחס ההמרה והסיכוי שלקוח ירצה לרכוש מוצר או שירות גדל משמעותית.

סגור לתגובות על מציאות מדומה לאירועים – הטרנד החדש בישראל

מאת:

פרסם באתר כ - 3 מאמרים.

.

דילוג לתוכן